اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

برنامه ریزی برای مسافر درون شهری یا برون شهری در اوقات فراغت و تعطیلات جزئی از زندگی روزمره ماست که یکی از نکانی که در برنامه ریزی مسافرت اهمیت بسیاری دارد انتخاب وسلیه ای است که با آن مسافرت می کنیم. اگر به دلیل هزینه های بالای مسافرت با هواپیما یا قطار انتخاب کردید که با خودرو شخصی به مسافرت بروید و قصد اجاره خودرو شخصی داشتید باید به مزایا و معایب و نکات اجاره خودرو دقت فراوانی داشته باشید. همچنین باید خودرو را از یک موسسه معتبر کرایه کنید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا در آخر بتوانید با اطلاعات کافی خودرو شخصی مورد نظرتان را اجاره نمایید و مسافرتی خاطره انگیز را رقم بزنید.

اجاره خودرو رنتینال

نکات مسافرت با خودرو

مسافرت براى استراحت و خوش گذرانی است و اگر خودرو شخصی را برای رفتن به مسافرت انتخاب نمودیم باید سعی کنیم با احتیاط و سرعت مناسب و رعایت نکات راهنمایی و رانندگی آن را به سفری دلچسب تبدیل کنیم. دانشتن این نکته ضروری است که با افزايش آگاهى عمومى و توجه به قوانين رانندگى و رعايت اصول ايمنى 75 درصد از تخلفات و حوادث رانندگى کاهش می یابد و بى‌توجهى به اين نکات باعث تصادفات مرگبار خواهد شد که گربيان گير بسيارى از مسافران مى‌شود.

اجاره خودرو رنتینال

بررسی دقیق اتومبیل

قبل استفاده از اتومیبل آن را به طور کامل مورد بررسی قرار دهید و از سالم بودن چراغ‌هاى راهنما، ترمز، ميزان روغن موتور، پاکيزه بودن فيلتر روغن و فيلتر هوا، آب رادياتور، سيستم روشنايى، باد لاستيک‌ها، بخارى، برق، موتور، برف پاک‌کن و تيغه‌هاى آن، روغن گيربکس و ديفرانسيل اطمینان حاصل نمایید.

اجاره خودرو رنتینال

سرعت را رعایت کنید!

حداکثر سرعت رانندگی در صورت مناسب بودن تمامى شرايط جوى‌، جاده و وسيله نقليه و شرايط روحى راننده، در مناطق شهرى و مسکونى 50 کيلومتر در ساعت و مسیرهای برون شهری در روز95 و در شب 80 و در کوچه‌ها و ميادين و پيچ‌ها 20 کيلومتر در ساعت است بنابراین برای جبوگیزی از بروز هرگونه حادثه با سرعت مطمئنه رانندگی نمایید.

اجاره خودرو رنتینال

کمربند ایمنی را فراموش نکنید

برای جلوگیری از وارد شدن ضربات و جراحات شما همواره باید در هنگام رانندگى از کمربند ايمنى استفاده نمایید. اگر اتومبيل کمربند ايمنى ندارد باید حتما آن را با کمربند ایمنی مجهز کنيد زيرا حداقل 40 درصد از تلفات ناشى از تصادفات اتومبيل را کاهش مى‌دهد. قبل از شروع رانندگی از تمامی سرنشینان بخواهید از کمربند ایمنی استفاده کنند.

اجاره خودرو رنتینال

هشیار باشید

بیداری شبانه و کاهش هشیاری عامل بسیار خطرناکی در بروز تصادفات است که متأسفانه بیشتر رانندگان به این موضوع توجهی نمی کنند. بنابراین ضروری است قبل از شروع حرکت به خوبی استراحت نموده و زمان درستی را برای رانندگی انتخاب کنید.

اجاره خودرو رنتینال

حواستان را فقط به رانندگی معطوف کنید

هیچ عاملی نباید باعث حواس پرتی شما در رانندگی شود. در صورت صحبت با دیگر سرنشینان با آن ها تماس چشمی برقرار نكنید. سعی کنید از مسافرت تنهایی با کودکان بپرهیزید زیرا ممکن است برای مراقبت از او به عقب برگردید اگرچه دست‌ها به مغز پیام می‌دهند كه خودرو را در مسیر مستقیم هدایت می‌كنند، اما ناخودآگاه خودرو به همان سمتی كه شما چرخیده‌اید، منحرف می‌شود و باعث پدید آمدن حادثه خواهد شد.

