اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

اجاره خودرو یکی از راه های تامین اتومبیل برای بسیاری از افراد است. این روش نه تنها در ایران بلکه در بسیاری دیگر از کشور ها مورد استفاده مردم قرار گرفته است. شرکت ها و ارگان های مختلف به موجب فراهم نمودن خودرو های مورد نیاز خود مجبور نیستند هزینه زیادی را بابت خرید اتومبیل پرداخت کنند، بلکه می توانند هر زمان که به خودرو نیاز دارند آن را به صورت با راننده یا بدون راننده از شرکت های اجاره اتومبیل، اجاره نمایند.

در گذشته بسیاری از مردم برای فراهم نمودن ماشین عروس خود مجبور بودند از اتومبیل اطرافیان خود استفاده کنند که این روش مشکلات زیادی را برای آنها به همراه داشت. اما امروزه می توان با مراجعه به یک موسسه اجاره خودرو، هر مدل اتومبیلی که می خواهید را برای ماشین عروس خود اجاره نمایید.

 

مرکز اجاره خودرو رنتینال

 

یکی از مزایای اجاره خودرو، انتخاب مدل دلخواه اتومبیل است. در بسیاری از شرکت های اجاره اتومبیل نظیر اجاره خودرو رنتینال ده ها مدل اتومبیل برای اجاره وجود دارد که می توان آنها را با شرایط خاص اجاره نمود. در مجموعه اجاره خودرو رنتینال انواع مدل اتومبیل های بنز، بی ام و، پورشه، تویوتا و … با راننده یا بدون راننده قابل اجاره می باشد. علاوه بر خودرو های لوکس خودرو های معمولی، ون و اتوبوس در این شرکت قابل اجاره است.

خدمات اجاره خودرو مورد استفاده بسیاری از افراد است. خوشبختانه در سال های اخیر در بسیاری از شهر ها، شرکت های اجاره اتومبیل دایر شده اند و مردم می توانند در شهر خود از خدمات آنها بهرمند شوند.

اجاره خودرو در شهرستان ها

به دلایل مختلف، مشتریان ما در شهرستان ها تمایل دارند اتومبیل مورد نظر خود را از تهران اجاره نمایند. خوشبختانه برای این عزیزان نیز شرایط ویژه ای در نظر گرفته ایم تا بتوانند از خدمات اجاره خودرو از تهران بهرمند شوند.

این که از چه شرکتی خودرو اجاره می کنید، بسیار مهم است. بسیاری از شرکت های اجاره خودرو مجوز رسمی از مراجع ذیربط ندارند به همین دلیل شرایط سخت و همچنین هزینه های بالایی برای اجاره خودرو دارند.

 

اجاره خودرو با قیمت ارزان

 

علاوه بر این نحوه ارائه خدمات بسیار مهم است. شرکت های اجاره خودرو در هنگام بروز مشکل برای خودرو های اجاره ای که در دست مشتری است باید به سرعت پاسخگو باشند. در این باره خوشبختانه شرکت اجاره خودرو رنتینال در تمام سال های فعالیت خود سابقه درخشانی کسب نموده است. به همین دلیل است که از اغلب شهر های کشور متقاضی اجاره خودرو داریم.

اجاره خودرو بدون راننده در شهرستان ها نیز توسط اجاره خودرو رنتینال امکان پذیر می باشد. در این باره، متقاضی باید مدارک مورد نیاز خود را از طریق روش های مختلف به شرکت اجاره خودرو رنتینال ارسال نماید. بعد از تایید مدارک از سوی کارشناسان ما، خودرو مورد نظر با استفاده از خودرو بر یا قطار به مشتری در شهر مورد نظرش، تحویل داده می شود. همچنین متقاضیان می توانند خود به تهران آمده و خودرو مورد نظرشان را برای استفاده در شهرستان اجاره کرده و آن به شهرستان منتقل نمایند.

افراد معمولا به دلیل نبود موسسات اجاره خودرو در شهرشان، عدم ارائه خودرو های لوکس توسط موسسه های اجاره خودرو در شهرستان، اجاره خودرو ارزان در تهران، دریافت خدمات بهتر از شرکت ها فعال در تهران و ده ها دلیل دیگر تمایل دارند خودرو های مورد نظرشان را از تهران اجاره نمایند.

قیمت اجاره خودرو در شهرستان

اگر از شهر خود می خواهید از تهران خودرو اجاره نمایید، نحوه محاسبه قیمت ها کمی متفاوت خواهد بود. وقتی خودرو توسط خودرو بر یا قطار به شهر شما ارسال می شود هزینه ارسال بر عهده مشتریان عزیز می باشد. همچنین برای جبران خسارت های احتمالی، اتومبیل مورد نظر باید بیمه شود که هزینه آن بسیار اندک و بر عهده مشتری است. بعد از تحویل خودرو به مشتری هزینه های دیگر، همانند استفاده در تهران محاسبه می گردد. همچنین اگر مشتری به صورت حضوری خودرو را برای شهرستان اجاره نماید، هزینه بر اساس کیلومتر کارکرد محاسبه می گردد.

شما عزیزان می توانید اتومبیل مورد نظر خود را به صورت با راننده یا بدون راننده از شرکت اجاره خودرو رنتینال اجاره نماید. برای استفاده از این خدمات بهتر است از چند روز قبل از اجاره خودرو با کارشناسان ما در ارتباط باشید. ما در اجاره خودرو رنتینال می کوشیم تا شرایط را برای استفاده بهتر شما از خدمات فراهم نماییم.

 

 

 

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp chat