اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

خوشبختانه در سال های اخیر، اجاره ماشین با استقبال بی نظیری رو به رو شده است. مردم با اهداف مختلف به اجاره خودرو از موسسات اجاره خودرو می پردازند. مزایا و فوایدی که اجاره خودرو در شهر های مختلف دارد، بر هیچ کس پوشیده نیست.

در کنار تمامی فواید و مزایای اجاره خودرو برای کرایه ماشین باید به نکاتی توجه کنید تا تجربه خوبی از این کار کسب نمایید. اجاره خودرو از نظر حقوقی و عمومی تعاریف مختلفی دارد. از نظر حقوقی منظور از اجاره خودرو، مالکیت موقتی یک یا چند خودرو می باشد و از نظر عمومی دریافت موقت اتومبیل و پرداخت حق کرایه آن تلقی می شود.

اجاره ماشین مراحل و قوانین خود را به همراه دارد. در موسسات مختلف اجاره خودرو معمولا مراحل و قوانین، مشخص و مشترک است. موسسه اجاره خودرو رنتینال نیز یکی از این موسسات قدیمی فعال در تهران می باشد که سابقه درخشانی در اجاره خودرو به مشتریان خود دارد.

همانطور که گفته شد، اجاره خودرو مزایایی دارد، در کنار این مزایا در صورت عدم رعایت مواردی ممکن است اجاره خودرو با مشکلاتی مواجه شود. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

 تصادف و آسیب رسیدن به خودرو اجاره ای

بسیاری از افراد با هراس از آسیب رسیدن به خودرو از اجاره خودرو صرف نظر می کنند. نگرانی این افراد از تصادف با خودرو اجاره ای می باشد. باید گفت در این مورد جای هیچ نگرانی نیست. در مجموعه اجاره خودرو رنتینال تمامی خودرو ها از بیمه بدنه برخوردار هستند. شما می توانید برای اجاره خودرو از بیمه های دیگر نیز استفاده کنید تا در صورت خسارت و تصادف احتمالی، بعضی از هزینه ها توسط بیمه تامین گردد. البته استفاده از بیمه مستلزم پرداخت هزینه ای جدا می باشد.

اگر نمی خواهید مبلغی جداگانه بابت بیمه پرداخت نمایید می توانید از اجاره ماشین با راننده استفاده کنید. در این صورت تمامی خسارات و آسیب های احتمالی بر عهده راننده خودرو است.

نکات مهم برای کاهش خطرات احتمالی در هنگام اجاره خودرو

وقتی اتومبیلی اجاره می کنید، باید آن را همانند خودرو شخصی خود بدانید. همانقدر که از خودرو خود مراقبت می کنید، از خودرویی که اجاره کرده اید نیز باید مراقبت کنید. (حتی بیشتر) پیشنهاد ما به شما این است برای جلوگیری از هر گونه نگرانی و همچنین برای تحمل خسارات احتمالی حتما خودرویی که اجاره می کنید را بیمه نمایید. در غیر این صورت با توجه به نکاتی که در بالا گفته شد، حتما خودرو با راننده اجاره کنید.

البته چند نکته ساده می تواند از هر گونه خطر و خسارتی جلوگیری کند.

اجاه خودرو

استفاده از خودرو های مناسب با اهدافتان

افراد در اجاره خودرو اهداف مختلفی دارند. برای تشریفات، اجاره ماشین عروس، استفاده شخصی، رفتن به سفر، اجاره ون و اتوبوس و … به اجاره خودرو می پردازند. باید با توجه به اهدافی که دارید به اجاره اتومبیل بپردازید. اگر کار شما در داخل شهر است و مجبور هستید به چند جای مختلف بروید، بهتر است یک اتومبیل معمولی اجاره نمایید. اگر پارکینگ ندارید بهتر است اتومبیل با راننده اجاره کنید. این قبیل نکات اگر به خوبی رعایت شوند، بروز حادثه به حداقل می رسد.

یکی دیگر از موضوعات مهم اجاره ون یا اتوبوس برای سفر های خارج از شهر می باشد. به جای آنکه چند خودروی سواری برای مسافرت اجاره کنید، بهتر است یک ون یا اتوبوس، بسته به تعداد مسافران، اجاره نمایید. این موضوع هم مقرون به صرفه است و هم از بسیاری از خطرات احتمالی جلوگیری می کند.

در صورت هر گونه سوال یا مشکل در ارتباط با اتومبیلی که اجاره کرده اید، قبل از اقدام به هر کاری حتما با موسسه اجاره خودرو تماس بگیرید. اطلاع مجموعه از تمامی مشکلات می تواند شما را در حل آنها یاری نماید.

رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی

باید بدانید معمولا موسسات اجاره خودرو مبالغی را بابت بررسی جریمه های احتمالی راهنمایی و رانندگی نزد خود نگاه می دارند و در صورت عدم جریمه در مدت زمان اجاره، آن را به مشتری عودت می دهند. متاسفانه بسیاری از افراد این موضوع را نادیده می گیرند و با عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی متحمل جرایم سنگین راهنمایی و رانندگی می شوند و در آخر وقتی موسسه مبلغ جریمه را کم می کند احساس نارضایتی می کنند. پس بهتر است قبل از آنکه متحمل جرایم راهنمایی و رانندگی شوید قوانین را رعایت نمایید.

اجاره خودرو ارزان در تهران

اجاره خودرو در موسسات اجاره اتومبیل شرایط مختلفی دارد. در میان موسسات فعال در تهران، موسسه اجاره خودرو رنتینال، شرایط ویژه ای جهت اجاره اتومبیل دارد. به تازگی آن دسته از افرادی که نمی توانند مبلغ ودیعه را به صورت کامل و نقدی پرداخت کنند، می توانند از چند راه دیگر به اجاره خودرو بپردازند.

را نزد شرکت اجاره اتوموبیل رنتینال به امانت بگذارید. علاوه بر تسهیل شدن شرایط اجاره خودرو در رنتینال، قیمت اجاره انواع خودرو در این مجموعه نسبت به موسسات دیگر بسیار مقرون به صرفه و ارزان است.

 

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp chat