اجاره خودرو رنتینال

 

مزایای اجاره خودرو

رانندگی با خودرو مورد علاقه

برای رانندگی و سفر با خودرویی که همیشه آرزوی آن را داشتید لازم نیست حتما آن را بخرید و هزینه ی زیادی بپردازید فقط کافیست به شرکت معتبری در زمینه اجازه خودرو مراجعه کنید و خودرو دلخواهتان را انتخاب کنید و در کمترین زمان اتومبیلتان را تحویل بگیرید.

بیمه کامل بدنه همراه با بیمه شخص ثالث

معمولا خودروهای اجاره ای دارای بیمه کامل بدنه و شخص ثالث می‌باشند تا خیال رانندگان را برای سفری امن آسوده نمایند.

هزینه مقرون به صرفه برای مسافرت

معمولا در ایام تعطیلات قیمت وسایل نقلیه عمومی مانند جمله بلیط هواپیما و قطار به طرز شگفت آوری بالا می‌رود و همچنین کیفیت خدمات کاهش می‌یابد که در این موارد بهتر است به اجاره ماشین روی آورد زیرا این اتفاقات در مورد اجاره ماشین رخ نمی‌دهد و شما می توانید به مسافرتی پر هیجان و ارزان بروید. بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که تقاضای کرایه ماشین برای سفر در ایام عید و تعطیلات، بسیار زیاد است بنابراین بهتر است حداقل یک یا دو هفته زودتر برای کرایه خودرو اقدام نمایید.

نکات اجاره خودرو

قیمت اجاره خودرو:

جمع و جور بودن، شاسی خودرو و لوکس بودن خودرو در سراسر شرکت های اجاره ماشین و ترانسفر فرودگاه می تواند روی قیمت نهایی پرداخت تاثیر داشته باشد.

مقایسه قیمت ها:

جستجو کردن در سایت های گوناگون برای اجاره ماشین کمک بسیاری در یافتن بهترین قیمت اجاره اتومبیل به شما خواهد نمود که با مقایسه آن ها می توانید نتیجه خوبی بگیرید.

اجاره خودرو رنتینال

استفاده از تخفیفات فصلی:

اگر تاریخ بخصوصی را برای مسافرت برنامه ریزی نکرده اید و تقریبا در بیشتر مواقع امکان مسافرت کردن را دارید ممکن است بتوانید در بعضی از تاریخ ها با جستجودر سایت ها اتومبیل را با قیمت مناسب تری رزرو و اجاره نمایید.

هزینه جاری:

دقت کنید که در کرایه خودرو تمامی هزینه ها و شرایط اجاره و تمدید قرارداد را با شرکت اجاره خودرو هماهنگ نمایید زیرا ممکن است بعضی از قیمت ها بعد از رزرو خودرو تغییر کند. شرکت های اجاره اتومبیل ممکن است پس از رزرو هزینه های اضافی دیگر مانند حق بیمه، مالیات و… را به صورت حساب شما حساب کنند.

زمان تحویل خودرو:

بعضی از شرکت های اجاره خودرو هزینه تاخیر بیش از 30 دقیقه را در زمان تحویل به صورت حساب شما اضافه خواهند نمود که در بعضی از شرکت ها ممکن از هزینه تاخیر چند ساعته را برابر با یک روز کامل محاسبه کنند که در ایران اغلب شرکت ها به این صورت می باشند.

باک بنزین را کنترل کنید:

به این نکته توجه کنید که در هنگام تحویل خودرو میزان بنزین موجود در باک خودرو را به همان میزانی که در ابتدا خودرو را تحویل گرفید پرنمایید زیرا ممکن است در هنگام تحویل، شرکت اجاره خودرو کسری سوخت با قیمت بیشتری از شما دریافت نمایند.

اجاره خودرو رنتینال

با راننده یا بدون راننده

این موضوع که اتومبیل را به همراه راننده با بدون راننده کرایه کنید موضوعی کاملا سلیقه ‌ای می باشد. اما یادآوری این نکته ضروری است که اجاره‌ اتومبیل به همراه راننده‌ هزینه‌ ای ویژه‌ و جداگانه دارد اما این موضوع که با این انتخاب به راحتی از مسیر لذت خواهید برد و مسئولیتی در قبال ماشین نخواهید داشت یکی از مزایای اجاره ماشین با راننده می باشد.

اجاره خودرو رنتینال

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp chat