اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

اجاره کیا سراتو سایپا Cerato

خودرو سواری


C
A
1
4
4

انواع قیمت اجاره کیا سراتو سایپا Cerato

قیمت بدون راننده
تا 14 روز : 2,500,000 روزانه
بیش از 14 روز : 2,500,000 روزانه
حداقل اجاره : 3 روز
مبلغ ودیعه ضمانت : 90,000,000

قیمت با راننده
قیمت : 2,500,000 روزانه
حداقل اجاره : 3 روز

قیمت ماشین عروس
قیمت : 2,500,000 روزانه
حداقل اجاره : 3 روز
مبلغ ودیعه ضمانت : 90,000,000

محل تحویل خودرو
تاریخ تحویل
ساعت تحویل
تاریخ بازگشت
ساعت بازگشت


مشخصات فنی و تجهیزات در اجاره کیا سراتو سایپا Cerato

مشخصات فنی
حداکثر توان موتور (hp)
1
حداکثر سرعت (km/h)
1
سيستم انتقال قدرت
1
طول خودرو (mm)
1
(kg) وزن خودرو
1
گنجايش مخزن سوخت (Lit)
1
حجم فضاي صندوق عقب (Lit)
1

اجاره کیا سراتو سایپا Cerato

کیا سراتو جدید به راحتی در بین سه مدل برتر کیا فروخته شده در سطح جهانی جای می گیرد و از منظر فروش پیشروترین مدل کیا غیر SUV است. مدلی که ما مورد بررسی قرار دادیم، حداکثر برد مطلق بود، که کاملاً از سطح پایه کیا اسپورتیج که اخیراً از آن لذت برده بودیم، فاصله داشت. در حال حاضر ما کاملاً به طعم شراره کره جنوبی عادت کرده بودیم.اجاره ماشین تهران کیا نمای بیرونی به گونه‌ای طراحی شده است که بخشی از یک خودروی اسپورت را بدون ضربه‌های غیرضروری که سایر مدل‌های اسپورت مانند Civic Type-R به نمایش می‌گذارند، زیبا کرده است. پیشرفت‌ها شامل چراغ‌های جلو و عقب LED جدید و همچنین چراغ‌های روشنایی در روز است. جلوپنجره در حال حاضر دارای لهجه‌های قرمز است و قسمت عقب با یک راه‌اندازی دوگانه اگزوز اسپورت شده است.جدیدترین مدل‌های سراتو اکنون لوگوی جدید و مدرن کیا را دریافت می‌کنند که نماد عصر جدیدی برای این برند است. تفسیر مدرن نشان بالای جلوپنجره بازطراحی شده با امضای «بینی ببر» قرار دارد که اکنون تا لبه هر چراغ امتداد دارد.جلویی پر از خطوط روان است که با چراغ‌های LED باریک‌تر جدید بهبود یافته‌اند. همچنین یک آرایه چراغ‌های روز LED شش نواری خیره‌کننده و ورودی پایین‌تر اسپرت جدید طراحی شده است.سیستم تعلیق کاملاً مستقل و تنظیم شده ورزشی حالتی پویا اضافه می کند و روی چرخ های آلیاژی 18 اینچی با تایرهای میشلین پایلوت اسپورت قرار می گیرد. این چرخ‌ها به طور متفکرانه‌ای با کلاه مرکزی قرمز رنگی تزئین شده‌اند که شبیه چیزی است که ممکن است در یک مسیر مسابقه ببینید.سراتو یکی از پرفروش ترین خودروهای کامپکت کیا تا به امروز است. این سدان خانوادگی راحت با گیربکس اتوماتیک یکی از پرفروش ترین خودروهای کیا در ایران است. رنتینال کیا سراتو مدل 96 تا 98 (اختیاری) سفید و مشکی.

مزایای اجاره سراتو

به صورت اختیاری، کیا سراتو به یک موتور 2000 سی سی با ظرفیت 154 اسب بخار مجهز است. مصرف این خودرو بسیار منحصر به فرد است، مصرف سوخت در جاده تنها 6.5 لیتر است. کیفیت ساخت و شتاب این خودرو باعث شده تا پلیس و پلیس راهنمایی و رانندگی هزاران دستگاه سراتو بخرند و این خودرو را به یکی از محبوب ترین خودروهای اجاره ای تبدیل کرده است. این خودروی اسپرت جمع و جور دارای ویژگی های لوکسی مانند سانروف، مانیتور، صندلی های برقی، شیفتر فرمان، سنسور کنترل نور خودکار، سیستم کنترل آب و هوا و سیستم ورود بدون کلید است. اگر به دنبال یک خودروی خانوادگی جمع و جور با آپشن های خودروی لوکس و گیربکس اتوماتیک هستید، پیشنهاد می کنیم سراتو آپشنال را از رنتینال اجاره کنید.

