اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

اجاره کیا اپتیما‌ ۲۰۱۷ جی تی لاین Optima

خودرو سواری


C
A
1
4
4

انواع قیمت اجاره کیا اپتیما‌ ۲۰۱۷ جی تی لاین Optima

قیمت بدون راننده
تا 14 روز : 3,500,000 روزانه
بیش از 14 روز : 3,500,000 روزانه
حداقل اجاره : 3 روز
مبلغ ودیعه ضمانت : 90,000,000

قیمت با راننده
قیمت : 3,500,000 روزانه
حداقل اجاره : 3 روز

قیمت ماشین عروس
قیمت : 3,500,000 روزانه
حداقل اجاره : 3 روز
مبلغ ودیعه ضمانت : 90,000,000

محل تحویل خودرو
تاریخ تحویل
ساعت تحویل
تاریخ بازگشت
ساعت بازگشت


مشخصات فنی و تجهیزات در اجاره کیا اپتیما‌ ۲۰۱۷ جی تی لاین Optima

مشخصات فنی
حداکثر توان موتور (hp)
1
حداکثر سرعت (km/h)
1
سيستم انتقال قدرت
1
طول خودرو (mm)
1
(kg) وزن خودرو
1
گنجايش مخزن سوخت (Lit)
1
حجم فضاي صندوق عقب (Lit)
1

اجاره کیا اپتیما‌ ۲۰۱۷ جی تی لاین Optima

مشخصات فنی کیا اپتیما‌ ۲۰۱۷ جی تی لاین (Kia Optima)

نام خودروکیا اپتیما JF
کشور سازنده
کره جنوبی
سال (طراحی)2015
مشخصات فنی
موتور4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور2359 سی سی
تنفس موتورتنفس طبیعی
انتقال نیرودیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت177 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور229 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه
جعبه دنده6 دنده خودکار تیپ ترونیک
شتاب 0 تا 1009.5 ثانیه
حداکثر سرعت208 کیلومتر در ساعت
وزن1475 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)4845 طول - 1830 عرض - 1455 ارتفاع
فاصله بین دو محور2794 میلیمتر
مصرف سوخت
مصرف سوخت داخل شهرلیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهرلیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی7.9 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک70 لیتر
استاندارد آلایندگییورو 5
میزان تولید CO2گرم در هر کیلومتر

امکانات کیا اپتیما JF

ترمز و پایداریESC - HAC - ABS - TCS - BAS - EBA - EBD
کیسه هواکیسه هوا برای سرنشینان جلو و عقب - کیسه هوای پرده‌ای - کیسه هوای جانبی (6 کیسه هوای پیشرفته)
سیستم صوتیسیستم صوتی با قابلیت پخش CD و MP3 - سیستم SIRIUS Satellite Radio - ورودی‌های USB و AUX - همچنین سیستم صوتی سفارشی به صورت Infinity 5.1 surround sound audio system به همراه رادیوی HD - 8 اسپیکر به قدرت 500 وات - نویگیشن با صفحه نمایش 7 اینچی
دیگر تجهیزاتحالت رانندگی EcoMinder (برای کاهش مصرف سوخت) - سنسور عقب - پشت سری‌های فعال شونده - سیستم نشان دهنده باد چرخ‌ها - آینه‌های برقی به همراه گرمکن - شیفتر تعویض دنده از پشت فرمان - سقف پانوراما - کروز کنترل - دوربین عقب - سیستم روشن شدن خودرو بدون کلید - تهویه هوای جداگانه برای سرنشینان جلو - پوشش چرمی فرمان - آینه الکتروکرومیک به همراه Homelink و قطب‌نما - روشن شدن خودکار چراغ‌ها (سنسور نور) - نمایشگر LCD در مدل SX

اجاره خودرو کیا اپتیما 2017

رنتینال ارائه اجاره ماشین تهران کیا اپتیما 2017 با طراحی اروپایی، خط سقف کوپه‌مانند و طیف وسیعی از انتخاب‌های موتور، دستور درستی برای یک سدان سایز متوسط ​​ارائه می‌کند.کیا اپتیما 2017 که در سطوح LX، EX، SX و SXL موجود است، انتخابی قانع‌کننده در این بخش شلوغ ایجاد کرده است. ما به آن بر اساس ارزش قوی و ترکیب سبک آن، 7.3 از 10 امتیاز داده‌ایم. (درباره نحوه رتبه بندی خودروها بیشتر بخوانید.)در زیر خطوط کشیده و شبح کوپه آن خودرویی قرار دارد که بسیار شبیه به هیوندای سوناتا است. مانند سوناتا، اپتیما در مقابل تویوتا کمری، هوندا آکورد، مزدا 6، فورد فیوژن و سوبارو لگاسی قرار می گیرد.اپتیما سال گذشته بازطراحی شد و این مدلی بود که اساساً کیا را در بخش سدان‌های سایز متوسط ​​راه‌اندازی مجدد کرد. پس از گذراندن مدتی با آخرین اپتیما، می‌توان گفت که آن را با چیزهای خوبی که نسخه قبلی خود آورده بود، درگیر نمی‌کند. در عوض، تمام جزئیات را در این بین تنظیم می‌کند، ظرافت می‌کند و دربند می‌کند - تا اپتیما را ایجاد کند که کاملاً جدید بود، اما به شکل مدل محبوب قبلی نزدیک است.برای سال 2017، اپتیما اساساً بدون تغییر از چرخ‌های 18 اینچی که اکنون در مدل‌های SX و SXL استاندارد هستند و برخی بسته‌بندی‌های آپشن جزئی در سایر سطوح تریم، تغییری نکرده است.اپتیما که توجه همه نسل های قبلی خود را به خود جلب می کند، پرفروش ترین خودروی کیا در سال 2015 است، این خودروی سدان که کلاس و جایگاه ویژه ای دارد در ایران طرفداران زیادی دارد. کیا اپتیماهای اجاره ای رنتینال مدل های 2012 تا 2016 هستند و در رنگ های مشکی و سفید موجود هستند و در لیست خودروهای اجاره ای خوب قرار دارند.

