اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

اجاره تویوتا پرادو prado

خودرو سواری


C
A
1
2
2

انواع قیمت اجاره تویوتا پرادو prado

قیمت بدون راننده
تا 14 روز : 4,000,000 روزانه
بیش از 14 روز : 4,000,000 روزانه
حداقل اجاره : 3 روز
مبلغ ودیعه ضمانت : 90,000,000

قیمت با راننده
قیمت : 4,000,000 روزانه
حداقل اجاره : 1 روز

قیمت ماشین عروس
قیمت : 4,000,000 روزانه
حداقل اجاره : 3 روز
مبلغ ودیعه ضمانت : 90,000,001

محل تحویل خودرو
تاریخ تحویل
ساعت تحویل
تاریخ بازگشت
ساعت بازگشت


مشخصات فنی و تجهیزات در اجاره تویوتا پرادو prado

مشخصات فنی
حداکثر توان موتور (hp)
1
حداکثر سرعت (km/h)
1
سيستم انتقال قدرت
1
طول خودرو (mm)
1
(kg) وزن خودرو
1
گنجايش مخزن سوخت (Lit)
1
حجم فضاي صندوق عقب (Lit)
1

اجاره پرادو

اجاره تویوتا پرادو یکی از خودروهای لوکس مجموعه رنتینال میباشد که میتوانید از خدمات اجاره خودرو تهران از این خودرو استفاده نمایید.با توجه به محبوبیت فوق العاده خودرو پرادو، شرکت رنتینال تصمیم به اجاره پرادو با بهترین قیمت روز بازار گرفته. اجاره پرادو به دلیل ظاهر فوق العاده لوکس، و قدرت عالی ای که این خودرو داره، همیشه رو به گسترشه و با توجه به این موضوع و اهمیت اجاره این خودرو از یه شرکت مناسب، شما باید خیلی روی انتخاب این مورد حساس باشین. پس اگه شما هم دارین به اجاره پرادو فکر میکنین، بهتره اول با توجه به بودجه خوتون مدت زمان درخواستی رو هم محاسبه کنین و درباره راننده هم به طور کامل فکر کنین. بعد از این کار هم یه شرکت معتبر و با سابقه مثل رنتینال رو در نظر بگیرین که بعداً با مشکلی مواجه نشین.رابرت بری یک هفته را در تویوتا پرادو VX لیمیتد کاملاً جدید سپری می‌کند و تصمیم می‌گیرد که این خودروی شاسی‌بلند شهری دوست‌داشتنی‌تر از برادر بزرگ‌تر لندکروزر 200 VX باشد.این خودرو بزرگ‌تر و مجلل‌تر از همیشه است، با هفت صندلی و قابلیت یدک‌کشیدن تریلر ترمزدار تا وزن دو و نیم تن، که به این معنی است که پرادو VX Limited به راحتی برای خریداران اجرایی با خانواده جذاب خواهد بود. برای اهداف تجاری و سبک زندگی، فضای کوچکتر و امکانات رفاهی مجموعه جدید اجاره خودرو پرادو نسبت به برادر بسیار بزرگتر آن، لندکروزر 200 VX، برای ساکنان شهری منطقی تر است. همچنین با سه درجه ارائه شده از 78,490 دلار تا 104,990 دلار برای VX Limited که در اینجا نشان داده شده است، بسیار ارزانتر است و همچنین میتوانید اجاره روزانه پرادو در رنتینال را تجربه کنید.

اجاره پرادو دو در

وقتی که بحث اجاره پرادو میشه، خیلی از افراد به فکر اجاره پرادو دو در میفتن. چرا که با توجه به ظاهر لوکس و مدرن، و همچنین امکانات داخل کابین فوق العاده ای که داره، همیشه جزء اولین انتخاب ها بوده و هست. اجاره پرادو دو در به دلیل محبوبیت و قیمتی که داره، به دقت زیادی هم در زمینه انتخاب شرکت نیاز داره. شما باید شرکتی رو برای اجاره پرادو دو در انتخاب کنین که بتونه این خودرو رو با بهترین شرایط و بهترین قیمت ارائه بده. هدف شرکت رنتینال هم همیشه همین بوده و هست. پس دیگه هیچ جای شکی برای انتخاب این شرکت باقی نمیمونه.

اجاره پرادو در تهران

خیلی از افرادی که در تهران زندگی میکنن در طول زندگی روزمره خودشون نیاز به اجاره خودرو دارن. یکی از محبوب ترین این موارد، اجاره پرادو در تهران محسوب میشه. خودرو تویوتا پرادو با قدرت فوق العاده و زیبایی ظاهری ای که داره، از پس هر کاری که ازش بخواین به راحتی برمیاد. برای همین هم هست که این خودرو آرزوی خیلی از افراد شده، پس خیلی مشخصه که اجاره پرادو در تهران به یه جست و جوی پرطرفدار تبدیل بشه. اگه شما هم مثل خیلیای دیگه قصد این کار رو دارین، حتماً سعی کنین تمام جزئیات مورد نظر براین این کار رو بررسی کنین و از یه شرکتی استفاده کنین که بتونه تمام خدمات رو بهتون ارائه بده. برای پیدا کردن چنین شرکتی، بهتره یه جست و جو در اینترنت داشته باشین، با این کار خودتون میتونین ببینین که با توجه به نظرات کاربران، بهترین شرکت در این زمینه همواره رنتینال بوده، پس این شرکت بهترین انتخاب شماست.

پرادو اجاره ای

پرادو اجاره ای وی ایکس لیمیتد به خوبی مجهز به پخش کننده دی وی دی داخلی، تهویه مطبوع هوای دو منطقه ای، اتصال USB iPod، ناوبری ماهواره ای، سانروف شیشه ای، ریل سقف، و همچنین تودوزی چرمی و تزئینات لوکس است که شامل درج هایی با ظاهر دانه های چوبی است. بلوتوث همچنین به عنوان کنترل از راه دور فرمان برای سیستم صوتی، کروز کنترل و سایر عملکردهای رانندگی استاندارد است. پارک پرادو اجاره ای حتی نسبت به کروزر بزرگتر راحت تر است، زیرا به جای یک دوربین، چهار دوربین در داخل آن وجود دارد. دوربینی در جلوپنجره رادیاتور، دوربین دیگر در دریچه عقب و دوربین دیگری زیر آینه های بیرونی قرار دارد.

اجاره پرادو با راننده

به دلیل اهمیتی که تشریفات مراسم ها و یا سفر شما داره، شرکت رنتینال به عنوان برترین شرکت فعال در این زمینه اقدام به اجاره پرادو با راننده کرده. شما با اجاره پرادو با راننده، هم از یکی از محبوب ترین خودرو های حال حاضر لذت میبرین و هم میتونین یه تجربه دلپذیر و راحت، بدون هرگونه نگرانی در زمینه رانندگی داشته باشین. اما همیشه سعی کنین برای اجاره پرادو با راننده بهترین شرکت رو انتخاب کنین، چرا که راننده های مختلف سایر شرکت ها ممکنه مهارت لازم رو نداشته باشن و این موضوع باعث میشه شما تجربه خوبی رو از سفر و یا مراسم خودتون نداشته باشین. با توجه به اهمیت این موضوع بهتره همیشه از شرکت های معتبر و با سابقه مثل رنتینال برای اجاره پرادو با راننده استفاده کنین.

بهترین ها

WhatsApp chat