اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

یکی از درخواست های اصلی مشتریان برای اجاره خودرو ارزان در تهران و سایر کلان شهرها، اجاره ماشین ارزان است. اجاره ی خودروی ارزان به عوامل وفاکتورهای زیادی از جمله: زمان اجاره خودرو، مدل اجاره خودرو.. بستگی دارد.
در رابطه با خدمات اجاره ی ارزان خودرو در تهران باید گفت، شرکت اجاره خودرو رنتینال یک شرکت رنت خودروی بسیار معتبر در تهران است که ارائه دهنده ی مجموعه ی کاملی از اتومبیل های مدل بالا و لوکس

اجاره خودرو ارزان در تهران

اجاره ماشین ارزان در تهران

یکی از کلان شهر ها و پایتخت کشورما شهر تهران است. این شهر پانزدهمین شهر پرجمعیت دنیا با مساحتی حدود ۷۳۰ کیلومتر مربع می باشد که بیشتر از ۱۴ میلیون نفر جمعیت دارد.
به دلیل این که شهر تهران یکی از اصلی ترین قطب های تجارت و پایتخت اقتصادی ایران به حساب می آید، رفت و آمد های اقتصادی بسیار زیاد شده است و این موضوع موجب ایجاد نیاز به خدمات اجاره خودرو در این کلان شهر می باشد.
بطور معمول قرارداد های کرایه خودرو در تهران در شرکت رنتینال به صورت روزانه ، هفتگی ، ماهانه یا بعضی مواقع سالانه می باشد و معمولا هر چه مدت زمان آن بیشتر باشد ، قیمت قرارداد اجاره خودرو در شرکت اجاره خودرو رنتینال نیز ارزان تر و به صرفه تر خواهد بود.

نحوه ی انتخاب ماشین اجاره ای ارزان در تهران در شرکت رنتینال

قطعا برای اکثر ما شرایط مختلفی به وجود آمده است که در این شرایط احتیاج به یک ماشین عادی و یا یک ماشین مدل بالا داشته ایم اما بنا به دلایلی ، در آن لحظه ماشین شخصی در اختیار نداشته ایم ، فرض کنید اتومبیلی را از یکی از شرکت های خودرو سازی پیش خرید کردید اما به موقع تحویل داده نشده و شما برای مسافرت ، امور روزمره ، مهمانی یا هر کار دیگری نیاز به خودرو ی شخصی دارید و یا حتی اتومبیل شخصی شما برای انجام سرویس داخل تعمیرگاه می باشد. بهترین روش برای رفع نیاز خودرو در چنین شرایطی اجاره کردن ماشین از شرکت  اجاره خودرو رنتینال می باشد.

 

اجاره ماشین ارزان در تهران

بهتر است چه خودرویی را برای اجاره ی ارزان قیمت در شرکت رنتینال انتخاب کنیم ؟

انتخاب خودروی اجاره ای ارزان قیمت به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد، مهم ترین فاکتور در انتخاب خودروی اجاره ای، هدف و نوع استفاده شما از ماشین اجاره ای می باشد. برای مثال اگر قصد انجام امور روزانه را در شهر تهران دارید بهتر است خودرویی با قیمت مناسب و مصرف سوخت پایین تر برای انجام کارهایتان انتخاب کنید. اما اگر قصد مسافرت با خودروی اجاره ای را دارید توصیه ما این است یک خودرو شاسی بلند لوکس و تقریبا گران قیمت کرایه کنید که هم فضای مناسبی برای سرنشینان و چمدان هایتان در اختیار داشته باشید هم از امنیت کافی برخوردار باشید. یا اگر قصد رفتن به مراسم مجلل و تشریفاتی را دارید خوب بهترین پیشنهاد، اجاره خودرو لوکس در تهران از شرکت اجاره خودرو رنتینال است.

قیمت اجاره خودرو ارزان در تهران به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

قیمت رنت خودرو شرکت اجاره ماشین در تهران با توجه به فاکتورهایی مانند: نوع ماشین، مدت زمان کرایه و مناسبت های خاص مثل تعطیلات یا ایام نوروز بستگی دارد. یکی دیگر از فاکتورهای موثر بر روی قیمت کرایه خودرو شرکت رنتینال ، میزان کیلومتر رانندگی با اتومبیل می باشد. معمولا شرکت های رنت خودرو حتی شرکت رنتینال نیز از این قانون تبعیت می کنند که شما بابت اجاره خودرو مجاز به طی مسافت مشخصی هستید که معمولا حدود 150 تا 300 کیلومتر به ازای هر روز می باشد. و برای کیلومتر اضافه می بایست مبلغی طبق تعرفه پرداخت کنید. بطور مثال شما اگر برای مسافرت از تهران به اصفهان به مدت 4 روز ماشین اجاره کنید در کل می توانید 1200 کیلومتر با اتومبیل رانندگی کنید.

