اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

اجاره ب ام و سری هفت BMW

خودرو سواری


C
A
1
4
4

انواع قیمت اجاره ب ام و سری هفت BMW

قیمت بدون راننده
تا 14 روز : 12,000,000 روزانه
بیش از 14 روز : 12,000,000 روزانه
حداقل اجاره : 3 روز
مبلغ ودیعه ضمانت : 90,000,000

قیمت با راننده
قیمت : 12,000,000 روزانه
حداقل اجاره : 3 روز

قیمت ماشین عروس
قیمت : 12,000,000 روزانه
حداقل اجاره : 3 روز
مبلغ ودیعه ضمانت : 90,000,000

محل تحویل خودرو
تاریخ تحویل
ساعت تحویل
تاریخ بازگشت
ساعت بازگشت


مشخصات فنی و تجهیزات در اجاره ب ام و سری هفت BMW

مشخصات فنی
حداکثر توان موتور (hp)
1
حداکثر سرعت (km/h)
1
سيستم انتقال قدرت
1
طول خودرو (mm)
1
(kg) وزن خودرو
1
گنجايش مخزن سوخت (Lit)
1
حجم فضاي صندوق عقب (Lit)
1

اجاره بی ام و bmw

بی ام و به عنوان معتبرترین و معروف ترین برند سدان و SUV شناخته می شود که محصولات آن در نقاط مختلف جهان به ویژه ایران بسیار محبوب است. از آنجایی که خرید خودروی BMW مستلزم پول زیادی است، بسیاری از مردم توانایی خرید آن را ندارند. اجاره ماشین BMW می تواند به مردم اجازه دهد لذت و هیجان رانندگی با یک ماشین لوکس و مدرن را تجربه کنند. طراحی منحصر به فرد بسیاری از ویژگی ها و آپشن های مختلف یکی از ویژگی های متمایز خودروهای BMW تنوع مدل ها و ... می باشد. کسانی که به دنبال یک ماشین لوکس برای رویدادهای خاص، مسافرتی، گردشگری، تفریحی و ... هستند می توانند برند BMW را اجاره کنند.

اجاره BMW در تهران

تهران به عنوان پایتخت کشور دارای جاذبه های فراوانی برای مسافران، تجار و مردم عادی است و سالانه هزاران نفر از داخل و خارج از کشور برای مقاصد مختلف وارد این شهر می شوند. همانطور که گفته شد قیمت خودروهای برند بی ام و بسیار بالاست و بسیاری از مردم توانایی خرید خودروهای بی ام و را ندارند. مردم باید از وسایل نقلیه مناسب استفاده کنند تا بتوانند به راحتی در تهران حمل و نقل کنند. همچنین کسانی که می خواهند لذت و هیجان رانندگی با خودروهای لوکس و مدرن را تجربه کنند می توانند بی ام و را در تهران اجاره کنند. شرکت های اجاره ای مختلفی در سراسر تهران وجود دارند که انواع خودروهای سواری و SUV با برندهای مختلف را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. کسانی که برای هر هدفی اعم از تفریح، تجارت، کار و یا شرکت در یک جلسه وارد تهران می شوند، می توانند با اجاره بی ام و لحظات بهتری را برای خود و شرکای خود رقم بزنند. همچنین افراد ساکن در تهران می توانند خودروهای بی ام و را برای مدت زمان مشخص برای مراسم و سفرهای مختلف اجاره کنند.

ویژگی ها و مزایای اجاره BMW

به طور کلی دسترسی به خودرو و وسایل نقلیه همیشه برای مردم مزایای زیادی دارد. برخی از مزایای کلیدی اجاره BMW عبارتند از: اجاره ماشین به مردم آزادی بیشتری می دهد، آنها مجبور نیستند نگران کرایه تاکسی، زمان حرکت اتوبوس و قطار و حمل وسایل باشند. برای راحتی شما ماشین اجاره کنید. اگرچه برای اجاره ماشین هزینه ای وجود دارد، اما قیمت آن در مقایسه با رزرو ناچیز است. اجاره خودرو می تواند کیفیت حمل و نقل، زندگی و کار افراد را بهبود بخشد تا بتوانند تمام برنامه های خود را در زمان و مکان مناسب انجام دهند. افرادی که خودرو ندارند و فقط در مواقع نیاز به آن نیاز دارند، نیازی به خرج کردن پول خود برای خرید خودرو ندارند و تنها در صورت نیاز می توانند خودروی مورد نیاز خود را اجاره کنند. با توجه به نیاز مردم می توان خودرو را اجاره کرد و در صورت نیاز خودرو، SUV و ... را اجاره کرد. اجاره BMW می تواند طبقه کارگر را نشان دهد که افراد در جلسات کاری و تجاری در سطح بالایی هستند.

اجاره ماشین بی ام و تجاری و جشن

همانطور که گفته شد افراد زیادی از نقاط مختلف کشور و خارج از کشور برای تجارت، شرکت در جلسات کاری و کاری وارد تهران می شوند و نیاز به استفاده از وسایل نقلیه مناسب و مدرن در سفر خود دارند. اجاره خودرو BMW می تواند راه حل بسیار خوبی برای این دسته از افراد باشد زیرا داشتن خودروی لوکسی مانند BMW X6 می تواند در تجارت بسیار موفق باشد. این خودروها طراحی بسیار زیبایی دارند و ابزارها و آپشن های مدرن زیادی دارند که البته می توانند تاثیر مثبتی در روند کار انسان داشته باشند.

