اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

اجاره خودرو با مزایای زیادی همراه هست. شاید شما هم حداقل یکبار از موسسه های اجاره خودرو نظیر رنتینال، خودرو اجاره کرده باشید. در این صورت با مزایای آن آشنا هستید.

اجاره خودرو در شهر های منطقه آزاد بخصوص جزیره کیش بسیار بیشتر از شهر های دیگر می باشد. اما در سال های اخیر در تهران نیز اجاره خودرو بسیار بیشتر از قبل شده است. و دلیل آن می تواند مقرون به صرفه بودن و مزیت های بیشمار اجاره خودرو باشد.

با این حال هر چیزی که مزیتی داشته باشد، بدون مشکل نخواهد بود. در اجاره خودرو نیز در کنار مزایای بیشمار مشکلاتی وجود دارد. که در این مقاله به معرفی آنها می پردازیم. البته باید بدانید در صورتی که به موارد مهم توجه کنید هیچگاه دچار این مشکلات نخواهید شد.

اجاره خودرو در تهران

در شرایط کنونی حاضر، خرید خودرو های لوکس و گران قیمت تقریبا برای تمامی اقشار جامعه سخت شده است. همچنین لازم به ذکر است، استفاده از خودرو های لوکس در همه مواقع لازم و ضروری نیست. حتی آن دسته از افرادی ک صاحب خودرو های لوکس و گران هستند، کمتر از اتومبیل شخصی خود استفاده می کنند. زیرا هزینه ها و نگهداری از آنها بسیار سخت و گران می باشد. به همین دلیل اجاره خودرو بهترین راهکار می باشد. شما می توانید در زمان های لازم مانند شب عروسی، تشریفات و استقبال از میهمانان خارجی و … از اتومبیل های اجاره ای استفاده نمایید.

به یاد داشته باشید در اجاره خودرو باید به نکاتی توجه نمایید تا با مشکلات اجاره خودرو رو به رو نشوید. این مشکلات و راه حل آنها در ادامه ذکر می شود.

تحویل ندادن به موقع خودرو توسط شرکت های رنت

یکی از اصلی ترین مشکلاتی که معمولا مشتریان با آن رو به رو می شوند، زمان تحویل خودرو از شرکت مورد نظر می باشد. معمولا موسسات اجاره خودرو در تحویل اتومبیل به مشتریان خود بد قولی می کنند. در صورتی که این قبیل شرکت ها موظف هستند در ساعت و روز مشخص خودرو مورد نظر را به مشتریان خود تحویل بدهند.

در شرکت اجاره خودرو رنتینال تحویل خودرو در سر زمان مشخص شده انجام می شود. قبل از آنکه اتومبیل به مشتری تحویل داده شود، قراردادی بین طرفین انعقاد می گردد که در این قرار داد زمان و روز تحویل خودرو توسط مشتری و همچنین توسط شرکت ذکر شده است. به همین دلیل شما با مراجعه به شرکت اجاره خودرو نتینال با این مشکل مواجه نخواهید شد. فقط کافیست از چند روز قبل از تصمیم به اجاره خودرو، با رنتینال تماس بگیرید تا خودرو مورد نظرتان را در روز مورد نظر رزرو نمایید.

اجاره خودرو با راننده

اگر خودرو با راننده اجاره می کنید باید بدانید اغلب رانندگان خودرو های اجاره ای با مسیر ها آشنا نیستند و مسیر یابی بر عهده شما می باشد. اغلب افرادی که برای تشریفات و استقبال ا ز میهمانان خارجی خودرو اجاره می کنند، نمی دانند که بسیاری از راننده ها حتی با زبان انگلیسی نیز آشنا نیستند.

خوشبختانه رانندگان رنتینال از تبحر و تجربه کافی در امر رانندگی برخوردار هستند. با اغلب مسیر های داخل شهر و خارج شهر آشنا می باشند. حتی می توان از آنها به عنوان تو لیدر استفاده نمود. جدا از این، رانندگان رنتینال با زبان های عربی، انگلیسی، فرانسوی، ترکی و … آشنا هستند. شما می توانید قبل از اجاره اتومبیل از رنتینال هدف خود از اجاره خودرو رو به کارشناسان ما بگویید تا آنها مطابق با برنامه شما رانندگان مناسب را معرفی نمایند.

اجاره خودرو

مشکلات فنی خودرو

گاهی مواقع در اجاره خودرو، مشتری با مشکلات فنی رو به رو می شود. این مشکلات می تواند نقص موتور یا عیوب دیگر باشد. در این مواقع باید قبل از اقدام به هر کاری، با موسسه اجاره خودرو مذکور تماس حاصل نمایید. در غیر این صورت و تعمیر خودرو توسط اشخاص دیگر ممکن است مشکلات زیادی به همراه داشته باشد.

پیشنهاد می کنیم قبل از اجاره خودرو و خارج کردن خودرو مذکور از شرکت تمامی مشکلات فنی و ظاهری خودرو را در حضور کارشناسان موسسه بررسی نمایید.

در اجاره خودرو رنتینال، خودرو ها قبل از اجاره به مشتریان به طور کامل از نظر فنی و موتور بررسی می شوند. همچنین بعد از تحویل اتومبیل ها توسط مشتریان، خودرو ها را از نظر فنی مورد بررسی قرار می دهند.

اجاره خودرو

هزینه بنزین

در همه موسسات اجاره خودرو، هزینه بنزین از مشتری جدا از هزینه های دیگر گرفته می شود. شرکت های اجاره خودرو، اتومبیل را معمولا با باک پر تحویل می دهند و آن را با باک پر تحویل می گیرند. برخی از مشتریان این نکته را فراموش می کنند و خودرو را با باک خالی تحویل می دهند. در این صورت هزینه ای اضافی از آنها دریافت می شود. این هزینه شامل بنزین و دستمزد است.

اجاره خودرو

پس دقت داشته باشید اتومبیل را در زمان تحویل حتما با باک پر تحویل دهید.

موسسه اجاره خودرو رنتینال یکی از بهترین موسسات اجاره خودرو در تهران می باشد. شما عزیزان می توانید خودرو های مورد نظر تان را بدون هیچ گونه مشکلی از رنتینال اجاره نمایید. کارشناسان ما از زمان اجاره تا تحویل خودرو در کنار شما هستند تا از مشکلات احتمالی جلوگیری نمایند.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 1

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp chat