اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی روزانه ده ها پرواز مختلف در فرودگاه امام خمینی انجام می شود. برخی از پرواز ها ورودی و برخی دیگر از پرواز ها خروجی هستند.

اجاره خودرو در فرودگاه امام

اجاره خودرو فرودگاه امام خمینی همانطور که می دانید فرودگاه بین المللی امام خمینی در خارج از شهر قرار دارد و دسترسی به آن کمی دشوار است. مسافران اغلب سعی می کنند از وسایل نقلیه شخصی خود استفاده نکنند. در این میان بسیاری از افراد نیز از کشور های دیگر وارد ایران می شوند که تنها دسترسی آنها اتومبیل ها و تاکسی های فرودگاه هستند. اغلب این فراد قصد اقامت چند روزه در ایران را دارند و مجبور هستند برای انجام کار های خود در شهر از اتومبیل های کرایه ای و تاکسی ها استفاده کنند که به هیچ عنوان برای آنها به صرفه نخواهد بود.

در ادامه قصد داریم به اجاره ماشین از فرودگاه امام خمینی بپردازیم که به چند صورت امکان دارد و اینکه چگونه انجام می شود و مناسب چه افرادی است.

قیمت اجاره ماشین برای اقامت چند روزه فرودگاه امام

اجاره خودرو فرودگاه امام خمینی همانطور که در بالا به آن اشاره شد، بسیاری از افرادی که به ایران سفر می کنند، قصد اقامت چند روزه دارند. این افراد برای انجام کار های خود در شهر به اتومبیل نیاز دارند و مجبور هستند وقت و هزینه زیادی را در طول اقامت خود برای رفت و آمد صرف نمایند.

پیشنهاد ما به این افراد اجاره خودرو است. با اجاره خودرو هم در وقت و هم هزینه صرفه جویی می شود. بسته به نیاز، اجاره خودرو توسط این قبیل افراد می تواند با راننده یا بدون راننده باشد. مسافران می توانند از بدو ورود به ایران اتومبیل مورد نظر خود را از شرکت اجاره خودرو رنتینال اجاره نمایند. فقط کافیست قبل از سفر با کارشناسان ما در مجموعه اجاره خودرو رنتینال در ارتباط باشند. تا آنها را در اجاره اتومبیل مناسب یاری نماییم.

به این صورت می توانند به محض پیاده شدن از هواپیما خودرو اجاره ای خود را در فرودگاه تحویل بگیرند و در طول مدت اقامت خود در ایران از آن استفاده کنند.

اجاره خودرو فرودگاه امام خمینی

همانطور که گفته شد اجاره خودرو می تواند با راننده یا بدون راننده باشد. در صورتی که از اتومبیل های بدون راننده استفاده کنند، کارمندان ما موظف هستند اتومبیل را در محل مورد نظر مسافر به وی تحویل بدهند و در صورتی که از اجاره اتومبیل با راننده استفاده می کنند، راننده موظف است در زمان تعیین شده در محل مورد نظر حاضر شود.

شما می توانید بسته به نیاز خود هر کدام از این دو روش را برای اجاره خودرو انتخاب نمایید. بسیاری از افراد که به ایران سفر می کنند مدارک کافی برای اجاره اتومبیل بدون راننده را ندارند، این قبیل افراد می توانند از اتومبیل با راننده استفاده کنند و در طول اقامت از سفر خود لذت ببرند.

ترانسفر فرودگاه امام

اجاره خودرو فرودگاه امام خمینی یکی دیگر از خدمات شرکت اجاره خودرو رنتینال ترانسفر فرودگاهی می باشد. ترانسفر فرودگاهی برای افرادی مورد نیاز است که همراه خود مسافر خارجی دارند. این افراد می توانند از اتومبیل های لوکس مجموعه اجاره خودرو رنتینال استفاده نمایند. برای ترانسفر فرودگاهی می توانید از خودرو های تشریفات و لوکس، ون و اتوبوس استفاده نمایید. همچنین اغلب رانندگان ما به زبان های انگلیسی و عربی و دیگر زبان های رایج مسلط هستند. فقط کافیست قبل از اجاره اتومبیل نیاز خود به راننده مترجم را بگویید.

اجاره خودرو فرودگاه امام

همچنین اگر به صورت گروهی به ایران سفر می کنید بسته به تعداد نفرات می توانید از ون ها و اتوبوس های مدرن و لوکس رنتینال استفاده کنید. کلیه اتوبوس های و ون های شرکت رنتینال به تجهیزات سفری و همچنین wifi مجهز هستند. همانطور که گفته شد رانندگان ما به زبان های رایج دنیا مسلط هستند و همچنین آنها به بسیاری از نقاط گردشگری ایران آشنایی دارند و شما می توانید از آنها به عنوان لیدر نیز استفاده کنید.

برای استفاده و رزور هر کدام از خدمات گفته شده و ارائه آن توسط شرکت اجاره خودرو لوکس رنتینال باید حداقل از سه روز قبل، درخواست خود را به کارشناسان ما عنوان نمایید. همانطور که گفته شد، خودروی اجاره شده توسط شما در محل و زمان مورد نظرتان به شما تحویل داده می شود.

اگر قصد اقامت چند روزه در تهران را دارید بجای کرایه روزانه تاکسی و اتومبیل های شخصی می توانید یک خودرو کاملا در اختیار را اجاره کنید. به این ترتیب هم در وقت و هم در زمان صرفه جویی می شود.

 

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 1

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp chat