اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

یکی از دغدغه های مردم عزیز تهران اجاره ون در تهران میباشد , سفر های دسته جمعی لذت زیادی دارند به شرط آنکه امکانات فراهم باشد. مهمترین نکته در تفریحات گروهی وسیله نقلیه است. اغلب افراد به دلیل فراهم نبودن وسایل نقلیه مناسب از سفر گروهی پشیمان می شوند. اما از زمانی که اتومبیل های بزرگ و با ظرفیت بالا به ایران وارد شده اند سفر های دسته جمعی و گروهی نیز افزایش یافته است. وقتی گروه شما بین 5 الی 15 نفر باشد اجاره اتوبوس به صرفه نیست. این تعداد افراد نیز به بیشتر از دو خودرو سواری نیاز دارند که برای بسیاری از افراد استفاده از خودرو شخصی برای مسافرت مقدور نیست.

در اینجا مناسب ترین وسیله برای سفر و حمل و نقل اتومبیل ون می باشد. اجاره ون به راحتی و با قیمت های مقرون به صرفه امکانپذیر است.

اجاره ماشین

مزایای اجاره ون

وقتی برای سفر ها و گردش های گروهی ون اجاره کنید، مبلغ اجاره بین افراد تقسیم می شود و هر کس مبلغ ناچیزی را برای اجاره ون پرداخت می کند. از این رو اجاره خودرو ون بسیار مقرون به صرفه است. در صورتی که استفاده از خودرو شخصی برای مسافرت هزینه بیشتری را به همراه دارد. همچنین راننده هیچگاه از سفر خود لذت کافی نمی برد. همچنین اغلب ون ها امکانات رفاهی لازم برای مسافرت های گروهی را دارند.

اجاره خودرو

ون های قابل اجاره در رنتینال

بسیاری از خودرو سازی ها به جز خودرو های سواری، ون نیز تولید می کنند. از جمله خودرو های ون که در موسسه اجاره خودرو رنتینال قابل اجاره است به اتومبیل های زیر می توان اشاره نمود:

توجه کنید تمامی ون های موجود برای مسافرت های طولانی و چند روزه مناسب نیستند. برخی از ون ها سقف کوتاهی دارند و ظرفیت آنها بسیار محدود است. همچنین سواری راحتی ندارند به طوری که مسافران بیشتر از یک ساعت نمی توانند سوار بر ون باشند. مانند بسیاری از ون های موجود در حمل و نقل عمومی که همه ما حداقل یکبار سوار آنها شده ایم. این نوع ون ها به هیچ عنوان برای سفر های طولانی و چند ساعته یا چند روزه مناسب نیستند. ون های نامبرده شده در بالا به ون های توریستی معروف هستند. این ون ها دارای سقف بلند و سواری راحت هستند و مسافران در آنها احساس راحتی می کنند.

اجاره خودرو

به عنوان مثال خودرو ون هایس یک نمونه از پرطرفدارترین ون ها در جهان می باشد. این ون دارای سقفی بلند و آپشن های مختلفی است. که باعث شده این اتومبیل به یک خودروی توریستی تبدیل شود. به دلیل گران بودن این خودرو ها از آن ها در حمل و نقل عمومی استفاده نمی شود.

اغلب آژانس های مسافرتی برای سفر های یک روزه گروهی از این نوع ون ها استفاده می کنند. زیرا سواری آنها راحت، دارای صندلی های نرم و امکانات مختلف هستند.

نکات قابل توجه در اجاره ون از رنتینال

قیمت اجاره ون در رنتینال مختلف اما مقرون به صرفه است. اجاره ون همراه با راننده می باشد. همچنین رانندگان رنتینال مسلط به زبان های خارجی مانند انگلیسی، ترکی، فرانسوی هستند که در صورت لزوم می توانید از هر کدام از آنها استفاده نمایید. در ضمن رانندگان ون همگی با نقاط خارج شهر و اغلب مراکز و مکان ها تفریحی آشنا هستند و می توانند شما را در یافتن مقصدتان یاری نمایند. شما عزیزان می توانید در سفر های خود از تور لیدر ها و مترجم های ما استفاده کنید.

برای سفر های طولانی و چند روزه قیمت ها توافقی می باشد ما سعی می کنیم پایین ترین قیمت ها را به مشتریان خود ارائه دهیم.

اجاره خودرو

علاوه بر اتوبوس های رنتینال ون ها نیز مجهز به WIFI هستند در صورت نیاز می توانید از قبل برای استفاده از اینترنت درخواست بدهید.

این روز ها استفاده از صندلی کودک در اتومبیل ها لازم و ضروری است. از این رو در صورت نیاز می توانید از صندلی های کودک  موجود نیز استفاده کنید.

لازم به تذکر است، ون های مجموعه رنتینال دارای بیمه مسافرتی هستند. همچنین قبل از اعزام، اتومبیل ها به طور کامل از نظر فنی سرویس می شوند.

برای اجاره ون و همچنین کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. لازم است برای استفاده از خودرو های ون حداقل از چند روز قبل هماهنگی های لازم را انجام دهید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 1

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp chat