شرایط اجاره سراتو

در رنتینال می توانید سراتو بدون راننده، با راننده و به عنوان ماشین عروس اجاره کنید. در ادامه به توضیح مختصر شرایط هر کدام می پردازیم.

اجاره کیا سراتو بدون راننده

شرایط سنی: حداقل 20 سال برای اجاره ماشین گواهینامه رانندگی: داشتن گواهینامه رانندگی که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد مدارک شخصی: ارائه کارت ملی مستاجر تأیید اشتغال: گواهی اشتغال یا اقامت معتبر شخصی که ماشین را اجاره می کند سپرده و چک: ارائه چک یا تعهد در ارزش کل وسیله نقلیه. زمانی که بدون راننده خودرو کرایه می کنید، تمامی هزینه های خودرو بر عهده شرکت اجاره رنتینال می باشد. حداقل رزرو برای سراتو 3 روز و مسافت مجاز روزانه 200 کیلومتر است. لازم به ذکر است که خودروها شامل بیمه بدنه می شوند. هم اکنون امکان اجاره سراتو در تهران و شهرهای اطراف تهران وجود دارد. (برای اطلاعات دقیق تر، با کارشناس فروش مشورت کنید.)

اجاره کیا سراتو با راننده

برای اجاره خودرو با راننده نیازی به ارائه مدارک و ضمانت نامه خاصی نیست، فقط باید زمان و مکان مورد نظر را مشخص کنید و سپس راننده در روز مشخص شده منتظر شما خواهد بود.

اجاره ماشین عروس سراتو

بازه زمانی: 15 ساعت (9:00 صبح تا 12:00 بعد از ظهر) قیمت هر ساعت اضافه: از 100 تا 300000 تومان هزینه خروج از تهران: 100 تا 300000 تومان برای خروج از تهران در صورت خروج از محدوده شهری تهران و ورود به مناطق احمدآباد، کردان، گرمدره، شهیار و ... از 100 تا 300 هزار تومان هزینه دریافت می شود. در صورت اجاره خودرو برای عروسی بدون راننده، اجاره‌کننده می‌تواند با ارائه کارت شناسایی و چک یا سفته به مبلغ خودرو، خودرو را تحویل بگیرد. پس از تحویل خودرو به داماد، نماینده شرکت تا پایان مراسم در خودروی دیگری منتظر می ماند و پس از پایان مراسم همزمان با دریافت خودرو، رسید گارانتی را پس می دهد. برای مشاهده لیست اجاره ماشین ماه عسل روی لینک کلیک کنید. اما برای تمامی ماشین های عروسی که با راننده اجاره می شوند نیازی به ارائه هیچ مدرکی نیست و تمامی مسئولیت ماشین بر عهده راننده شرکت رنتینال می باشد. رنتینال امکانات ویژه عروس و دامادها: رنتینال علاوه بر ارائه خودرو، امکان گل آرایی خودرو را در قسمت اجاره خودرو سراتو نیز ارائه می دهد. به این ترتیب زوج های جوان می توانند آلبوم گل آرایی شرکت رنتینال را مشاهده کرده و در هنگام رزرو خودرو پکیج مورد نظر خود را انتخاب کنند. همچنین کارشناسان رنتینال در زمینه انتخاب چیدمان مناسب و آگاهی از هماهنگی گل ها، رنگ ها و انواع خودروها به مشتریان مشاوره رایگان می دهند تا افراد بتوانند پکیج را با بهترین و بالاترین قیمت انتخاب کنند. شخصیت.

شرایط بیمه اجاره سراتو

اجاره قهوه تنها شرکتی است که دارای مجوز از اداره راهداری است و سه نوع بیمه با محدودیت های مختلف ارائه می دهد. این سه نوع بیمه عبارتند از بیمه پایه، بیمه طلا و بیمه الماس. بیمه پایه رایگان است و تمامی خودروها به صورت پیش فرض دارای این بیمه هستند. حق بیمه طلا برای اجاره سراتو 230000 تومان و حق بیمه الماس 350000 تومان می باشد.

بهترین ها

WhatsApp chat