اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

باوجود تحریم ها و قیمت های نجومی ماشین های لوکس و خارجی خرید این نوع ماشین ها به یک امر محالی تبدیل شده است و اکثر مردم برای جشن ها،مهمانی ها،همایش ها و…به دنبال اجاره ی خودرو می روند.
در این مطلب قصد داریم به معرفی ماشین های محبوب اجاره ای بپردازیم و شما را برای اجاره ی یک خودروی مناسب راهنمایی کنیم.پس پیشنهاد می کنیم تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

کمپانی های متحول کننده ی صنعت اجاره ی خودرو

کمپانی تویوتا در ژاپن، بنز و بی ام و در آلمان و هیوندای و کیا موترز کره جنوبی چند کمپانی معتبری هستند که توانسته اند در صنعت اجاره ی خودرو تحول عظیمی ایجاد نمایند.
خودرو های برندهای معروف آلمانی، ژاپنی و کره ای به علت قیمت بسیار بالایی که دارند، از توان خرید مردم خارج می باشد. به همین دلیل اجاره ی آن ها برای موارد مختلف انتخابی مقرون به صرفه به حساب می آید.

اجاره خودرو رنتینال

خودروی لوکس خارجی یا خودروی ملی ؟

همانطور که می دانید خودروهای خارجی و لوکس از نظر آپشن با خودروهای ملی به هیچ وجه قابل مقایسه نمی باشد اما در برخی موارد اجاره ی خودروی ملی برای مواردی می تواند گزینه ی خوبی به حساب بیاید. از پرطرفدارترین خودروهای ایرانی برای اجاره می توان به: پژو 206 ، تندر 90 و پرشیا اشاره داشت.

اجاره خودرو رنتینال

اجاره خودرو لوکس برای عروسی و جشن ها

اکثر عروس و داماد ها توان خرید و حتی اجاره ی خودروهای لوکس را ندارند و اغلب حتی ناچار هستند به اجاره ی خودروهای ملی روی بیاورند.
یکی از موارد مهمی که هرکسی برای اجاره ی خودرو باید به آن توجه کند میزان هزینه های اجاره خودرو می باشد که این هزینه ها باید با توجه به توانایی هرفرد باشد و فرد برای اجاره ی خودرو زیر بار قرض نرود.
بخشی از مهم ترین مشتریان دنیای اجاره خودرو را متقاضیان اجاره ماشین عروس تشکیل می دهند. به طور سالانه بسیاری از افرادی که می خواهند مراسم ازدواج شان را برگزار کنند به شرکت های مشغول به فعالیت در زمینه اجاره خودرو مراجعه می کنند و از بین خودرو های لوکس و زیبا موجود، با توجه به میزان بودجه و سلیقه، ماشین عروسشان را انتخاب می کنند.

اجاره خودرو رنتینال

اجاره خودرو رنتینال

بنز C200 پرطرفدارترین خودرو برای مهمانی ها

یکی از پرطرفدار ترین ماشین ها در بین ماشین های اجاره ای برای عروسی و مهمانی ها، بنز C200 است. این خودرو در کنار ظاهرلوکس و شیکی که دارد آپشن های بی نظیری همچون: استارت دکمه ای، فرمان جمع شونده در زمان تصادف های احتمالی، کیسه هوا برای تمامی سرنشینان خودرو، سیستم های ABS-ESP-DSC-BAS-ASR و EDB، چراغ های جلو زنون به همراه سیستم کنترل اتومات و… برخوردار می باشد.

اجاره خودرو رنتینال

بی ام و Z4 گزینه ای مدرن و زیبا برای عروسی

خودرو بی ام و Z4 یکی از زیباترین محصولات کمپانی خودرو سازی بی ام و است که طرفداران زیادی در بین جوانان دارد. این خودرو در کشور ایران نیز در میان جوانان محبوبیت ویژه ای دارد. از جمله امکانات خاص این خودرو می توان به: مانیتور تاشو، سنسور های پارک در اطراف خودرو، سنسور باران، فرمان حساس به سرعت، سیستم کروز کنترل، گرمکن فرمان خودرو و… اشاره داشت.

