اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

یکی از خدمات کاربردی که با گسترش و ورود اینترنت به زندگی های ما اضافه شده اپلیکیشن های تاکسی های اینترنتی مانند اسنپ،تپ سی و… می باشند. چند وقتی است که اجاره ی ماشین برای کار در اسنپ بسیار رواج پیدا کرده است. با سرزدن به برخی وب سایت های آگهی خواهید دید که اجاره خودرو برای کار با اسنپ بسیار رایج است.

قطعا هر شغلی دارای مشکلات کم و زیادی می باشد و رانندگان تاکسی های ایترنتی نیز از این قاعده مثتثنی نیستند و دارای شغلی با مشکلات مختص به خود هستند. یکی از مشکلاتی که رانندگان تاکسی های اینترنتی با اجاره دهندگان خودرو مواجه می شوند، مشکل در قراردادها و ودیعه های پرداختی است. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره ی اجاره خودرو تهران برای کارکردن در تاکسی های اینترنتی همراه شوید…

اجاره خودرو برای اسنپ چه مزایایی دارد؟

همانطور که می دانید سهولت در استفاده و قیمت مناسب اسنپ موجب شده تا اکثر جابه جایی های روزانه ما با این اپلیکیشن کاربردی صورت گیرد. همین استقبال و درخواست بالای مردم باعث شد تا تعداد زیادی این شغل به نسبت پردرآمد را به مشاغل عادی ترجیح دهند و این شغل را به عنوان شغل اصلی خود اتخاب کرده اند.

با شرایط امروزه و تحریم ها و کاهش قدرت خرید مردم، خرید خودرو برای برخی از افراد میسر نمی باشد. نوسانات ارز در بازار، باعث افزایش چشم گیری در قیمت خودرو شده است. این افزایش موجب شده افرادی که می خواهند در اسنپ کار کنند چون توانایی خرید خودرو نداشته، از شرکت های اجاره ی خودرو،ماشین اجاره کنند.

در سال های اخیر مشاغل زیادی ایجاد شده که هر کدام از آنها زاییده شرایطی است. یکی از این مشاغل اجاره خودرو است. اجاره ماشین برای کار اسنپ به یکی از شیوه های مناسب برای درآمد زایی افراد تبدیل شده است.

افرادی که به دلیل داشتن خودروهای متعدد توانسته درآمد قابل توجهی را برای خود کسب کنند. برخی از این آگهی دهندگان برای اجاره دادن خودروهای خود قرار داد و شرایط متفاوتی تایین می کنند. همین امر موجب به وجود آمدن مشکلات زیادی بین اجاره دهندگان و اجاره کنندگان خودرو پیش آمده است.

چه مشکلاتی میان رانندگان اسنپ با اجاره دهندگان خودرو وجود دارد؟

از بارز ترین مشکلات میان رانندگان اسنپ و شرکت های اجاره دهنده ی خودرو،دریافت وجه اضافه به جهت پیش آمدن خلافی احتمالی خودرو است. برخی دیگر از شرکت های اجاره ی خودرو برای تبلیغات در آگهی درج می شود که ودیعه و پیش پرداخت و حق بیمه بدنه دریافت نمی‌شود و تنها داشتن حدال 4 الی 6 برگ چک برای اجاره یکسال کافی است.

یکی دیگر از مشکلات دیگر اجاره خودرو برای اسنپ بر سر ودیعه و پرداخت خسارت در زمان تصادف خودرو می باشد. در واقع شرکت های اجاره خودرو با دریافت هزینه های بالا از رانندگان اسنپ تنها به سود خود فکر کرده. اجاره بهای پراید این شرکت ها دست کمی از اجاره خانه ندارد! برای اینکه متوجه شوید این یک ادعا نیست کافی است با یکی از این شرکت ها تماس برقرار کنید.

هزینه تعمیرات خودروی اجاره ای را چه کسی باید پرداخت کند؟

یکی دیگر از مشکلات کار با خودروی اجاره ای هزینه تعمیرات خودروی اجاره ای می باشد. در این رابطه اولین پرسشی که پیش می آید این است که هزینه تعمیرات خودروی اجاره ای به عهده مستأجر است یا شرکت اجاره دهنده ی خودرو؟ معمولا شرکت های اجاره خودرو در جواب به این سوال می گویند که ماشین هایی که اجاره داده می شوند جزو خودروهای صفر بوده و نیازی به تعمیر ندارند و اگر خودرویی به تعمیرات احتیاج پیدا کند هزینه های آن برعهده مستاجر است، علاوه بر این شرکت های اجاره ی خودرو پس از تحویل خودرو هزینه های گزافی جهت تعمیرات از رانندگان اسنپ طلب کرده و به همین بهانه نیز در بعضی مواقع تمام هزینه های تعمیرات و استهلاک خودرو را نیزدریافت می کنند.

به تازگی آگهی اجاره خودروهایی مانند پراید و تیبا به صورت هفتگی یا ماهیانه در سایت های آگهی پذیر مانند دیوار به چشم می خورد. خودروهای پرایدی که با اجاره بهایی حدود یک میلیون کرایه داده می‌شوند. البته خودرو پراید در بین رانندگان اسنپ بسیار پرکاربرد است. جالب است بدانید که در بین این خودروها پرایدهایی وجود دارند که به دلیل داشتن طرح ترافیک، با قیمتی تا 6‌میلیون تومان در ماه اجاره داده می‌شوند.

اجاره خودرو برای کار در اسنپ:

با توجه به مشکلاتی که در بالا به آن آشاره کردیم بی شک اجاره ی خودرو برای کار در شرکت هایی از قبیل اسنپ، تپ سی و… یکی از اقدامات پرریسک برای هر راننده ای محسوب می شود. اگر خودرویی از خود ندارید و قصد کار در شرکت های تاکسی اینترنتی را دارید بهترین کار این است که از شرکت های اجاره ی خودروی معتبر خودرویی اجاره کنید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 3

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp chat