اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

در موسسات اجاره خودرو، تنوع اتومبیل ها جهت اجاره زیاد است. در شرکت رنتینال نیز اتومبیل های مختلفی جهت اجاره ارائه می شوند. از خودرو های معمولی، آفرود و شاسی بلند، لوکس و گران قیمت گرفته تا ون و اتوبوس در مجموعه رنتینال به صورت با راننده یا بدون راننده بسته به نظر مشتری قابل اجاره می باشند.

اتومبیل BMW X6

یکی از اتومبیل های پرطرفدار برای اجاره خودرو، اتومبیل های شرکت Bayerische Motoren Werke :  BMW می باشد. در رنتینال از این مجموعه چندین مدل خودرو قابل اجاره می باشد، که یکی از آنها بی ام و X6 است.

همانطور که بسیاری از افراد می دانند این شرکت خودروسازی آلمانی و یکی از شرکت های قدیمی در صنعت اتومبیل سازی می باشد. تمامی اتومبیل های تولیدی این شرکت لوکس و گران قیمت هستند به طوری که BMW با تولید این اتومبیل ها تبدیل به یکی از ابر قدرت های صنعت خودرو سازی شده است.

طراحی اتومبیل های این کارخانه اتومبیل سازی بیشتر جوان پسند است. محبوب ترین خودرو ها با امکانات پیشرفته و کامل، تولیدات BMW هستند.

شرکت BMW در سال 2010 میلادی از یکی از مدل های بی نظیر خود رونمایی کرد. BMW X6 خودروی آلمانی و بی نظیر این کارخانه می باشد. این اتومبیل ترکیبی از طراحی اسپرت، شاسی بلند و کوپه است. این طراحی سبب منحصر به فرد شدن این مدل از BMW شده است. این اتومبیل هم مناسب جوانان و هم مناسب استفاده خانواده می باشد. به همین دلیل متقاضیان زیادی برای اجاره دارد.

مشخصات فنی BMW X6

واضح است تمامی اتومبیل های تولیدی این کارخانه از کیفیت بالای فنی برخوردار هستند. موتور ایکس 6 مانند بسیاری دیگر از مدل های بی ام و 6 سیلندر و 24 سوپاپ می باشد. دو دیفرانسیل و 2979 CC است. حداکثر قدرت این اتومبیل منحصر به فرد، 408 اسب بخار در 6400 دور در دقیقه می باشد.

نیرو یا گشتاور BMW X6 599 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه است. جعبه دنده این خودرو 8 دنده خودکار استپ ترونیک که باعث افزایش سرعت آن شده است، 250 کیلومتر بر ساعت سرعت BMW X6 می باشد. این مشخصات سبب شده این مدل از بی ام و یه یکی از پر قدرت ترین تولیدات این مجموعه تبدیل شود. بسیاری از افرادی که به موسسات اجاره خودرو مراجعه می کنند، درخواست اجاره BMW X6 را دارند.

یکی از نکات مهمی که در اجاره خودرو باید به آن دقت نمود، میزان مصرف بنزین خودروی انتخابی است. این نکته به خصوص برای افرادی که اتومبیل ها را برای سفرهای برون شهری انتخاب می کنند، بسیار مهم می باشد. مصرف سوخت بی ام و x6 به سه دسته تقسیم می شود. ( مصرف سوخت داخل شهر 13.2 لیتر در هر یکصد کیلومتر، مصرف سوخت خارج شهر 8.3 لیتر در هر صد کیلومتر و مصرف سوخت ترکیبی 10.1 لیتر در هر صد کیلومتر)

حجم باک این اتومبیل زیبا 85 لیتر می باشد که 292 گرم در هر کیلومتر گاز CO2  تولید می کند. این مشخصه مهم سبب شده تا استاندارد یورو 5 را دریافت کند. یعنی می توان گفت مصرف سوخت BMW X6 پایین و سازگار با محیط زیست است.

طراحی ظاهری BMW X6

همانطور که گفته شد، طراحی این اتومبیل تلفیقی از طراحی کوپه، اسپرت و شاسی بلند است. تودوزی داخلی از چرم با کیفیت و طبیعی می باشد. گرمکن، تهویه و فیلتر هوا از دیگر امکانات داخلی آن است. این خودرو تمامی استانداردهای لازم جهانی را از جهت امنیت سرنشینان و کیفیت بالا دارا است. کیسه هوا برای سرنشینان جلو، کیسه هوای جانبی و پرده ای در جلو و عقب اتومبیل از آپشن های امنیتی این اتومبیل برای سرنشینان هستند. از دیگر امکانات این اتومبیل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

شرایط اجاره BMW X6 در شرکت رنتینال

BMW X6 قابل اجاره در رنتینال، مدل 2012 بوده و اجاره آن فقط به صورت با راننده می باشد. قیمت اجاره این خودرو، برای سفر های درون شهری برای هر ساعت 85000 هزار تومان و قیمت کیلومتری برای سفر های برون شهری، 4000 تومان می باشد. همچنین قیمت اجاره این اتومبیل برای ترانسفر فرودگاه امام خمینی 600000 هزار تومان می باشد. از آنجایی که اجاره این خودرو با راننده است شرایط کرایه آن بسیار ساده می باشد.

 

 

 

 

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 1

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp chat