اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

اجاره هیوندای سانتافه (Hyundai santafe)

خودرو سواری


C
A
1
4
2

انواع قیمت اجاره هیوندای سانتافه (Hyundai santafe)

قیمت بدون راننده
تا 14 روز : 4,000,000 روزانه
بیش از 14 روز : 4,000,000 روزانه
حداقل اجاره : 3 روز
مبلغ ودیعه ضمانت : 90,000,000

قیمت با راننده
قیمت : 4,000,000 روزانه
حداقل اجاره : 3 روز

قیمت ماشین عروس
قیمت : 4,000,000 روزانه
حداقل اجاره : 0 روز
مبلغ ودیعه ضمانت : 90,000,000

محل تحویل خودرو
تاریخ تحویل
ساعت تحویل
تاریخ بازگشت
ساعت بازگشت


مشخصات فنی و تجهیزات در اجاره هیوندای سانتافه (Hyundai santafe)

مشخصات فنی
حداکثر توان موتور (hp)
1
حداکثر سرعت (km/h)
1
سيستم انتقال قدرت
1
طول خودرو (mm)
1
(kg) وزن خودرو
1
گنجايش مخزن سوخت (Lit)
1
حجم فضاي صندوق عقب (Lit)
1

اجاره هیوندای سانتافه (Hyundai santafe)

مشخصات فنی هیوندای سانتافه

نام خودروهیوندای سانتافه
کشور سازنده
کره جنوبی
سال (طراحی)2013
مشخصات فنی
موتور4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور2359 سی سی
تنفس موتورتنفس طبیعی
انتقال نیرودو دیفرانسیل یا تک دیفرانسیل
حداکثر قدرت188 اسب بخار در 6300 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور245 نیوتن متر در 4250 دور در دقیقه
جعبه دنده6 دنده خودکار شیف ترونیک
شتاب 0 تا 10010.9 ثانیه
حداکثر سرعت190 کیلومتر در ساعت
وزن1568 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)4689 طول - 1880 عرض - 1679 ارتفاع
فاصله بین دو محور2700 میلیمتر
مصرف سوخت
مصرف سوخت داخل شهرلیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهرلیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی11.1 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک66 لیتر
استاندارد آلایندگییورو 5
میزان تولید CO2 گرم در هر کیلومتر

امکانات هیوندای سانتافه

ترمز و پایداریESC - ABS - TCS - VSM - EBD
کیسه هواکیسه هوای راننده و سرنشین جلو - کیسه های هوای جانبی - کیسه هوای پرده‌ای
سیستم صوتیسیستم صوتی با قابلیت پخش CD و MP3 - ورودی USB و AUX و iPod - مجهز به 6 بلندگو - صفحه نمایش 4.2 اینچی
دیگر تجهیزاتحجم باک 64 لیتر - گیربکس 6 سرعته خودکار - انتقال نیرو به چهارچرخ 4WD - پرده برای شیشه‌های جانبی - سیستم ترمز پارک الکترونیکی EPB - حافظه تنظیم صندلی - سیستم Smart Key - سیستم استارت دکمه‌ای - گرمکن صندلی برای 4 سرنشین - آینه‌های الکتروکرومیک - روکش چرمی صندلی‌ها - کروز کنترل - چراغ‌های LED در جلو و عقب و چراغ زنون در جلو - رینگ 17، 18 و یا 19 اینچی - سقف پانوراما - دوربین عقب - نشان دهنده باد لاستیک‌ها - سیستم کمکی در سربالایی HAC - سیستم ترمز کمکی در سرپایینی DBC
 

اجاره خودرو هیوندای سانتافه

رنت ماشین تهران هیوندای سانتافه از شرکت رنتینالهیوندای سانتافه 2013 دو خودرو در یک است. هیوندای وراکروز قدیمی خود را با اتر ادغام کرد و اکنون، سانتافه در دو رنگ عرضه می شود: یک واگن خانوادگی هفت سرنشین و سه ردیفه و یک هیوندای سانتافه اسپرت با پنج سرنشین جمع و جورتر. اسپرت دو ردیفه در گرجستان ساخته می شود، در حالی که سانتافه از کره جنوبی وارد می شود.بین این دو مدل، سانتافه طیف عظیمی از خودروهای CUV و مینی یوتی را در بر می گیرد، همه چیز از فورد اسکیپ کوچکتر و هوندا CR-V گرفته تا کراس اوورهای پنج سرنشین بزرگتر مانند فورد اج و تویوتا ونزا و شوی اکوئینوکس. با مدل بزرگ‌تر، که 8.5 اینچ طولانی‌تر از اسپرت است، با فاصله بین دو محور حدوداً چهار اینچ (و 40 فوت مکعب فضای بیشتر برای سرنشینان)، خط تولید سانتافه تا محدوده سه ردیفی که خودروهایی مانند Dodge Journey، Kia Sorento، و به خصوص Pilot، Highlander و Explorer ادعا می کنند که بخش عظیمی از فروش را دارند.اجاره خودرو ارزان تهران یکی از دغدغه های مردم عزیز تهران میباشد که ایا با قیمت ارزان میتوانند خودرو اجاره کنند یا خیر؟ ما در جواب میگوییم بله شرکت رنتینال ارائه کلیه خدمات اجاره خودرو ارزان میباشد.یکی از پرفروش‌ترین خودروهای هیوندای در ایران، سانتافه، در میان محبوب‌ترین خودروهای SUV قرار دارد. هیوندای سانتافه فیس لیفت جدیدی از رنتینال است و در مدل های 2014 تا 2016 در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می شود. برای اطلاع از لیست تمامی خودروهای اجاره ای روی لینک کلیک کنید

