اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

یکی از قدیمی ترین خدماتی که از زمان های گذشته تا به امروز به مردم ارائه می شود، خدمات اجاره خودرو می باشد. اجاره خودرو امروزه در بسیاری از شهر های کشور به صورت گسترده وجود دارد. اجاره انواع خودرو های معمولی و لوکس، با راننده یا بدون راننده در تمامی موسسات اجاره اتومبیل انجام می شود. همچنین یکی دیگر از خدمات این موسسات، اجاره ماشین عروس می باشد. اجاره ماشین عروس نیز با راننده و یا بدون راننده است.

CIP فرودگاه نیز یکی دیگر از خدماتی است که برخی از موسسات اجاره خودرو، نظیر رنتینال ارائه می دهند. اما اجاره خودرو چه مزایایی به همراه دارد؟ آیا اجاره خودرو برای چند ساعت یا چند روز صرف اقتصادی دارد؟ در ادامه به این قبیل سوالات پاسخ می دهیم.

اجاره ماشین

مزیت های اجاره خودرو

واضح است اگر خدماتی برای مردم مزیت نداشته باشد، مردم آن را دنبال نخواهند کرد. از سال های اخیر تعداد افرادی که به اجاره اتومبیل پرداخته اند تا به امروز چندین برابر شده است. این امر نشان می دهد بسیاری از مردم از خدمات اجاره خودرو استفاده می کنند.

اجاره ماشین عروس

بسیاری از مردم علاقه دارند در شب عروسی شان بهترین ماشین را سوار شوند. واضح است که اغلب افراد نمی توانند اتومبیل های گران قیمت خریداری کنند. اجاره ماشین عروس بهترین خدماتی است که می توان به زوج های جوان ارائه داد. آنها می توانند هر مدل اتومبیلی که تمایل دارند را با راننده یا بدون راننده با نازل ترین قیمت ها اجاره کنند. حتی اگر مدارک کافی برای اجاره ماشین عروس را ندارید می توانید از ماشین عروس های با راننده اجاره کنید.

اجاره اتومبیل های لوکس و تشریفاتی

بسیاری از شرکت های بزرگ و بین المللی بودجه کافی برای آنکه چندین ماشین لوکس و گران قیمت را خریداری کنند ندارند. بخصوص آنکه این اتومبیل ها را فقط برای مواقعی خاص بخواهند. اجاره خودرو های لوکس و تشریفاتی بهترین گزینه برای این شرکت ها می باشد. مدیران می توانند برای استقبال از میهمانان خود و تشریفات ویژه از خودرو های با راننده برای ساعت یا چند روز اجاره کنند. علاوه بر اینکه خرید و نگهداری چندین اتومبیل لوکس برای شرکت ها هزینه زیادی به همراه دارد، دادن حقوق ماهیانه به رانندگان استخدامی نیز هزینه هایی را به همراه خواهد داشت. اما با اجاره اتومبیل می توان همه این هزینه ها را به حداقل رساند.

اجاره ماشین

اجاره ون و اتوبوس

یکی دیگر از خدمات موسسات اجاره خودرو، اجاره ون و اتوبوس می باشد. شما می توانید به جای آنکه هزینه زیادی را برای تور و سفر های گروهی بدهید، با اجاره یک ون با دوستان خود به سفر های یک روزه تا چند روزه بروید. همچنین تمامی رانندگان ون ها و اتوبوس های قابل اجاره در رنتینال با زبان های انگلیسی، عربی و فرانسوی آشنا هستند. این امر برای تشریفات فرودگاه و میهمانان گروهی بسیار مزیت دارد.

اجاره خودرو

اجاره اتومبیل با راننده

بسیاری از افراد به دلایل مختلف قادر به رانندگی نیستند، این افراد می توانند اتومبیل با راننده اجاره کنند. اجاره اتومبیل با راننده هم از قیمت کمتری برخوردار است و هم شرایط آسان تری نسبت به اجاره خودرو بدون راننده دارد.

اجاره خودرو مقرون به صرفه

واضح است که سوار شدن بر اتومبیل های لوکس و گران قیمت برای همه زمان ها نیاز نیست. حتی برخی از افراد در کنار خودرو گران قیمتی خود، یک اتومبیل معمولی نیز  دارند و فقط برای مواقعی خاص از خودروی لوکس خود استفاده می کنند. این کار هزینه های زیادی را به همراه دارد، بیمه سالانه، بنزین، نگهداری، تعویض و تعمیر قطعات، مراجعه سالانه برای بررسی فنی به نمایندگی ها و … هزینه های زیادی را به همراه دارد. در صورتی که می توان با این قبیل هزینه ها کار های بزرگتر و پر سودی انجام داد. این افراد می توانند برای مواقع لازم از خودرو های اجاره ای استفاده کنند. در این صورت هم هزینه ها کاهش می یابد و هم می توانند هر اتومبیلی که می خواهند را سوار شوند.

CIP فرودگاه امام

یکی از خدمات مهمی که موسسه خودرو رنتینال آن را ارائه می دهد، CIP فرودگاه امام می باشد. آن دسته از افرادی که زمان برای شان ارزشمند است می توانند از این خدمات استفاده کنند. همانطور که می دانید خروج از کشور مراحل زیادی را به همراه دارد که قسمت اعظم آن باید در فرودگاه انجام شود. مدیران و همچنین اشخاصی که وقت لازم و کافی برای انجام تشریفات فرودگاهی را ندارند. می توانند از این خدمات رنتینال استفاده نمایند. در اغلب فرودگاه ها، سالنی به نام CIP وجود دارد و افرادی که از این خدمات استفاده می کنند، در این سالن حضور می یابند. از آن سو نیز نمایندگان آنها به انجام کار ها و تشریفات خروج از کشور می پردازند. این خدمات هم برای مسافران ورودی و هم برای مسافران خروجی قابل ارائه می باشد. فقط کافیست از چند روز قبل، CIP فرودگاه امام را از طریق سایت رنتینال رزرو نمایید.

اجاره خودرو

موارد ذکر شده، تنها اشاره ای به مزایای اجاره خودرو می باشد. شما عزیزان می تواند از خودرو های متنوع موجود در رنتینال برای هر شهری که می خواهید اجاره کنید.

 

 

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp chat