اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

یکی دیگر از خدمات شرکت های اجاره خودرو، اجاره اتومبیل به اتباع خارجی می باشد. بسیاری از اتباع خارجی که به ایران سفر می کنند، تمایل دارند یک اتومبیل در اختیار داشته باشند. این قبیل افراد اگر شرایط ضمانتی لازم را داشته باشند می توانند اتومبیل بدون راننده اجاره کنند در غیر این صورت می توانند اتومبیل با راننده اجاره نمایند.

 

اجاره خودرو با قیمت مناسب

 

با افزایش قیمت بنزین در ایران، بدون شک کرایه تاکسی ها، تاکسی های اینترنتی و … افزایش چشمگیری داشته است به همین دلیل برای مسافرانی که می خواهند هر روز یک اتومبیل در اختیار داشته باشند، به صرفه نیست که از تاکسی ها و دیگر روش های کرایه خودرو استفاده نمایند. اجاره خودرو برای چند روز اقامت در ایران بهترین گزینه برای این افراد می باشد.

شرکت اجاره خودرو رنتینال مفتخر است در کنار اجاره اتومبیل به هم وطنان عزیز، به اتباع خارجی نیز خدمات اجاره خودرو ارائه می دهد.

شرایط اجاره خودرو برای اتباع خارجی

متقاضیان خارج از کشور و اتباع خارجی در صورت تمایل به اجاره خودرو می توانند از خدمات اجاره خودرو شرکت رنتینال استفاده نماید. برای این دسته از افراد شرایط اجاره خودرو بسیار سهل و مطابق با شرایط مسافرتی آنها خواهد بود. برای اجاره خودرو توسط این افراد ارائه اصل پاسپورت یا کارت اقامت الزامی می باشد. همچنین محل اقامت این اشخاص باید توسط کارشناسان ما احراز گردد. در خصوص پرداخت دیپوزیت (ودیعه نقدی و کرایه) نیز با توجه به نوع اتومبیل و مدت زمان اجاره، پرداخت انجام می گیرد. از آنجایی که اتباع خارجی فاقد چک، می باشند ضمانت آنها بر اساس توافق مابین انجام می شود. پرداخت کرایه نیز می تواند به صورت ریالی یا ارزی است.

اجاره خودرو با راننده برای اتباع خارجی

اغلب اتباع خارجی ترجیح می دهند خودرو با راننده اجاره نمایند. اتباع خارجی معمولا گروهی و با هدف گردشگری به ایران سفر می کنند به همین دلیل به خودرو های مسافرتی نیاز دارند. در شرکت اجاره خودرو رنتینال اتوبوس ها و ون های مدرن با آخرین تکنولوژی خودرو های مسافرتی قابل اجاره می باشد. از آنجایی که اغلب مشتریان این قبیل اتومبیل ها اتباع خارجی هستند، تمامی رانندگان به زبان های خارجه از قبیل عربی، انگلیسی، ترکی استانبولی و فرانسوی آشنایی دارند. همچنین رانندگان ما با اغلب نقاط گردشگری ایران آشنا هستند به همین دلیل می توان آنها را به عنوان تور لیدر نیز در نظر گرفت.

 

رنت خودرو لوکس

 

به علاوه آنکه، اتوبوس ها و ون های قابل اجاره در شرکت اجاره خودرو رنتینال مجهز به سیستم WIFI می باشند و از این رو نیاز به اینترنت در مسیر برای مسافران بر طرف می شود.

اتباع خارجی با هر هدفی که به ایران سفر کنند می توانند از خدمات اجاره خودرو رنتینال استفاده نمایند. همچنین امکان اجاره اتومبیل به صورت غیر حضوری و از درب فرودگاه امکانپذیر می باشد. اتباع خارجی هر خودرویی را که بخواهند می توانند از درب فرودگاه اجاره نمایند.

ترانسفر فرودگاهی با اتومبیل های تشریفاتی بهترین خدماتی هستند که اتباع خارجی می توانند از آن استفاده نمایند و ساعات خوشی را در ایران سپری کنند.

اجاره خودرو با راننده برای افرادی که شرایط کافی ضمانت برای اجاره اتومبیل را ندارند بسیار مناسب است.

اجاره خودرو بدون راننده برای اتباع خارجی

در صورتی که اتباع خارجی تمایل داشته باشند می توانند از خدمات اجاره خودرو بدون راننده استفاده نمایند. برای این منظور باید شرایط ضمانت به علاوه اصل گواهینامه در اختیار باشد. رانندگی در ایران با گواهینامه غیر ایرانی به مدت کمتر از شش ماه امکانپذیر می باشد. برای مدت بیشتر از شش ماه به گواهینامه بین المللی نیاز است. در صورت اجاره خودرو بدون راننده، اتومبیل در محل مورد نظر آنها تحویل داده می شود.

خدمات CIP فرودگاه امام

یکی دیگر از خدمات قابل ارائه توسط شرکت اجاره خودرو رنتینال، ارائه خدمات CIP فرودگاه بین المللی امام خمینی می باشد. این خدمات اغلب برای تجار و بازرگانان که وقت کافی برای طی کردن رویه های فرودگاهی را ندارند بسیار مناسب می باشد. در صورت تمایل برای استفاده از خدمات CIP فرودگاه بین المللی امام خمینی می توانید فرم های مربوطه را در وب سایت تکمیل نموده و برای کارشناسان ما ارسال نمایید. بسیاری از اتباع خارجی نیز که برای کسب و کار به ایران سفر می کنند، از این خدمات استفاده می نمایند. در صورت رزرو CIP فرودگاه امام، به محض پیاده شدن از هواپیما مامور CIP به استقبال آمده و شما را به سمت سالن CIP هدایت می کند سپس در کمترین بازه زمانی رویه های فرودگاهی را طی می نماید. در این مدت نیز شما می توانید از خدمات VIP سالن CIP ( اتاق کنفرانس، سوییت های استراحت، اتاق کار و …) استفاده نمایید.

در صورت اطلاعات بیشتر و همچنین استفاده از خدمات شرکت اجاره خودرو رنتینال می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.4 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 5

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

2 پاسخ به “اجاره خودرو برای اتباع خارجی”

  1. مسکان گفت:

    با برگه سر شماری نمی‌توان ماشین اجاره کرد🤒

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp chat