اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

سال ها از عرضه خودرو های 206 و 207 توسط شرکت Peugeot می گذرد. بعد از این دو خودرو که مدل های مختلفی از آنها در ایران نیز عرضه می شود، نوبت به معرفی و عرضه یک مدل جدید خودرو در این کلاس ها است. مدت زمان زیادی از معرفی مدل جدید از خودرو های پژو نمی گذرد و پیش بینی می شود این مدل پژو بتواند جایگزین خوبی برای پژو 206 و 207 شود. همانطور که حدس زدید این اتومبیل پژو 208 می باشد.

این خودروی هاچبک به خوبی می تواند جایگزینی برای مدل های محبوب 206 و 207 شود. این مدل پژو یکی از جذاب ترین محصولات خودرو سازی فرانسوی در کلاس رقابتی (سگمنت) B می باشد. پژو در سال 2012 از این خودرو در مدل های سه درب و 5 درب رونمایی کرد.

پژو 208 با کد A9 توسط شرکت خودروسازی پژو توسعه یافته است و همچنین از پلتفرم PF1 از گروه خودروسازی PSA استفاده می کند. اولین بار در سال 2008 از این خودرو پرده برداری شد از آن سال تا به امروز این خودرو تفاوت های مختلفی کرده است. به طوری که در مقایسه با مدل پیشین خود فضای بیشتری را به سرنشینان اختصاص داده است. همچنین باید گفت پژو 208 تقریبا 110 کیلوگرم سبک تر از خودروی هم مدل خود یعنی پژو 207 است.

خبر خوشحال کننده اینکه، این خودرو زیبا و پر طرفدار به مجموعه خودرو های قابل اجاره در شرکت اجاره خودرو رنتینال افزوده شده است و از این پس شما عزیزان می توانید این خودروی زیبا را از ما اجاره نمایید.

شرکت خودرو سازی پژو در صدد است با طراحی و عرضه این خودرو در بازارهای جهانی به محبوبیت دوباره خود با تولید پژو 206 برسد. اتومبیلی که هنوز هم بعد از سال ها از تولید آن جزء اتومبیل های پر طرفدار محسوب می شود. همچنین شما عزیزان می توانید پژو 206 را از ما اجاره نمایید.

 

اجاره خودرو

 

شرکت پژو با تولید 208 سعی نموده است تمامی سلایق را راضی نگاه دارد و بدون شک می توان گفت در این کار به درستی عمل نموده است. پژو 208 یک خودرو مقرون به صرفه اما لوکس محسوب می شود.

نسل جدید پژو 208 الهام گرفته از فست بک 508 است به همین دلیل طراحی آن منحصر به فرد می باشد.

مشخصات فنی پژو 208

تنفس این اتومبیل طبیعی و از طیف پیشرانه 1.2 لیتر شروع شده و به توربو شارژر حجیم تر 1.6 لیتر ختم می گردد. توان تولیدی ضعیف ترین ورژن پژو 208، 82 اسب بخار و در قوی ترین آن 208 اسب بخار است. همانطور که گفته شد پژو در طراحی این اتومبیل وزن آن را به حداقل رسانده است (حدود 970 تا 1200 کیلوگرم ) به همین دلیل ضعیف ترین پیشرانه نیز به راحتی می تواند آن را به حرکت در بیاورد.

جعبه دنده های 208 از نوع 5 و 6 سرعته هستندکه در دو نمونه انتقال قدرت دستی و خودکار طراحی شده اند. این خودرو کوچک شهری، حدودا 4 متر طول، 1.80 متر عرض و 1.45 متر ارتفاع دارد، با این حال مشکل کمبود جا برای سرنشینان عقب در اتومبیل های 207 و 206، با 5 سانتی متر افزایش طول حل شده است.

چراغ های جلو، تماما LED می باشد که باعث لوکس تر شدن این اتومبیل زیبا شده است. سقف 208 های تولیدی در سال های اخیر به رنگ مشکی بوده است. همچنین از کاکپیت i-Cockpit پژو بهره برده است.

شرکت پژو در طراحی 208 سعی نموده است تمامی آپشن های لازم برای یک خودرو خانوادگی را رعایت کند و به یقین می توان گفت در این امر موفق بوده است. تهویه خودکار به صورت دوگانه، ترمز خودکار، کمک پارک، نقشه ناوبری، دوربین دید عقب با صفحه نمایش 7 اینچی و ده ها قابلیت دیگر در این خودروی زیبا به چشم می خورد.

سیستم فشار باد تایرها، کامپیوتر سفری، کروز کنترل، ایموبلایزر، دماسنج از موارد استاندارد به کار برده شده در 208 هستند.

با اینکه کابین پژو 208 در نگاه اول بسیار کوچک و کمی بزرگتر از کابین 207 و 206 است، با این حال فضای داخلی آن همانطور که گفته شد برای خانواده ساخته شده است. یک خانواده 4 نفره با این اتومبیل می توانند سفری آسوده داشته باشند. از تجهیزات سفری این مدل از پژو به کمک اضطراری، چراغ جلوی خودکار، گرم کن صندلی، مه شکن تطبیقی، خروجی اگزوز به صورت دوتایی، غربیلک و دسته دنده ی چرم می توان اشاره نمود.

داخل کابین اتومبیل طراحی خاصی دارد و می توان گفت کمی متفاوت تر از خودرو های دیگر است. غربیلک فرمان کوچک و پایین تر از نشان دهنده ها قرار دارد. که این امر باعث طراحی متفاوت آن شده است.

 

اجاره خودرو

 

تجربه رانندگی و اجاره خودرو پژو 208

از آنجایی که این اتومبیل به تازگی به مجموعه خودروهای شرکت اجاره خودرو رنتینال اضافه شده است، ما از اجاره کنندگان این خودرو تجربه کسب کرده از رانندگی با پژو 208 را جویا می شویم. اغلب آنها از رانندگی آسان با این اتومبیل صحبت می کنند. همچنین سرنشینان احساس نشستن در یک اتومبیل کوچک را ندارند. هندلینگ فرمان خودرو بسیار آسان و سریع و دقیق است. همچنین سرنشینان احساسی از تکان خوردن خودرو ندارند و این امر سبب می شود پژو 208 برای مسافرت بسیار مناسب باشد. جدا از راحتی سرنشینان و همچنین راننده، ایمنی این خودرو نیز مطابق با استانداردهای جهانی می باشد.سیستم ترمز ضد قفل ABS و همچنین ترمز های جلو دیسکی هستند. نسخه های فول آپشن پژو 208 دارای 6 کیسه هوا می باشند. ترمز اضطراری EBA و کنترل پایداری ESP و همچنین توزیع نیروی EBD سبب شده تا این خودرو 5 ستاره ایمنی را از موسسه EURO NCAP اخذ نماید.

تمامی موارد گفته شده می تواند شما را به کسب تجربه رانندگی با این اتومبیل زیبا دعوت کند. شما عزیزان می توانید با شرایط و قوانین آسان پژو 208 را از مجموعه اجاره خودرو رنتینال اجاره نمایید.

 

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 1

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp chat