اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

یکی از نکات مهمی که در اجاره خودرو باید به آن توجه نمود، بروز نقص فنی می باشد. البته این نکته به ندرت اتفاق می افتد. اما بهتر است قبل از وقوع آن اطلاعات لازم را در ارتباط با قوانین و تعمیرات کسب نمایید. اجاره خودرو بسیار بیشتر از قبل متقاضی دارد. روزانه صدها نفر به مراکز اجاره خودرو مراجعه می کنند و درخواست اجاره اتومبیل دارند. از اتوبوس و ون گرفته تا خودرو های لوکس و گران قیمت در موسسات اجاره خودرو قابل اجاره می باشند. شرکت رنتینال نیز یکی از موسسات اجاره خودرو فعال در تهران می باشد که توانسته است با ارائه خدمات نوین به مشتریان خود در سال های اخیر سابقه درخشانی به دست بیاورد.

برای اجاره اتومبیل قبل از هر اقدامی باید به نکاتی توجه نمایید. یکی از نکات مربوط به بروز نقص فنی در مدت اجاره اتومبیل می باشد. که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

سلامت فنی اتومبیل ها

در شرکت اجاره خودرو رنتینال خودروها بعد از اجاره و قبل از اجاره از نظر فنی به طور کامل بررسی می شوند. در بسیاری از مواقع نقص فنی خودرو از پیش مشخص است. به همین دلیل اتومبیل ها باید قبل از اجاره به مشتریان از نظر فنی به طور کامل بررسی شوند. یکی از نکاتی که می تواند سلامت فنی خودرو ها را تضمین نماید، داشتن معاینه فنی است. تمامی اتومبیل های قابل اجاره در مجموعه اجاره خودرو رنتینال دارای معاینه فنی هستند و همانطور که گفته شد قبل از اجاره برای اطمینان بیشتر از نظر فنی به طور کامل بررسی می شوند.

بروز نقص فنی بعد از اجاره خودرو

با اینکه قبل از اجاره دادن اتومبیل به مشتری تمامی بخش های فنی خودرو به صورت کامل بررسی و ارزیابی می شوند، با این حال امکان نقص فنی در زمان اجاره خودرو وجود دارد. اما همانطور که گفت شد این اتفاق به ندرت روی می دهد. اما در این صورت چه تدبیری باید اندیشید؟ آیا پرداخت خسارت بر عهده مشتری است؟  این قبیل سوالات، پرسش بسیاری از مشتریان در هنگام اجاره اتومبیل است که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

در  صورتی که خودرویی که اجاره نموده اید، دچار نقص فنی شد، قبل از هر اقدامی باید با موسسه اجاره خودرو تماس حاصل نمایید. نقص فنی می تواند شامل ایست کامل ماشین، شنیدن صداهای غیر طبیعی از اتومبیل، انتشار بو غیر طبیعی از ماشین و دیگر مشکلات باشد. ایست کامل اتومبیل می تواند به دلیل اتمام سوخت آن باشد که در این صورت باید باک خودرو را بررسی نمایید.

اگر مشکل فنی اتومبیل به غیر از این بود بدون آنکه کاپوت خودرو را باز کنید، باید با کارشناسان اجاره خودرو تماس حاصل نمایید. در صورتی که با راهنمایی کارشناسان مشکل فنی برطرف نشد،  امداد خودرو در محل حاضر می شود.

اگر مشکل فنی به دلیل عدم رعایت راننده به نکات فنی باشد، پرداخت هزینه بر عهده وی خواهد بود. اما در صورتی که نقص فنی به دلیل دیگر عیوب خودرو باشد، پرداخت هزینه بر عهده شرکت است.

در صورتیکه اتومبیل در محل توسط امداد خودرو در زمان کمی تعمیر نشود، برای حفظ حقوق مشتری، اتومبیل خراب با خودرویی دیگر تعویض می گردد. (در این صورت تعویض خودرو می تواند رایگان یا با پرداخت ما به التفاوت قیمت اجاره باشد که بستگی به شرایط و قوانین دارد.)

نکات ذکر شده در ارتباط با اجاره خودرو بدون راننده بود. در صورتی که اتومبیل اجاره ای شما با راننده باشد، تعمیرات و پرداخت هزینه آن بر عهده راننده و شرکت اجاره اتومبیل می باشد. همچنین برای حفظ حقوق مشتری به صورت رایگان اتومبیل مورد نظر تعویض می گردد.

قوانین بروز نقص فنی در هنگام اجاره خودرو در شرکت رنتینال

موارد گفته شده بالا، مربوط به قوانین بسیاری از موسسات اجاره خودرو در هنگام بروز نقص فنی است. با توجه به اینکه تمامی خودرو های موجود در شرکت رنتینال مدل سال و جدید بوده، امکان نقص فنی در هنگام اجاره خودرو بسیار به ندرت اتفاق می افتد.

اما در صورتی که خودرویی که در اختیار مشتری است با مشکل رو به رو شود، بعد از تماس مشتری در کمتر از 45 دقیقه کارشناسان ما به صورت رایگان در محل مورد نظر امداد خودرو اعزام می کنند. در صورت رفع مشکل فنی، راننده می تواند به سفر خود ادامه دهد اما در غیر این صورت در کمترین بازه زمانی به صورت کاملا رایگان اتومبیل خراب با یک خودرو سالم تعویض می گردد. حفظ حقوق مشتری یکی از اهداف بزرگ اجاره خودرو رنتینال است.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp chat