اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

صنعت خودروسازی و در زیر مجموعه آن اجاره خودرو یکی از بزرگترین صنایع در جهان می باشد. گسترده بودن صنعت خودرو سازی در آمریکا باعث پدید آمدن شرکت های فراوانی در زمینه اجاره خودرو شده است که افراد می توانند با بهره گیری از این موسسات بنابر نوع نیاز خود انواع خودرو را از خودرو های کلاسیک گرفته تا جدیدترین خودرو ها اجاره نمایند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با شرکت های اجاره خودرو در آمریکا و ایمن ترین خودروهای اجاره ای آشنا شوید.

شرکت های مطرح اجاره خودرو در آمریکا

1-هرتز

از مشهور ترین موسسات در اجاره خودرو شرکت هرتز می باشد . این موسسه در ایالات متحده آمریکا و در در شهر نیوجرسی، در منطقه پارک ریج واقع شده است. این شرکت توسط جان دی هرتز ( John D. Hertz ) در سال 1918 تاسیس شده است و در در بیش از 145 کشور دنیا دارای شعبه می باشد.

2- اینترپرایس

موسسه اینترپرایس که پس از جنگ جهانی دوم تاسیس شده است، از مشهورترین و گران ترین موسسات اجاره خودرو است که قیمت متوسط اجاره خودرو در آن 50 دلار می باشد که هزینه های پرداختی آن در برابر خدماتی همچون افزایش نرخ بیمه و خدمات تکمیلی برای جوانان و… توجیه پذیر است. بدلیل دارا بودن 6000 شعبه در سراسر جهان این امکان که افراد خودرو اجاره ای را در شهری اجاره و در شهر دیگر تحویل دهند فراهم شده است که خود مزیت مهمی به شمار می آید. همچنین این موسسه با دارا بودن باشگاه مشتریان تخفیف های دوره ای قابل توجهی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

3- باجت

باجت یکی از بزرگترین موسسات اجاره خودرو در جهان می باشد که در سال 1958 توسط جرمی ام اسمیت تاسیس شد. دفتر اصلی این شرکت در نیوجرسی ایالات متحده آمریکا می باشد اما در بیش از 150 کشور دنیا و در 800 منطقه ایالات متحده آمریکا دارای شعبه می باشد.

4- نشنال

این موسسه از زیر مجموعه های شرکت آلامو (از مشهورترین شرکت های خرید بلیط و رزرواسیون هتل) می باشد. این شرکت دارای مجموعه ای کامل از اتومبیل های کوچک گرفته تا ماشین های سنگین مانند کامیون می باشد و به دلیل ارائه خدماتی از جمله حق بیمه کامل، قیمت مناسب، پاسخگویی به مشتری و… دارای 5 ستاره رضایت از مشتریان است.


5- آویس

آویس از تاثیرگذار ترین و بزرگترین شرکت های اجاره خودرو در جهان است که توسط وارن آویس در سال 1946 تاسیس شد . دفتر اصلی این شرکت در پارسیپانی تروی هیلز در ایالت متحده آمریکا می باشد. این موسسه در بیش از 130 نقطه دارای شعبه است.

6- یوروپکار

یوروپ نیز از مشهورترین موسسات اجاره خودرو می باشد که توسط یورازئو در سال 1949 پاریس تاسیس شد . این شرکت دارای بیش از 20000 خودرو بوده و بیش از 2825 نقطه را در 143 کشور دنیا را از جمله امریکا، اروپا، آفریقا، حوزه کارائیب، آسیا و اقیانوسیه را پوشش می دهد.


7- ایس

موسسه ایس از مشهورترین موسسات اجاره خودرو در آمریکا می باشد که توسط رابرت سورنسون در سال 1966 تاسیس شد . دفتر اصلی این شرکت در ایندیاناپلیس آمریکا می باشد .

 

ایمن ترین اجاره خودرو ها در آمریکا کدام هستند؟

معمولا بیشتر افراد برای اجاره خودرو سعی می کنند از بین گزینه های موجود خودرویی را انتخاب کنند که با بودجه آن ها مطابقت داشته باشد و همین امر باعث می شود توجهی به ایمن بودن خودرو نداشته باشنو اما توجه به درجه ایمنی خودرو برای راننده و سایر سرنشینان و عابرین پیاده در هنگام اجاره آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و دارای معیارهایی می باشد که در ادامه برای شما بازگو خواهیم کرد.

ایمن ترین خودروهای کلاس Economy

خودروهای شورولت سونیک در دسته ایمن ترین خودروهای کلاس اکونومی هستند، که سطح ایمنی بالاتری نسبت به شورولت اسپارک را دارند. همان طور که از نام این کلاس پیداست، خودروهای این کلاس دارای قیمت پایین و همچین کیفیت نه چندان بالا در تست تصادف نتایج ضعیفی را از خود نشان دادند که بهتر است در سفرهای کوتاه و درون شهری و با سرعت پایین مورد استفاده قرار بگیرند و تا حد امکان از استفاده از آن ها در آزادراه ها با سرعت بالا پرهیز شود.

خودرو های ایمن کلاس Compact

در کلاس compact، فورد فوکوس، تویوتا کورولا و شورولت کروز دارای جایگاه بالایی می باشند و همه ی این خودروها از ایمنی بالایی برای خانواده برخوردار می باشند.

خودرو های ایمن با سایز بزرگ

در یک رده بندی با ایمنی بالا با نمرات کلی ۱۹ از ۲۰، تنها مدل شورولت ایمپالا دارای نمره کامل در این بخش نمی باشد که یک خودروی پرطرفدار در آمریکا به عنوان رده اول خودروهای بزرگ قابل پرداخت می باشد. اما مدل های مختلفی با ایمنی بالا در این کلاس موجود است که با کمی پرس و جو می توانید مدل مناسبی را انتخاب کنید.

خودرو های ایمن در کلاس لوکس

کادیلاک در این بخش با دو مدل CTS و ATS با نمره کامل ۵ ستاره در صدر این لیست قرار دارد و بهترین گزینه برای افرادی که به دنبال خودروهای لوکس در بازار هستند می باشد. خودروهای نیسان ماکسیما و کرایسلر ۳۰۰ نیز مدل های ارزان تری هستند که دارای ۴ ستاره در این کلاس می باشند.

خودرو های ایمن دارای سقف تاشو

در این کلاس مدل فورد موستانگ دارای ۵ ستاره می باشد که به عنوان گزینه اول در بخش اجاره ماشین برای سفری شیک و کلاسیک معرفی می شود.

خودرو های ایمن کلاس MPV

مدل سدونا تولید شرکت KIA یک مدل نسبتا جدید در بازار خودروی آمریکا می باشد که در صدر لیست قرار دارد و دارای ۷ صندلی و مناسب برای سفر خانوادگی با تعداد زیاد می باشد. در کنار این مدل در این کلاس مدل هایی مانند Dodge Caravan و Chrysler Town و Chrysler County نیز موجود اند.

خودرو های ایمن کلاس SUV

این کلاس یکی از پرطرفدارترین و پرتقاضا ترین کلاس ها در بازار آمریکا می باشد. در بخش اجاره ماشین این مدل های شرکت فورد به ویژه Edge و Exploer دارای طرفداران زیادی هستند ولی مدل Escape تنها ۴ ستاره در این بخش را از آن خود کرده است.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 4

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp chat