اجاره ماشین عروس BMW

می توان گفت روز عروسی افراد مهم ترین و زیباترین روز زندگی هر فردی است و طبیعتا همه دوست دارند این روز را به یاد داشته باشند تا سالیان سال در خاطر دوستان و اقوام باقی بماند. ماشین عروس تاثیر زیادی در جذابیت و زیبایی مراسم عروسی دارد. از آنجایی که همه مردم توانایی خرید یک خودروی لوکس را ندارند، اجاره بی ام و به عنوان یک خودروی لوکس می تواند روز عروسی آنها را باشکوه و خاطره انگیز کند. شرکت های کرایه اتومبیل نیز اغلب برای ماشین عروس گل ترتیب می دهند که می تواند استرس و حساسیت عروس و داماد را کاهش دهد. همچنین افراد می توانند ماشین عروسی خود را با راننده یا بدون راننده کرایه کنند و از یک عروسی شیک و مجلل لذت ببرند.

اجاره ماشین BMW در فرودگاه امام

کسانی که با هواپیما وارد تهران می شوند معمولا وسیله نقلیه خود را برای جابجایی و سفر از فرودگاه دارند. امروزه شرکت های اجاره خودرو این امکان را برای مشتریان فراهم کرده اند که خودروی مورد نظر خود را در محل تحویل بگیرند. برای اینکه افراد بتوانند خودروی مورد نظر خود را از فرودگاه امام تحویل بگیرند، باید مدارک لازم را مطابق با شرایط شرکت به همراه تاریخ بلیط ارائه کرده و در برنامه و در تاریخ مشخص شده خودرو را تحویل بگیرند. شرایط و مدارک اجاره بی ام و شرکت های اجاره خودرو هر کدام شرایط و ضوابط خاص خود را دارند و افراد برای پرداخت هزینه خودروی مورد نظر باید این شرایط و ضوابط را رعایت کنند. مدارک مورد نیاز برای اجاره بی ام و در اجاره خودرو رنتینال شامل موارد زیر است: صدور چک ضمانت به مبلغ قیمت خودرو بدون ذکر تاریخ و با پول صادرکننده. کارت های شناسایی گواهی معتبر جواز کسب معتبر، اسناد مالکیت ملک در تهران بیش از قیمت خودرو، اسناد مربوط به شرکت و روزنامه دولتی (یک فقره) ارائه چک یا سفته به ارزش واقعی وسیله نقلیه به عنوان ضمانت خودرو پرداخت کل هزینه کرایه خودرو در زمان عقد قرارداد و تحویل خودرو پرداخت وجه نقدی (بعد از تحویل خودرو عودت داده می شود) اتباع خارجی نیز برای اجاره بی ام و از رنتینال باید مدارک زیر را ارائه دهند: حداقل 20 سال سن داشته باشید داشتن گواهینامه رانندگی (بین المللی) به مدت 6 ماه (اتباع خارجی فقط به مدت 6 ماه مجاز به رانندگی در ایران هستند) اصل پاسپورت و کپی آن پرداخت کل قیمت کرایه ماشین 5000 دلار سپرده نقدی (قابل استرداد پس از تحویل خودرو)

قیمت اجاره BMW

نمی توان مبلغ دقیق و دقیقی از هزینه اجاره خودرو بی ام و ارائه کرد زیرا عوامل زیادی در تعیین این هزینه ها موثر است. شرایط شرکت، مدل خودرو، رنگ خودرو، مدت زمان اجاره خودرو، عملکرد خودرو، راننده یا نبودن، مسافت پیموده شده خودرو و غیره از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت اجاره BMW هستند. علاوه بر این عوامل، عوامل دیگری نیز در تعیین قیمت نهایی خودروی اجاره ای موثر است که از جمله مهم ترین آن ها می توان به قیمت بنزین، جریمه های احتمالی رانندگی، خسارات ناشی از تصادف و تصادف و خدمات ویژه ای مانند نصب و راه اندازی اشاره کرد. از صندلی های کودک ، تخفیف های فصلی و ... به طور کلی هزینه اجاره خودروهای بی ام و می تواند از 1.5 تا چند میلیون تومان متغیر باشد.

اجاره BMW با راننده

اجاره بی ام و با راننده می تواند مزایای زیادی برای افراد داشته باشد که مهم ترین آن مسئولیت پذیری در قبال خسارات و تصادفات و همچنین افزایش راحتی است. اگرچه اجاره ماشین با راننده مزایای زیادی دارد، اما مطمئناً می تواند برای مردم گران تر باشد. اجاره خودرو BMW با راننده به مدل و نوع خودرو، میزان استفاده، مدت زمان اجاره، رنگ خودرو، سال، تجهیزات و عوامل دیگر بستگی دارد. تغییرات ماشین و غیره می تواند از 2 میلیون تا چند میلیون ابر در روز باشد. ممکن است متفاوت باشد

قیمت اجاره بی ام و بدون راننده

همانطور که گفته شد اجاره بی ام و با راننده مزایای زیادی دارد اما افراد زیادی هستند که می خواهند هیجان و لذت رانندگی با یک خودروی لوکس را تجربه کنند و راحتی بیشتری را در کنار خانواده خود تجربه کنند. از یک راننده . هزینه کرایه ماشین بدون راننده بسته به عوامل مختلفی مانند نوع و مدل وسیله نقلیه، سال ساخت، سطح استفاده از وسیله نقلیه و مدت زمان استفاده، می تواند بین 1.5 میلیون بخش تا چندین میلیون بخش متفاوت باشد. . ماشین. اجاره و غیره

بهترین ها

WhatsApp chat