اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

اجاره کیا اسپورتیج Kia Sportage

خودرو سواری


C
A
1
4
4

انواع قیمت اجاره کیا اسپورتیج Kia Sportage

قیمت بدون راننده
تا 14 روز : 3,000,000 روزانه
بیش از 14 روز : 3,000,000 روزانه
حداقل اجاره : 3 روز
مبلغ ودیعه ضمانت : 90,000,000

قیمت با راننده
قیمت : 3,000,000 روزانه
حداقل اجاره : 3 روز

قیمت ماشین عروس
قیمت : 3,000,000 روزانه
حداقل اجاره : 3 روز
مبلغ ودیعه ضمانت : 90,000,000

محل تحویل خودرو
تاریخ تحویل
ساعت تحویل
تاریخ بازگشت
ساعت بازگشت


مشخصات فنی و تجهیزات در اجاره کیا اسپورتیج Kia Sportage

مشخصات فنی
حداکثر توان موتور (hp)
1
حداکثر سرعت (km/h)
1
سيستم انتقال قدرت
1
طول خودرو (mm)
1
(kg) وزن خودرو
1
گنجايش مخزن سوخت (Lit)
1
حجم فضاي صندوق عقب (Lit)
1

اجاره اسپورتیج

اسپورتیج یکی از محبوب ترین SUV های شرکت کیا است که به دلیل ظاهر مدرن، اسپرت و زیبا یکی از محبوب ترین کراس اوورهای بازار ایران به شمار می رود. رنتینال مدل 2014 تا 2015 کیا اسپورتیج در رنگ های سفید و مشکی موجود است و در بین شرکت های اجاره خودرو بسیار محبوب است.

درباره اجاره اسپورتیج

اسپورتیج با طراحی بیرونی اسپرت و طراحی داخلی مدرن خود توانست نظر بسیاری را جلب کند. این کراس اوور محبوب کیا با بهره مندی از موتور قدرتمند 2400 سی سی قادر است 177 اسب بخار قدرت تولید کند که شتاب شروع خوبی دارد. اما مزیت اصلی موتور آن امکان حرکت با دو دیفرانسیل است و می توانید به راحتی این خودرو را برای یک سواری دلپذیر اجاره کنید. این کراس اوور کره ای که به امکاناتی مانند چهار حالت رانندگی، سیستم صوتی Infinity، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، صندلی های راحت با عملکرد گرمایش و سرمایش، سقف پانوراما و صفحه نظارت مجهز شده است، یکی از SUV های اختیاری است. است این خودروی لوکس یک خودروی ایمن با 6 ایربگ، سیستم کنترل ترمز نزولی خودکار، سیستم کنترل پایداری سربالایی و سیستم کشش و پایداری است. این خودرو به دلیل ابعاد بزرگی که دارد فضای داخلی بزرگ و صندوق عقب بسیار جادار دارد که برای مسافرت بسیار مناسب است و یکی از دلایل محبوبیت اسپورتیج برای اجاره همین است.

شرایط اجاره اسپورتیج

شما می توانید یک اسپورتیج را بدون راننده، با راننده و حتی به عنوان ماشین عروس اجاره کنید. در اینجا شرایط اجاره هر کدام را به اختصار توضیح می دهیم.

اجاره کیا اسپورتیج بدون راننده

شرایط سنی: حداقل 20 سال گواهینامه رانندگی: دارای گواهینامه رانندگی معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار مدارک هویتی: ارائه کارت ملی مستاجر تاییدیه تایید اشتغال: مدرک معتبر اشتغال یا سکونت شخصی که ماشین را اجاره می کند سپرده نقدی و چک: صدور چک یا تعهد به مبلغ ارزش خودرو در زمان اجاره خودرو بدون راننده تمامی هزینه های خودرو بر عهده شرکت می باشد. حداقل مدت اجاره کلیه خودروها 3 روز و برد روزانه 200 کیلومتر می باشد. لازم به ذکر است تمامی خودروها تحت پوشش بیمه بدنه قرار می گیرند. در حال حاضر امکان اجاره اسپورتیج در تهران و شهرهای اطراف تهران وجود دارد. (برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش تماس بگیرید.)

اجاره ماشین اسپورتیج با راننده

برای اجاره اسپورتیج با راننده نیازی به ارائه مدارک و ضمانت های لازم نیست فقط باید زمان و مکان مورد نظر را مشخص کنید و پس از آن راننده در روز مشخص شده منتظر شما خواهد بود. برای بررسی اجاره خودرو و در دسترس بودن راننده روی لینک کلیک کنید.

اجاره ماشین عروس اسپورتیج

زمان: 15 ساعت (از ساعت 9:00 الی 12:00) هزینه هر ساعت اضافه: از 100 تا 300 هزار تومان هزینه حرکت از تهران 100 تا 300000 تومان در صورت خروج از محدوده شهری تهران در مناطقی مانند احمدآباد، کردان، گرمدیرا، شهریار و .... اگر ماشین عروس اسپورتیج را بدون راننده کرایه می‌کنید، شریک شما می‌تواند با ارائه کارت شناسایی و چک یا برگه مبلغ ماشین، ماشین را تهیه کند. پس از تحویل خودرو به داماد، نماینده شرکت تا پایان مراسم در خودروی دیگری منتظر می ماند و پس از پایان مراسم، چک گارانتی تحویل خودرو را پس می دهد. اما تمامی ماشین های عروس با راننده راننده نیازی به همراه داشتن هیچ مدرکی ندارند و تمام مسئولیت ماشین بر عهده راننده می باشد. جزئیات اجاره رنتینال برای تازه عروس و داماد: رنتینال علاوه بر اجاره ماشین عروس، امکان گل آرایی ماشین را نیز فراهم می کند. به این ترتیب زوج های جوان می توانند کل آلبوم گل آرایی ما را ببینند و هنگام رزرو خودرو بسته مورد نظر خود را انتخاب کنند. همچنین کارشناسان ما در زمینه انتخاب طرح مناسب و تشخیص هماهنگی گل ها، رنگ ها و نوع خودرو به صورت رایگان به مشتریان مشاوره می دهند تا افراد بسته ای با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت را انتخاب کنند.

شرایط بیمه اجاره اسپورتاژ

شرکت اجاره قهوه تنها شرکت دارای گواهینامه خودرو از وزارت راه است و سه نوع بیمه با محدودیت های متفاوت ارائه می دهد. این سه نوع بیمه عبارتند از بیمه پایه، بیمه طلا و بیمه الماس. بیمه پایه رایگان است و تمامی خودروهای اجاره ای شامل این بیمه نامه خودرو می شود. حق بیمه طلا برای اجاره اسپورتیج 230000 تومان و حق بیمه الماس 350000 تومان می باشد.

بهترین ها

WhatsApp chat