اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

همانطور که می دانید یکی از خدمات مهم شرکت اجاره خودرو رنتینال ارائه خدمات CIP فرودگاه امام می باشد. اما در کنار خدمات CIP خدمات دیگری به نام VIP وجود دارد. بین این دو خدمات تفاوت هایی وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

خدمات اجاره خودرو ارزان تهران هم میتوانید از رنتینال بهره مند شوید.

تفاوت خدمات CIP و VIP فرودگاه امام خمینی

به طور کلی باید بدانید این دو خدمات اغلب برای افراد مهم ارائه می شود و تفاوت آنها در تامین امنیت است. CIP نسبت به VIP از درجه بالاتری از امکانات برخوردار است در حالی که VIP امنیت بالاتری دارد. خدمات ترانسفر CIP و VIP به وسیله اتومبیل تشریفات از فرودگاه تا مقصد و بلعکس قابل ارائه است. البته افراد می توانند اتومبیل تشریفات را برای مدت زمانی بیشتری اجاره نمایند. در فرودگاه نیز ترانسفر مخصوص CIP تا پای پلکان هواپیما شخص را همراهی می کند.

همچنین تردد اشخاصی که خدمات CIP را انتخاب می کنند، از گیت های اختصاصی می باشد. پذیرش بار این افراد نیز از گیت های مخصوص است. هدف از انتخاب خدمات VIP حفظ امنیت بیشتر می باشد. که این امر با محافظان شخصی و استفاده از امکاناتی نظیر دوربین های نظارتی، جایگاه های اختصاصی و …، میسر می شود.

همچنین پرداخت هزینه تشریفات VIP معمولا بر عهده سازمان ها و ارگان های مربوطه به واسطه حفاظت از شخصیت ها و میهمانانشان می باشد. در صورتی که هزینه CIP توسط شخص باید پرداخت شود. همچنین خدمات CIP برای عموم مردم آزاد است، در صورتی که خدمات تشریفات VIP اغلب برای اشخاص مهم کشور و میهمانان خارجی می باشد.

اگر شما نیز تصمیم به استفاده از این دو خدمات خاص را دارید می توانید با کارشناسان ما در شرکت اجاره خودرو رنتینال تماس حاصل نمایید. شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده برای سفر خود یا میهمانان تان این خدمات را انتخاب کنید.

خدمات CIP فرودگاه امام خمینی

فرودگاه بین المللی امام خمینی، یکی از فرودگاه های مهم ایران می باشد که پرواز های خارجی از طریق آن صورت می گیرد. به همین دلیل خدمات مختلفی در این فرودگاه به مسافران ارائه می شود. خدمات CIP یکی از خمات مهم فرودگاه ها در سراسر جهان است که در فرودگاه امام نیز ارائه می شود. خدمات CIP شامل موارد زیر می باشد:

اجاره ماشین

 

در واقع این خدمات برای اشخاصی است که وقت کافی برای طی روال عادی خروج یا ورود به کشور را ندارند. تحویل بار، دریافت کارت پرواز و از این قبیل امور وقت زیادی از مسافر تلف می کند که با انتخاب خدمات CIP انجام آنها بر عهده شخص دیگری می شود و در این زمان مسافر می تواند در سالن CIP از زمان خود حداکثر استفاده را کند. اغلب تجار، بازرگانان، شخصیت های سیاسی، مدیران ارشد و از این قبیل افراد از خدمات CIP بهره می برند.

هدف از خدمات CIP صرفه جویی در وقت و همچنین دوری از انجام تشریفات فرودگاهی می باشد. افرادی که این خدمات را انتخاب می کنند، به محض ورود به فرودگاه توسط مسئولین CIP به سالن مخصوصی هدایت می شوند و می توانند در آنجا به استراحت یا انجام کار ها و مذاکرات خود بپردازند. در این مدت مسئولین CIP تمامی امور تشریفات را در کوتاه ترین زمان ممکن برای آنها انجام می دهند. همچنین همانطور که گفته شد تشریفات با اتومبیل های لوکس از مبدا به فرودگاه و همچنین از فرودگاه تا مقصد قابل ارائه می شود. برای بهرمندی از این خدمات می توانید حداقل سه روز قبل از سفر با کارشناسان ما در شرکت اجاره خودرو تهران رنتینال تماس حاصل نمایید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp chat