اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

اجاره خودرو از دو روش کلی تشکیل شده است، شما می توانید ماشین مورد نظرتان را بدون راننده اجاره کنید. که هر کدام از این روش ها قوانین و قیمت خود را دارند.اغلب، افراد ترجیح می دهند خودرو بدون راننده اجاره کنند. اجاره خودرو بدون راننده شرایط سخت تری نسبت به اجاره خودرو با راننده دارد، عوامل مختلفی در تعیین قیمت اجاره خودرو موثر می باشد که در این مقاله به آنها می پردازیم.

قیمت اجاره خودرو بدون راننده

همانطور که گفته شد یکی از روش های اجاره خودرو ، قیمت اجاره خودرو بدون راننده می باشد. اگر علاقه به کسب تجربه  رانندگی اتومبیل های لوکس را دارید باید خودرو بدون راننده اجاره کنید. در بسیاری از کشور ها اغلب مردم ترجیح می دهند برای انجام برخی از کارهای خود خودرو بدون راننده اجاره کنند. قیمت خودرو های لوکس بسیار زیاد است و اغلب مردم قادر به خریداری این قبیل اتومبیل ها نیستند به همین دلیل می توانند در ماه یکی دو بار اتومبیل اجاره کنند. این کار بسیار اقتصادی می باشد. زیرا خرید ماشین های لوکس، بیمه، بنزین، هزینه های تعمیرگاه و … سرمایه زیادی می خواهد در صورتی که با حداقل هزینه می توان اتومبیل های لوکس را اجاره کرد.

اجاره خودرو بدون راننده

اجاره خودرو بدون راننده در تهران

اجاره خودرو بدون راننده در تهران بسیار ارزان میباشد که ما در ادامه به آن میپردازیم، سال ها است که در ایران نیز اجاره خودرو متداول شده است. اولین بار در شهر های منطقه آزاد مانند کیش اجاره خودرو باب شد اما امروزه در بسیاری از شهر های بزرگ نظیر تهران نیز اجاره انواع خودرو صورت می گیرد. موسسه اجاره خودرو رنتینال نیز یکی از شرکت های اجاره دهنده خودرو در تهران می باشد. شما می توانید با مراجعه حضوری یا تماس تلفنی خودرو مورد نظر خود را با راننده یا بدون راننده با شرایط عالی و قیمت های پایین اجاره نمایید.

اجاره خودرو بدون راننده در تهران

قیمت اجاره خودرو بدون سرنشین در تهران

همانطور که در بالا گفته شد، قیمت اجاره خودرو بدون سرنشین به موارد مختلفی بستگی دارد. از جمله مدل اتومبیل، مدت زمان اجاره، مسافت داخل شهر یا بدون شهر و … . در اجاره خودرو رنتینال سعی نموده ایم هزینه ها را تا حد قابل توجهی پایین تر از شرکت های دیگر محاسبه نماییم.

اما به هر حال اجاره خودرو بسیار به صرفه تر از خرید ماشین های لوکس می باشد. شما می توانید برای شب عروسی تان یا برای رفتن به قرار های مهم کاری از اجاره ماشین عروس رنتینال استفاده کنید. تمامی اتومبیل های موجود در مجموعه رنتینال، خودرو های لوکس و گران قیمت هستند. البته ما در موسسه اجاره خودرو رنتینال، اتومبیل های معمولی با پایین ترین قیمت ها نیز اجاره می دهیم. تنوع اتومبیل ها در رنتینال بسیار بالا می باشد و شما می توانید هر خودرویی که بخواهید را بدون سرنشین اجاره نمایید.

شرایط اجاره خودرو بدون راننده

مزایای اجاره خودرو بدون راننده

اجاره خودرو بدون راننده مزایای زیادی به همراه دارد. بهترین نوع اجاره خودرو، اجاره بدون راننده می باشد. از مزایای اجاره ماشین بدون راننده به موارد زیر می توان اشاره نمود:

صرفه جویی بدون راننده در هزینه سفر

اگر قصد سفر زمینی دارید، بهترین وسیله خودرو شخصی می باشد. شما می توانید با اجاره خودرو، خانوادگی به سفر های چند روزه و خارج از شهر بروید. اگر بخواهید با اتوبوس یا قطار سفر کنید مجبور هستید، برای هر نفر یک بلیط و هزینه جداگانه پرداخت کنید. در صورتی که می توانید با هزینه بلیط یک نفر یک اتومبیل برای خانواده خود اجاره کنید.

حریم شخصی اجاره خودرو بدون راننده

بسیاری از افراد خودرو ها را برای قرار های کاری یا عروسی اجاره می کنند. در این صورت بهتر است اتومبیل مورد نظر بدون راننده باشد. اینگونه راحتی و آرامش بیشتری خواهید داشت.

برای اجاره خودرو بدون راننده هزینه بالا و شرایط دشواری وجود ندارد. فقط برای ضمانت کافیست یک مبلغی را بیانه بگذارید بعد از تحویل خودرو، چک ضمانت به شما بازگردانده می شود.

قیمت اجاره خودرو بدون راننده

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.3 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 6

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp chat