اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

نزدیک عید هستیم و کم کم برنامه ریزی یک سفر جانانه پس از یک سال کار امری بسیار واجب است. با توجه به شرایط پیش آمده برای سفرهای نوروزی اکثر افراد ترجیح میدهند تا با خودرو به سفرهای استانی بروند و سفر با هواپیما و قطار را امری خطرناک در شرایط کنونی می دانند. سفرهای جاده‌ای با خودرو در کنار اعضای خانواده یا دوستان حس و حال بسیارخوبی دارد و همچنین از نظر اقتصادی به نسبت هواپیما و قطار به صرفه تر است. گاهی اوقات افراد با اینکه خود دارای ماشین شخصی می باشند اما اجاره خودروهای لوکس را برای سفر ترجیح می دهند.

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با مزایای اجاره خودرو رنتینال در نوروز آشنا نماییم…

اجاره خودرو در نوروز برای سفر چه مزایایی دارد؟

1- کاهش هزینه های سفر

استفاده از خودروی شخصی به جزء آسایشی که دارد،هزینه های مضاعفی مانند: بیمه‌نامه، مالیات، استهلاک وسایل خودرو، تعمیرات و سرویس دوره‌ای را به شما تحمیل می کند. اما شما با اجاره خودرو برای سفر دیگر لازم نیست تا هزینه های گفته شده را بپردازید. علاوه بر موارد گفته شده شما می توانید با پرداخت هزینه ای مناسب تجربه ی سفرجاده ای با لوکس ترین خودروهای جهان مانند پورشه ماکان، پورشه پانامرا، بنز C200، لندکروز، BMW X4 را تجربه کنید و از سفر نوروزیتان لذت ببرید.

2- شرایط آسان اجاره خودرو

یکی دیگر از مزایای اجاره خودرو در تهران برای سفر، آسان بودن شرایط اجاره ی ماشین با توجه به زمان و مکان و مطابق با شرایط شما می باشد. با اجاره خودرو در عید به راحتی می‌توانید ماشین لوکسی را در کمتر از یک ساعت بدون نیاز به تحویل چک یا سند تحویل بگیرید.

3- تجربه ی سفر با خودرویی ایمن و لوکس

یکی از دغدغه‌های اصلی اکثر رانندگان در سفرهای بین شهری، پیش آمدن نقص فنی خودرو و برهم خوردن اوقات خوش سفر و ضررهای مالی بر ماشین شخصی می باشد. با اجاره ی خودرو دیگر خیالتان باید از این بابت راحت باشد زیرا خودروهایی که شرکت‌های اجاره ماشین در تهران، به مشتریان ارائه می دهند خودرویی تقریبا جدید و کم کارکرد است و از همه مهم تر سلامت خودروهای اجاره ای معمولا پس از هر بار اجاره ماشین توسط تیم فنی متخصص بررسی می‌شود، بنابراین احتمال بروز نقص فنی در جاده بسیار کاهش می‌یابد.

نکته دیگر در این رابطه این است که حتی اگر خودرویی که شما اجاره کرده‌اید در جاده نیز دچار هرگونه نقص فنی شود، شرکت اجاره خودرو وظیفه دارد تا تیم فنی خودرا در سریع ترین وقت به شما ملحق کند. علاوه بر این در فاصله زمانی که تعمیر خودرو انجام می‌شود،معمولا شرکت برای آسایش شما تمهیداتی در نظر می گیرد. اگر تعمیر مشکل فنی خودرو پیچیده و زمان‌بر باشد، خودرو توسط شرکت اجاره خودرو با خودرو دیگری جایگزین می‌‌شود تا به راحتی بتوانید به مسیر خود در سفر ادامه دهید و وقفه‌ ای در سفر شما ایجاد نشود.

4- آسایش بیشتر نسبت به وسایل حمل و نقل عمومی

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، شرایط به گونه ای شده است که دیگر نمی توان مانند گذشته از وسایل حمل و نقل عمومی مثل قطار و هواپیما و… برای مسافرت استفاده نمود. از طرفی خودروهای شخصی نیاز به نگهداری، تعمیر، و صرف هزینه‌ های اضافی دارند. از این‌ رو بسیاری از افراد اقدام به کرایه خودرو با قیمت مناسب برای مسافرت های نوروزی می کنند که این یک تصمیم کاملا منطقی با توجه به شرایط پیش آمده است.

برای کرایه ماشین در نوروز باید چه مدارکی داشته باشیم؟

بهترین مقاصد خلوت در ایران برای سفر های نوروزی با خودروهای اجاره ای:

خوزستان یکی از بهترین مقاصد برای سفر نوروزی است.خوزستان در حقیقت مهد تمدن و فرهنگ ایران است و قدیمی ترین و با شکوه ترین آثار تاریخی ایران در خود جای داده است که شما می توانید با اجاره ماشین به این شهر زیبا با مردمانی خونگرم سفر کرده و در هوای مطبوع بهاری از آن جا دیدن کنید.

شاید هفته های اول فروردین بهترین وقت برای اجاره ماشین و سفر به جزایر نیلگون خلیج فارس باشد. زیرا با وارد شدن به اردیبهشت و گرم شدن هوا نمی توان گردش در این جزایر کمی آزار دهنده خواهد شد و ممکن است مشکلاتی از جمله گرما زدگی و افتاب سوختگی برایتان پیش بیاید. پس از تعطیلات نوروز نهایت استفاده را ببرید و با اجاره ماشین به این جزایر زیبا و نیلگون سفر کنید.

لرستان یکی از زیبا ترین شهر های ایران است که پر از جاذبه های طبیعی و تاریخی است که در سفر نوروز خاطرات شیرینی را برای شما می سازد و همچنین مثصد بسیار زیبا و مناسب برای سفرهای خانوادگی می باشد. همانطور که می دانید چند آبشار معروف ایران در این شهر دیدنی قرار دارد.پس از فرصت استفاده کنید و خودرویی اجاره کنید و دیدنی های لرستان را از دست ندهید.

کاشان از جمله شهر های تاریخی ایران است که با وجود معروفیت زیاد در بین شهر های ایران که مقصد بسیاری از مشتریان خدمات اجاره ماشین برای سفر نیز هست، در ایام نوروز آن طور شلوغ نمی شود و می توانید سفر بی نظیری را در آن جا تجربه کنید. بهترین فصل معمولا برای کاشان گردی فصل بهار است پس اجاره خودرو برای یک سفر کاشان هیجان انگیز جزء واجبات است.

 

کلام آخر:

اجاره ماشین، خدمت ویژه ای است که همواره به منظور رفاه و صرفه جویی در هزینه های صورت می گیرد. شما می توانید در انواع سفرهای خود، به خصوص در ایام نوروز، از خدمات اجاره خودرو رنتینال با خدمات ویژه تری بهره ببرید. همانطور که در مطلب اشاره کردیم با اجاره خودرو در نوروز ، علاوه بر صرفه جویی در هزینه های خود، با اجاره ماشین و دریافت خدماتی ویژه براساس بالاترین استانداردهای جهانی، مسافرتی لذت بخش تر از همیشه را تجربه کنید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp chat