ارزان ترین اجاره خودرو در تهران

معمولا اکثر افرادی که قصد اجاره ماشین از شرکت رنتینال را دارند، پیش از این سایت ها و موسسه های مختلف را بررسی می کنند تا ارزان ترین اجاره خودرو در تهران را پیدا کنند تا اتومبیل مورد نظر خود را با پایین ترین قیمت کرایه کنند. اما همین موضوع باعث شده بعضی از شرکت های رنت اتومبیل قیمت های غیر واقعی را داخل سایت خود اعلام کنند و از این طریق از اعتماد افراد سوء استفاده کنند. اما شرکت رنتینال با هدف احترام به هموطنان عزیز قیمت خودرو های اجاره ای خود را بطور دقیق و بروز بر روی سایت اعلام می کند و همواره تلاش دارد ارزان ترین و مناسب ترین نرخ ها را برای ماشین های خود در نظر بگیرد.

ارزان ترین اجاره خودرو در تهران

 

خدمات رنتینال برای اجاره ی خودرو:

در شرکت اجاره ی خودرو رنتینال بیش از 50 مدل اتومبیل جهت اجاره به مشتریان وجود دارد. اجاره تمامی اتومبیل ها نسبت به مدل های مشابه در سایر شرکت ها قیمت کمتری دارد. خدماتی که در رنتینال ارائه می شود، به قرار زیر است:

خدمات قابل ارائه در رنتینال بسیار گسترده می باشد. مشتریان این مجموعه تنها مردم و اشخاص نیستند. رنتینال در پروژه های سینمایی نیز حضور پر رنگی داشته است. از اتومبیل های رنتینال در سریال های شهرزاد، عاشقانه ها و رقص روی شیشه و همچنین فیلم های سینمایی زاپاس و بادیگارد استفاده شده است.
همچنین رنتینال در کنار کرایه خودرو ماشین عروس، خدمات گل زدن به ماشین عروس و تهیه دسته گل عروس را نیز انجام می دهد. کرایه ماشین عروس و سپس گل زدن به آن وقت زیادی می خواهد. اما با رنتینال این زمان به حداقل می رسد. هر زمانی که بخواهید رنتینال اتومبیل گل زده را همراه به دسته گل عروس به شما تحویل می دهد. دیزاین و طراحی گل ها روی ماشین عروس قیمت های متنوعی دارد و می توان با حداقل هزینه یک ماشین شیک و گل زده زیبا را تحویل گرفت.

گل زدن ماشین عروسدست گل عروس

همچنین شرکت اجاره ی خودروی رنتینال در کنار اجاره خودرو خدمات CIP نیز ارائه می دهد. این خدمات مخصوص فرودگاه امام خمینی می باشد. آن دسته از افرادی که سفر خارجی کرده اند می دانند، از لحظه ای که وارد فرودگاه می شوند تا لحظه پرواز باید زمان زیادی صرف انجام کار های خروج انجام دهند. در این بین، معطلی ها، انجام کند کار ها و هم چنین تاخیر در پرواز کلافه کننده است. CIP: Commercial Important Persons خدمتی است که شما را از انجام این کار ها معاف می کند. بر این اساس دیگر لازم نیست در صف های طولانی گیت های فرودگاه امام منتظر بمانید یا اینکه به مدت طولانی روی صندلی های فرودگاه در تاخیر پرواز بنشینید. همکاران ما به جای شما تمامی کار های خروج یا ورود را انجام می دهند و شما می توانید در سالن CIP فرودگاه تا زمان پرواز استراحت کنید و از کافه فرودگاه به رایگان مواد خوراکی تهیه نمایید. CIP هم برای خروج مسافران و هم برای ورود آنها به ایران در فرودگاه امام قابل ارائه می باشد.

 

قیمت اجاره خودرو ارزان در تهران

ارزانترین اجاره خودرو ایرانی در تهران

ارزانترین اجاره خودرو ایرانی در تهران فقط در رنتینال میتوانید تجربه کنید.

همین الان با کارشناسان ما در ارتباط باشین تا ارزانترین اجاره خودرو ایرانی و خارجی را تجربه کنید.

سوالات متداول

اجاره خودرو ارزان در تهران چگونه است؟

شرکت رنتینال ارائه دهنده ارزانترین ماشین های خارجی و ایرانی میباشد

قیمت اجاره ماشین ارزان در تهران چند است؟

تمامی هزینه ها در سایت قابل مشاهده میباشد

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.2 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 5

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp chat