اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

cip فرودگاه امام خمینی

برای رزرو CIP می توانید از واتس آپ  یا شماره 09125035039 استفاده نمایید.

خدمات CIP فرودگاه امام مخصوص افرادی است که زمان برایشان اهمیت زیادی دارد. افرادی با مشغله کاری زیاد مانند مدیران، تجار و دیگر اشخاصی از این قبیل، متقاضیان خدمات CIP فرودگاه امام هستند. CIP فرودگاه امام با ارائه خدماتی ویژه، باعث صرفه جویی و ذخیره وقت با ارزش مشتریان خود می شود.

با استفاده از CIP فرودگاه امام، متقاضیان این دسته از خدمات هنگامی که در حال استراحت و یا برنامه ریزی برای کار ها و قرار های مهم کاری و تجاری خود هستند، و در سالن CIP فرودگاه امام، با آرامش نشسته اند و از آن ها با خوراکی ها و نوشیدنی های مختلف پذیرایی می شود، همکاران ما که کارشناس خدمات CIP فرودگاه امام هستند، تمامی کار ها و مرحله های لازم برای این که مسافران سوار هواپیما شوند و این که از فرودگاه امام خارج شوند را در اسرع وقت برای آن ها انجام می دهند.

CIP فرودگاه امام برای چه کسانی است؟

قبل از توضیح در باره این که CIP فرودگاه امام مخصوص کدام دسته از افراد است ابتدا باید با خود کلمه CIP آشنا شوید. این کلمه به معنای Commercial Important Persons است. CIP فرودگاه امام خدماتی بیشتر و راحت تر و در بیشتر موارد لوکس تر را به مشتریان خاص خود ارائه می دهد. متقاضیان CIP فرودگاه امام بیشتر افرادی هستند که مقوله وقت برایشان اهمیت بسیار زیادی دارد.

افرادی که برای مسائل و قرار های کاری از شهر یا کشور های دیگر به این جا سفر می کنند، تجار بزرگ و موفق که برای عقد قرارداد های بزرگ سفر می کنند و هم چنین افراد خاصی که قصد شرکت در اجلاس ها و همایش های بین المللی و مهم هستند، از مشتریان اصلی CIP فرودگاه امام هستند.

اصولا این دسته از افرادی که در بالا نام بردیم و دیگر افرادی که از CIP فرودگاه امام استفاده می کنند، وقت کافی برای طی کردن روند معمول و گاها زمان بر سوار شدن به هواپیما و هم چنین خروج از آن و انجام کار های لازم و رفتن از فرودگاه امام را ندارند.

اینجا است که CIP فرودگاه امام به کمک این افراد می آید تا تمامی این کار ها را در کم ترین زمان و در جایگاه های مخصوص و به دور از شلوغی معمول فرودگاه برایشان انجام داده و در وقت و انرژی شان صرفه جویی شود تا این افراد بتوانند به انجام کار های مهم خود بپردازند و بی دغدغه با CIP فرودگاه امام سفر خوبی را داشته باشند.

خدمات CIP فرودگاه امام

سالن CIP فرودگاه امام برای تمامی مهمانان خود، فضایی بسیار راحت و در عین حال لوکس را فراهم می کند و اشخاصی که می خواهند از CIP فرودگاه امام استفاده کنند، سفر بسیار سریع تر و راحت تری از سایر مسافران عادی که از خدمات CIP فرودگاه امام استفاده نمی کنند، تجربه خواهند کرد.

متقاضیان استفاده CIP فرودگاه امام بسیاری از روش ها و کار های معمول در هنگام ورود به فرودگاه امام و خروج از آن جا، مانند این که در صف های طولانی و زمان بر بایستند و یا بعد از رسیدن به مقصد، مدت نسبتا طولانی را منتظر چمدان ها و وسایل خود بمانند و یا حتی انتظار برای دریافت کارت پرواز فرودگاه امام را با خدمات CIP فرودگاه امام تجربه نمی کنند.