مزایای اجاره اپتیما

Auto Optima به یک موتور قدرتمند 2.4 لیتری مجهز شده است که 178 اسب بخار قدرت تولید می کند. این خودرو با مصرف سوخت ترکیبی 7.9 لیتر مصرف سوخت پایینی دارد. این خودرو با بهره مندی از سیستم های کنترلی مانند ABS، EBD، VSM و ESP دارای کنترل آسان و ایمن می باشد. این خودرو در تست های تصادف حفاظت از سرنشینان به امتیاز عالی 89 درصد دست یافت. از ویژگی های ایمنی ویژه این خودرو می توان به 7 ایربگ و باز شدن اتوماتیک درب در مواقع ضروری اشاره کرد. اپتیما همچنین دارای ویژگی هایی مانند صندلی های الکترونیکی گرم و سرد، آینه ها، سیستم صوتی ممتاز، سانروف، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم شیشه اتوماتیک، فرمان گرم کن، شارژر هوا و سیستم تبلت و پیشرو است. ظاهر شیک و اسپرت اپتیما و امکاناتی که به آن اشاره کردیم، این خودرو را برای اجاره محبوب کرده و انتخاب خوبی برای اجاره خودروی خودران است. شرایط اجاره عالی اپتیما را می توان به عنوان ماشین عروسی با راننده یا بدون راننده اجاره کرد. در زیر به طور مختصر هر وضعیت را شرح می دهیم.

اجاره کیا اپتیما بدون راننده

شرط سنی: 20+ برای اجاره ماشین گواهینامه رانندگی: داشتن گواهینامه رانندگی با حداقل 6 ماه اعتبار مدارک شناسایی: ارائه کارت ملی مستاجر تاییدیه گواهی اشتغال به کار: یک مرجع معتبر از محل کار یا سکونت شخصی که ماشین را اجاره می کند. وجه نقد و چک: صدور چک یا سفته به ارزش وسیله نقلیه هنگام اجاره خودرو بدون راننده، تمامی هزینه های خودرو بر عهده شرکت می باشد. حداقل زمان رزرو اپتیما 3 روز و مسافت مجاز روزانه 200 کیلومتر است. لازم به ذکر است تمامی خودروها تحت پوشش بیمه بدنه قرار می گیرند. در حال حاضر اپتیما در تهران و شهرهای اطراف تهران قابل اجاره است. (برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا با کارشناسان فروش خود تماس بگیرید.)

اجاره اپتیما با راننده

برای اجاره اپتیما با راننده نیازی به ارائه مدارک و گارانتی خاصی نیست فقط باید زمان و مکان مورد نظر را اعلام کنید و سپس در تاریخ مشخص شده راننده منتظر شما خواهد بود.

اجاره ماشین عروس اپتیما

مدت زمان: 15 ساعت (0900 تا 1200) قیمت هر ساعت اضافه: 100-300 هزار تومان هزینه خروج از تهران: 100 تا 300 هزار تومان 100-300 هزار تومان برای خروج از محدوده شهر تهران و ورود به احمدآباد، کردستان، گرمدره، شهریار و ... دریافت می شود. هنگام اجاره ماشین عروسی بدون راننده می توانید با ارائه شناسنامه و چک یا سفته به مبلغ ماشین ماشین را تحویل بگیرید. پس از تحویل خودرو به داماد، نماینده شرکت تا پایان مراسم در خودروی دیگری منتظر می ماند و پس از پایان مراسم همزمان با تحویل خودرو، چک گارانتی را پس می دهد. از طرفی برای ماشین های عروس اجاره ای با راننده نیازی به ارائه مدارک نیست و تمام مسئولیت ماشین بر عهده راننده می باشد. برای مشاهده لیست اجاره عروس تهران روی لینک کلیک کنید. ویژگی های ویژه رنتینال برای عروس و دامادها: یک شرکت اجاره رنتینال ماشین عروس علاوه بر تهیه ماشین، امکان گل آرایی ماشین را نیز ارائه می دهد. به این ترتیب زوج های جوان می توانند کل آلبوم طرح های گل آرایی شرکت ما را مشاهده کنند و هنگام رزرو خودرو بسته مورد نظر خود را انتخاب کنند. کارشناسان ما در زمینه انتخاب طرح مناسب به مشتریان مشاوره می دهند و گل ها، رنگ ها و نوع خودرو را به صورت رایگان شناسایی می کنند تا مردم بتوانند مناسب ترین قیمت و بهترین پکیج را با کیفیت انتخاب کنند. شرایط بیمه شرکت رنتینال تنها شرکتی است که دارای مجوز خودرو از وزارت راه است و سه نوع بیمه با محدودیت های متفاوت ارائه می کند. این سه نوع بیمه عبارتند از بیمه پایه، بیمه طلا و بیمه الماس. بیمه پایه رایگان است و تمامی خودروها به صورت پیش فرض مجهز به این بیمه هستند. بیمه طلا برای اجاره اپتیما 230000 تومان و بیمه الماس 350000 تومان است.

بهترین ها

WhatsApp chat