اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

آن دسته از افرادی که به اجاره خودرو می پردازند، اهداف مختلفی دارند. برخی برای تشریفات، اتومبیل اجاره می کنند و برخی برای ماشین عروس خودرو کرایه می کنند. همه این افراد می دانند که با اجاره خودرو در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی کرده اند.

در این بین برخی از مردم برای رفتن به مسافرت از خودرو های اجاره ای استفاده می کنند. نمی توان گفت تمامی مردم دارای اتومبیل شخصی هستند، بسیاری از آنها اتومبیل شخصی ندارند. برای این قبیل افراد اجاره خودرو بسیار به صرفه و کار آمد است.

رفتن به مسافرت همیشه نباید با هواپیما یا قطار باشد. می توان بدون هیچ دغدغه ای با اتومبیل شخصی به سفر رفت. حتی اگر وسیله نقلیه شخصی ندارید می توانید با اجاره خودرو با یک اتومبیل لوکس یا معمولی به مسافرت بروید. شاید فکر کنید این روش هزینه زیادی در بر دارد. اما اینطور نیست، هزینه سفر با اتومبیل اجاره ای برای یک خانواده، بسیار کمتر از هزینه سفر با هواپیما یا قطار است.

سفر با هر وسیله نقلیه ای تجربه های خود را به همراه دارد. برای سفر هایی با مسافت های طولانی و برون مرزی بهترین وسیله هواپیما می باشد. اما برای سفر های داخلی استفاده از هواپیما یا قطار برای یک خانواده چند نفره به هیچ عنوان به صرفه نیست.

با اجاره اتومبیل می توان به جای آنکه به ازای هر نفر یک بلیط هواپیما یا قطار تهیه نمود، یک هزینه کلی را برای اجاره خودرو پرداخت کرد. در نتیجه هزینه سفر به صورت چشم گیری کاهش می یابد.

اتومبیل های قابل اجاره در مجموعه اجاره خودرو رنتینال همگی دارای استاندار های جهانی و لوکس و گران قیمت هستند اما با این حال هزینه اجاره آنها برای یک سفر چند روزه بسیار کمتر از مسافرت با هواپیما می باشد.

جدا از کاهش هزینه ها، وقتی با اتومبیل مسافرت می کنید، تمام اختیارات سفر با شما خواهد بود. هر کجا که بخواهید توقف می کنید، و هر زمان که بخواهید می توانید به استراحت یا حرکت بپردازید. به طور کلی راحتی سفر با اتومبیل بسیار بیشتر از وسایل نقلیه عمومی است.

اجاره خودرو

سفر با اتومبیل مى ‌تواند جذاب‌ و هیجان انگیز تر از هر سفر دیگری باشد. البته مسافرت با اتومبیل نیازمند توجه به نکات مهمی است که در پایان سفر خاطره ای خوش و دل انگیز برای سرنشینان و راننده بر جای بماند. توجه به قوانین رانندگی، استراحت بعد هر یک ساعت رانندگی، عدم رانندگی هنگام خواب آلودگی و … از نکات مهمی است که راننده باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشد.

البته اخیرا اغلب افراد ترجیح می دهند به صورت دسته جمعی به مسافرت بروند. برای این افراد نیز پیشنهاد ویژه ای داریم. به جای آنکه از چند خودروی شخصی برای مسافرت های دسته جمعی و برون شهری استفاده کنیم، می توان یک خودروی بزرگ مانند ون یا مینی باس اجاره نمود. در مجموعه اجاره خودرو رنتینال علاوه بر خودرو های سواری و شاسی بلند، اتومبیل های بزرگ مانند اتوبوس و ون نیز اجاره داده می شود.

اگر بخواهید از آژانس های مسافرتی تور های داخلی تهیه کنید به ازای هر نفر باید مبلغ جداگانه ای پرداخت نمود. در حالی که می توان با اجاره یک ون یا اتوبوس یا هر خودرویی مناسب با تعداد گروه، فقط یک هزینه پرداخت می کنید. باز هم اینگونه سفر و مسافرت هزینه بسیار کمتری را در پی خواهد داشت.

البته اگر از مجموعه اجاره خودرو رنتینال ون یا اتوبوس اجاره کنید علاوه بر کاهش هزینه، مزیت های دیگری نیز به دست خواهید آورد.  تمامی ون ها و اتوبوس های قابل اجاره در رنتینال دارای سیستم wifi هستند. صندلی کودک و دیگر تجهیزات مسافرتی برای سفر های گروهی با اتومبیل های بزرگ قابل ارائه می باشند. همچنین تمامی ون ها و اتوبوس ها دارای بالاترین سطح کیفیت جهانی و بیمه مسافرتی کامل هستند.

رنت ماشین

یکی دیگر از مزیت ها وجود رانندگان مسلط به زبان های خارجی است. در صورتی که در گروه، مسافران خارجی وجود داشته باشد می توانید از این رانندگان استفاده کنید و آخرین مزیت تسلط کامل رانندگان با نقاط خارج شهر می باشد فقط کافیست قبل از سفر مقصد خود را مشخص کنید، در این صورت ما راننده آشنا با آن منطقه را برای شما انتخاب می کنیم و می توانید به عنوان تور لیدر از وی استفاده کنید.

شما می توانید با انتخاب هر کدام از روش ها و آیتم های گفته شده در هزینه سفر خود بیشترین صرفه جویی را کنید و در کنار آن از مسافرت خود بیشترین لذت را به دست بیاورید.

برای هماهنگی و رزرو اتومبیل های مورد نظرتان می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp chat