اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

اجاره مزدا 3 Mazda

خودرو سواری


C
A
1
4
4

انواع قیمت اجاره مزدا 3 Mazda

قیمت بدون راننده
تا 14 روز : 1,800,000 روزانه
بیش از 14 روز : 1,800,000 روزانه
حداقل اجاره : 3 روز
مبلغ ودیعه ضمانت : 90,000,000

قیمت با راننده
قیمت : 1,800,000 روزانه
حداقل اجاره : 3 روز

قیمت ماشین عروس
قیمت : 1,800,000 روزانه
حداقل اجاره : 3 روز
مبلغ ودیعه ضمانت : 90,000,000

محل تحویل خودرو
تاریخ تحویل
ساعت تحویل
تاریخ بازگشت
ساعت بازگشت


مشخصات فنی و تجهیزات در اجاره مزدا 3 Mazda

مشخصات فنی
حداکثر توان موتور (hp)
1
حداکثر سرعت (km/h)
1
سيستم انتقال قدرت
1
طول خودرو (mm)
1
(kg) وزن خودرو
1
گنجايش مخزن سوخت (Lit)
1
حجم فضاي صندوق عقب (Lit)
1

اجاره مزدا 3 Mazda

مزدا 3 2022 یک خودروی جمع و جور است که به خاطر فضای داخلی با احساس برتر، هندلینگ اسپورت و ظاهر شیک خود شناخته شده است. در سال 2021، مزدا دو موتور را برای تکمیل مزدا 3 معرفی کرد: یک موتور 2.0 لیتری برای جذاب‌تر کردن قیمت پایه و یک موتور 2.5 لیتری توربو قدرتمند برای کسانی که خواهان عملکرد برتر کلاس هستند. و همچنان موتور سطح متوسط ​​جامد را ارائه می دهد، یک موتور 2.5 لیتری غیر توربو. به عنوان یک امتیاز برای خریدارانی که در آب و هوای سرد و مرطوب زندگی می کنند، مزدا 3 حتی با سیستم چهار چرخ متحرک نیز در دسترس است.اجاره خودرو تهران چند مدل رقیب وجود دارد که ارزش بررسی را دارند. سیویک هوندا برای سال 2022 بازطراحی شده است و مانند مزدا در دو فرم سدان و هاچ بک موجود است. ما همچنین به هیوندای النترا و کیا فورته نمرات بالایی می دهیم. برای خواندن دیدگاه کامل تیم آزمایشی ما در مورد مزدا 3 و کمک به شما در تصمیم گیری اینکه کدام سدان کوچک یا هاچ بک برای شما بهترین است، رتبه تخصصی ما را بررسی کنید.زندگی با آن چگونه است؟ تیم تحریریه ما یک سدان مزدا 3 را به مدت یک سال آزمایش کرد. ما تحت تأثیر قابلیت اطمینان و فضای داخلی مجلل آن قرار گرفتیم، اما عملکرد کمی بیشتر از موتور 2.5 لیتری معمولی می خواستیم. می‌توانید همه تجربیات ما را در تست بلندمدت مزدا 3 2020 بخوانید. توجه داشته باشید که در حالی که ما یک خودروی 2020 را آزمایش کردیم، تقریباً تمام مشاهدات ما در مورد مزدا 3 2022 نیز صدق می کند.تنوع خودرو در شرکت رنتینال بسیار زیاد است اما مزدا 3 یکی از بهترین گزینه ها برای انواع سفرهای درون شهری و روستایی است و طیف وسیعی از سلیقه ها را نیز پوشش می دهد. مزدا 3 با بهترین خدمات روزانه، هفتگی و حتی طولانی مدت از رنتینال ارائه می شود. اجاره بخواهید حداقل زمان اجاره مزدا 3 بدون راننده سه روز است. رنتینال با سیستم کرایه آنلاین خودرو آماده ارائه خدمات 24 ساعته به شما مشتریان گرامی می باشد. کافی است پس از ورود به سایت، خودروی مزدا 3 را انتخاب کرده و اطلاعات شخصی، تعداد روز و زمان خود را انتخاب کرده و خودرو را رزرو کنید. رزرو آنلاین رزرو دقیق خودرو نیست و مدارک شما باید توسط کارشناسان شرکت تایید شود. بنابراین تاییدیه سند فاکتور برای شما ارسال می شود و با تایید شما، رزرو تکمیل می شود. سیستم رزرواسیون برای خودروهای خودران فعال است و در صورت انصراف از رزرو هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد. بنابراین، برای اجاره مزدا 3 نیازی به نگرانی در مورد تماس یا مشکلات دیگر ندارید. می توانید همین الان رزرو خود را انجام دهید. اجاره مزدا 3 در رنتینال بدون راننده یا با راننده امکان پذیر است.

اجاره مزدا 3 با راننده

یکی از بهترین خدماتی که رنتینال به مشتریان خود ارائه می دهد، اجاره خودرو با راننده است. این می تواند مزایای زیادی برای مستاجر داشته باشد. افرادی که گواهینامه رانندگی ندارند و یا قادر به رانندگی در محیط های شلوغ و پرتردد نیستند می توانند از این سرویس استفاده کنند. یکی دیگر از مزایای بزرگ اجاره مزدا 3 با راننده، عدم مسئولیتی است که اجاره کننده در قبال خودرو دارد. از آنجایی که راننده اعزامی در شرکت رنتینال استخدام می شود، تمامی مسئولیت های خودرو بر عهده وی خواهد بود. برای اجاره مزدا 3 با راننده نیازی به ارائه مدارک مختلف از قبیل چک، سفته، اسناد و ... نیست و کافی است فرد بر اساس مدت قرارداد، هزینه کرایه خودرو را پرداخت کند.

مزدا 3 اجاره بدون راننده

اجاره مزدا 3 بدون راننده مزایای خود را دارد. اجاره خودرو بدون راننده می تواند به مردم این شانس را بدهد که با این خودروی لوکس رانندگی کنند. همچنین، نبود راننده می‌تواند افراد را برای تردد امن‌تر و آزادتر کند، به‌ویژه زمانی که در کنار خانواده‌هایشان هستند. البته لازم به ذکر است که کسانی که بدون راننده خودرو کرایه می کنند تمام مسئولیت خودرو را بر عهده دارند، برای اجاره مزدا 3 بدون راننده باید تمامی مدارک مورد نیاز شرکت رنتینال از جمله یک گواهی، شناسنامه، ضمانت بازگشت خودرو. مبلغ سپرده را وارد کنید، بررسی کنید ...

مشخصات مزدا 3

مزدا یکی از بزرگترین شرکت های خودروسازی جهان است که در سال 1920 در ژاپن تاسیس شد، خودروهای این شرکت یکی از محبوب ترین خودروهای جهان می باشد. یکی از پرفروش ترین محصولات مزدا مزدا 3 است که عملکرد خوبی نسبت به سایر محصولات ارسال شده به بازار ایران دارد.

بهترین ها

WhatsApp chat