درباره اجاره سانتافه

هیوندای سانتافه جدید مجهز به سیستم دستیار پارک است و با دوربین 360 درجه نگران پارک نیست. این کراس اوور محبوب مجهز به موتور قدرتمند 2400 سی سی است که توانایی تولید 188 ثانیه بخار را دارد و با گیربکس اتوماتیک شیف ترونیک شتاب شروع خوبی دارد. نسل سوم این خودرو که ظاهری مجلل و زیبا دارد و قابلیت کارکرد همزمان دیفرانسیل های عقب و جلو، سیستم های ABS، ESP، BAS و سیستم کمکی در سربالایی را دارد رانندگی ایمن را تضمین می کند. این موضوع برای اجاره خودروهای خودران مهم است. این کراس اوور کره ای دارای امکانات ویژه ای از جمله: صندلی های راحت، تمام برقی مجهز به گرمایش و سرمایش، صفحه نمایش بزرگ، سیستم صوتی باکیفیت، سیستم تهویه مطبوع هوشمند، سانروف پانوراما، جعبه ذخیره سازی با ظرفیت بالا، فضای داخلی است. اگر قصد یک سفر خانوادگی راحت و امن را دارید، پیشنهاد می کنیم یک سانتافه جدید اجاره کنید.

شرایط اجاره سانتافه

می توانید نیو سانتافه را خودران، راننده و به عنوان ماشین عروسی کرایه کنید. در زیر به طور مختصر شرایط هر یک را توضیح می دهیم.

اجاره سانتافه بدون راننده

شرط سنی: حداقل 20 سال برای اجاره ماشین گواهینامه رانندگی: حداقل 6 ماه گواهینامه رانندگی داشته باشید هویت: ارائه کارت ملی مستاجر مدرک اشتغال: گواهی اشتغال یا اقامت معتبر شخصی که ماشین را اجاره می کند سپرده نقدی و چک: ارائه چک یا سفته به ارزش وسیله نقلیه هنگامی که یک نیو سانتافه را بدون راننده اجاره می کنید، تمام هزینه های وسیله نقلیه توسط شرکت تامین می شود. حداقل زمان نگهداری 3 روز و مسافت مجاز در روز 200 کیلومتر می باشد.لازم به ذکر است کلیه خودروها تحت پوشش بیمه بدنه می باشند. در حال حاضر امکان اجاره نیو سانتافه در تهران و شهرهای نزدیک تهران وجود دارد. (برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش تماس بگیرید.)

اجاره سانتافه با راننده

برای اجاره تمامی خودروها با راننده، نیازی به ارائه مدارک و ضمانت نامه خاصی نیست، فقط باید زمان و مکان مورد نظر خود را نام ببرید و سپس در پایان - در روز مشخص شده، راننده منتظر شما خواهد بود. .

اجاره ماشین عروس سانتافه

زمان: 15 ساعت (9 صبح تا 12 بعد از ظهر) قیمت هر ساعت اضافه: 100-300 هزار تومان هزینه خروج از تهران: از 100 تا 300 هزار تومان اگر از محدوده شهر تهران خارج شوید و وارد مناطقی مانند احمدآباد، کردان، گرمدره و شهریار شوید، بین 100 تا 300 هزار تومان به عنوان عوارض خروج از تهران از شما دریافت می شود. هنگام اجاره ماشین عروسی بدون راننده؛ مستاجر می تواند با ارائه مدارک شناسایی و چک یا سفته به مبلغ خودرو، خودرو را تحویل بگیرد. پس از تحویل خودرو به داماد، نماینده شرکت با خودروی دیگری منتظر می ماند تا مراسم تمام شود و همزمان با تحویل خودرو پس از مراسم، چک گارانتی را پس می دهد. اما برای تمامی ماشین های عروسی که با راننده کرایه می شوند نیازی به ارائه مدرک نیست و تمامی مسئولیت های خودرو بر عهده راننده می باشد. ویژگی های کلیدی اجاره کافی شاپ برای عروس و داماد: شرکت رنتینال در بخش کرایه ماشین عروس جدید سانتافه امکان گل آرایی خودرو و همچنین تهیه خودرو را ارائه می دهد. به این ترتیب زوج های جوان می توانند آلبوم کامل گل آرایی را مشاهده کنند و هنگام سفارش خودرو بسته مورد نظر خود را انتخاب کنند. کارشناسان ما به مشتریان خود توصیه می کنند طرح مناسب را انتخاب کنند و گل ها، رنگ ها و نوع خودرو را به صورت رایگان شناسایی کنند تا مردم بتوانند مناسب ترین قیمت و بسته بندی با کیفیت را انتخاب کنند.

شرایط جدید بیمه اجاره سانتافه

شرکت رنتینال تنها شرکتی است که دارای گواهینامه خودرو از وزارت راه است و سه نوع بیمه با محدودیت های متفاوت ارائه می دهد. بیمه پایه، بیمه طلا و بیمه الماس سه نوع بیمه هستند. بیمه پایه رایگان بوده و تمامی خودروها به صورت پیش فرض مجهز به این بیمه هستند. بیمه طلا برای اجاره سانتافه نیو 230000 تومان و بیمه الماس 350000 تومان است.

بهترین ها

WhatsApp chat