شما با CIP فرودگاه امام و خدمات آن می توانید با خیال راحت به کار های مهم و ضروری خود برسید و یا اگر از یک سفر طولانی آمده اید، با CIP فرودگاه امام و دریافت خدمات آن می توانید در سالن CIP فرودگاه امام استراحت کرده و به صورت رایگان از کافه فرودگاه امام برای خود چیزی سفارش دهید.

علاوه بر تمام این ها، با CIP فرودگاه امام، شما می توانید در فروشگاه های لوکسی که در سالن CIP فرودگاه امام قرار دارند، چرخی بزنید و خرید کنید. این فروشگاه ها برای خرید سوغاتی، انتخاب بسیار خوب و مناسبی هستند.

لازم به ذکر است، CIP فرودگاه امام برای شما این امکان را فراهم می آورد تا اگر بین پرواز هایتان فاصله ای وجود دارد و یا شرایط خاص دیگری به وجود آمده است، برای یک مدت زمان کوتاه، در سوییت های مجهزی که در اختیارتان قرار داده می شود اقامت کنید.

لازم به ذکر است که CIP فرودگاه امام در تمامی روز های هفته حتی روز های تعطیل هم برای مسافران مهیا است و مشتریان می توانند از خدمات CIP فرودگاه امام استفاده کنند.

CIP فرودگاه امام برای مسافران خروجی

CIP فرودگاه امام و خدمات آن برای مسافران خروجی که به فرودگاه امام می روند، از هنگامی که مقابل در ساختمان تشریفات مربوط به CIP فرودگاه امام قرار می گیرند آغاز می شود. خدمات CIP فرودگاه امام در این مرحله به این صورت است که ابتدا کارمندان بخش خدمات، چمدان های مسافر را حمل کرده و ایشان را به بخش پذیرش راهنمایی می کنند. سپس در این بخش تمامی کار های مربوطه به سفرشان توسط کارمندان CIP فرودگاه امام انجام می شود.

در ادامه خدمات CIP فرودگاه امام مسافران به سمت سالن ترانزیت راهنمایی می شوند و با ورود به آن جا، با خوش آمد گویی کارکنان، می توانند در سالن CIP فرودگاه امام استراحت کنند و به صورت رایگان از آن ها نیز پذیرایی می شود، در حالی که کارمندان CIPفرودگاه امام در حال انجام باقی کار های لازم هستند و در زمانی کوتاه تمامی کار های مربوط به پرواز مسافران را انجام می دهند.

بعد از انجام کار ها و تحویل پاسپورت، کارت پرواز و دیگر چیز های لازم، مسافران با خدمات CIP فرودگاه امام از گیت های اختصاصی می گذرند و با خودرو های اختصاصی، آن ها را به سوی باند پروازشان می برند.

CIP فرودگاه امام برای مسافران ورودی

CIP فرودگاه امام و خدمات آن برای مسافران ورودی به فرودگاه امام از همان لحظه ای که از هواپیما خارج می شوند، آغاز می شود. در ابتدا کارمندان بخش CIP فرودگاه امام، در یک تابلو نام مسافر خاص خود را نوشته اند تا آن ها بدون هیچ مشکل و معطلی، کارمندان بخش عملیات CIP فرودگاه امام که به دنبالشان آمده اند را پیدا کنند. سپس این اشخاص با خودرو های اختصاصی به سالن CIP فرودگاه امام آورده شده و در حالی که استراحت می کنند، از آن ها نیز پذیرایی می شود.

در این حین، کارمندان CIP فرودگاه امام تمامی مراحل مربوط به چک کردن پاسپورت مسافران و تحویل چمدان ها و بار های آن ها را انجام می دهند. در آخر هم مسافران CIP فرودگاه امام پاسپورت و تمامی مدارک خود را تحویل می گیرند و از جایگه CIP فرودگاه امام خارج می شوند.

اگر مایل به رزرو خدمات CIP فرودگاه امام هستید، می توانید فرم رزرو را در سایت ما پر کرده و با همکاران ما در تماس باشید.

WhatsApp chat