اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

اجاره خودرو در تمام دنیا علاقمندان خاص خود را به همراه دارد. کرایه خودرو به صورت چند روز با شرایط خاص که از آن به عنوان رنت خودرو نیز یاد می شود در ایران نیز متداول است. اجاره اتومبیل در ابتدا در شهر های مرزی و منطقه آزاد نظیر جزیره کیش و قشم متداول بود، اما امروزه می دانیم این شیوه در تمامی شهر های ایران استفاده می شود.

مردم برای اهداف مختلفی همچون؛ استفاده از ماشین عروس های لوکس، مسافرت، تشریفات و … اتومبیل های مورد نظرشان را از موسسات اجاره خودرو با شرایطی به صورت با راننده یا بدون راننده اجاره می کنند.

 

اجاره خودرو رنتینال

 

اغلب اتباع خارجی وقتی به ایران سفر می کنند تمایل دارند که از خودرو های اجاره ای استفاده کنند، اما متاسفانه در بسیاری از شهر های ایران این امکان وجود ندارد. یا در صورت وجود تعداد شرکت های ارائه دهنده بسیار کم می باشد.

شرکت اجاره خودرو رنتینال در این باب آماده ارائه خدمات اجاره اتومبیل در تمامی شهرها می باشد. اتباع خارجی می توانند در بدو ورود به فرودگاه درخواست اجاره خودرو نمایند. همچنین متقاضیان عزیز در دیگر شهر ها که امکانات اجاره خودرو ندارند، می توانند به صورت غیر حضوری از خدمات اجاره اتومبیل رنتینال استفاده نمایند.

اجاره خودرو در خارج از کشور

اجاره خودرو ابتدا از آمریکا شروع شد. شخصی در این کشور اتومبیل های خود را به توریست ها و تجار اجاره داد و بر اساس کیلومتر کارکرد، هزینه از آنها دریافت می کرد. رفته رفته این شیوه از کرایه خودرو در سراسر امریکا باب شده و مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفت. بعد از مدتی کشور های اروپایی نیز از این شیوه برای اجاره خودرو استفاده کردند. امروزه در اغلب کشور های خارجی مسافران و توریست ها می توانند از فرودگاه اتومبیل مورد نظر خودشان را اجاره نمایند. اغلب شرکت های بزرگ و معروف اجاره خودرو در کشور های بزرگ و پیشرفته شعبه دارند.

استفاده از تاکسی یا روش های دیگر کرایه ماشین کمی دشوار است. البته این شیوه ها برای چند ساعت کارآمد هستند. در صورتی که بخواهید برای چند روز متوالی از تاکسی استفاده کنید، هزینه و وقت زیادی از شما تلف می شود. به طوری که می توان با خیالی آسوده از اجاره خودرو به صورت چند روز متوالی با هزینه کمتر استفاده نمود. شاید با خود بگویید کرایه چند روز تاکسی هزینه کمتری نسبت به اجاره اتومبیل از شرکت های رنتکار دارد. اما اینطور نیست، با افزایش هزینه بنزین در ایران می توان گفت اجاره اتومبیل بسیار هزینه کمتری نسبت به استفاده از تاکسی دارد. در خارج از کشور نیز با توجه به هزینه بالای سوخت استفاده از تاکسی ها به هیچ عنوان برای یک مسافر و توریست به صرفه نمی باشد ( با توجه به اینکه بسیاری از افراد با خانواده سفر می کنند استفاده از تاکسی به هیچ عنوان به صرفه نمی باشد.) زیرا علاوه بر پرداخت هزینه تاکسی باید مبلغی نیز برای مالیات پرداخت نمایید. به طوری که می توان دید اغلب توریست ها یا حتی مردم در کشور های خارجی از وسایل نقلیه عمومی نظیر اتوبوس و مترو استفاده می کنند.

اجاره خودرو در خارج از کشور مانند ایران، هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری امکانپذیر می باشد. آن دسته از افرادی که قصد دارند در کشور دیگر به اجاره خودرو بپردازند می توانند قبل از عزیمت به مقصد خودرو مورد نظر خود را به صورت آنلاین رزرو نمایند و به محظ رسیدن به مقصد آن را درب فرودگاه تحویل بگیرند.

همچنین همانطور که گفته شد در اغلب فرودگاه های خارج از کشور شرکت های بزرگ و معروف اجاره خودرو نمایندگی دارند و مسافران می توانند به محض ورود به کشور مقصد از خدمات آنها استفاده نمایند. علاوه بر این در کنار اماکن توریستی نیز می توان شرکت های اجاره خودرو را یافت.

در سفر به کشور های اروپایی بهترین روش برای حمل و نقل، اجاره ماشین می باشد. زیرا با کرایه اتومبیل می توانید به چند کشور سفر نمایید.

اجاره خودرو در خارج از کشور

 

شرایط اجاره خودرو در خارج از کشور:

قوانین و شرایط اجاره خودرو در همه کشور ها تقریبا مشابه هم می باشد. حتی نحوه محاسبه هزینه کرایه خودرو نیز به یک صورت می باشد.

شرایط اجاره خودرو در خارج از کشور به مراتب آسان تر از داخل کشور می باشد.چون معمولا همه افراد شرایط لازم را دارند. اما در ایران یکی از شرایط اجاره خودرو ارائه چک ضمانت می باشد که بسیاری از افراد فاقد چک هستند. البته در برخی از شرکت های اجاره خودرو نظیر شرکت اجاره خودرو رنتینال بر اساس توافق مابین طرفین شرایط قابل تغییر است.

نکاتی برای اجاره خودرو در خارج از کشور:

برای آنکه در خارج از کشور اتومبیل اجاره نمایید بهتر است، چند نکته را مد نظر قرار دهید، تا اجاره اتومبیل تجربه خوبی به دست بیاورید:

برای اطلاعات بیشتر درباره اجاره خودرو در تهران و شهرستان و همچنین اجاره خودرو در خارج از کشور می توانید با کارشناسان ما در شرکت اجاره خودرو رنتینال در ارتباط باشید.

 

کرایه ماشین ارزان

 

 

 

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp chat