اجاره خودرو رنتینال

بنز S500 گزینه ای کلاسیک و شیک برای اجاره

خودرو بنز S500 یکی از با کیفیت ترین و بهترین خودروی کمپانی محبوب بنز می باشد که در کشور ما طرفداران زیادی دارد. خودرو بنز S500 در حوزه اجاره ماشین عروس لوکس بسیار پرطرفدار است و متقاضیان بسیاری را به خود اختصاص داده است. از جمله آپشن های این خودرو : سقف پانارومیک، دوربین 360 درجه، گرمکن برای تمامی صندلی ها، نویگیشن، کروز کنترل، یخچال، سیستم صوتی با 24 بلندگو، بلوتوث و… می باشد.

اجاره خودرو رنتینال

سایر خودروهای پرطرفدار برای اجاره در ایران:

بی ام و 18: از آپشن ها می توان به سیستم دسترسی بدون کلید، سیستم تهویه اتوماتیک هوشمند، صفحه نمایش 8.8 اینچی، کنترل صوتی روی فرمان، ورودی AUX و USB سانروف برقی ، چراغ روز ، چراغ های عقب LED ، کنترل آب و هوای اتوماتیک و… اشاره داشت.

اجاره خودرو رنتینال

بی ام و ایکس6: لقب این خودروی پر ابهت و زیبا خرس آلمانی می باشد.از آپشن های این خودرو می توان به کروز کنترل،کنترل ایستایی در سربالایی،کنترل پایداری و… اشاره داشت.

اجاره خودرو رنتینال

بی ام و ایکس5: از آپشن های این خودرو می توان به: سنسور پارک ، دوربین دید عقب و اطراف ،سیستم کمک پارک ، سنسور باران، کروز کنترل هوشمند ، سیستم کمکی نقطه کور و حرکت بین خطوط ،نایت ویژن ،مکش درب ها و …اشاره داشت.

اجاره خودرو رنتینال

پورشه باکستر: از آپشن های این خودرو می توان به :گرمکن و حافظه صندلی ، گرمکن آینه های جانبی ،چراغ های جلو زنون ،چرخش نور چراغ ها در پیچ ها ، سنسور باران ،سنسور پارک و… اشاره داشت.

اجاره خودرو رنتینال

پورشه پانامرا: از آپشن های این خودرو می توان به: تعلیق هوشمند یا PASM ،تعلیق بادی با تنظیم ارتفاع هوشمند ، توزیع گشتاور در پیچ یا PTV Plus ، دکمه اسپرت (حداکثر کارایی در 20 ثانیه) و…اشاره داشت.

اجاره خودرو رنتینال

پورشه کاین: از آپشن های این خودرو می توان به : سیستم روشن و خاموش شدن خودکار (Start-Stop) – گیربکس 8 دنده تیپ‌ترونیک – سیستم VarioCam Plus برای بالابردن کارایی پیشرانه – سیستم تعلیق هوایی (برای کنترل کردن خودکار ارتفاع خودرو در 8 سطح مختلف) – فرمان الکتروهیدرولیک – سیستم روشن و خاموش شدن خودکار چراغ‌ها (سنسور نور) – چراغ‌های LED – ترمز پارک الکترونیکی و… اشاره داشت.

اجاره خودرو رنتینال

کیا اپتیما: از آپشن های این خودرو می توان به : سقف پانورامیک با 2 سانروف، سیستم رفع بخار اتوماتیک شیشه ی جلو، تهویه ی خودکار دوگانه، گرم کن فرمان، خروجی برق 12 ولت برای شارژر، شارژر وایرلس گوشی و تبلت، پورت USB، ترمز پارک هوشمند، تنظیم الکترونیکی صندلی های جلو و… اشاره کرد.

اجاره خودرو رنتینال

کیا سراتو: از آپشن های این خودرو می توان به : کنترل سیستم صوتی روی فرمان- سیستم مدیریت پیمایش (کامپیوتر سفری) – شیشه های ضد اشعه – پشت آمپر فلورسنتی – سیستم کنترل خودکار روشنایی چراغها – سنسور پارک عقب با نمایشگر – کروز کنترل اتوماتیک و…اشاره داشت.

اجاره خودرو رنتینال

کیا اسپورتیج: از آپشن های این خودرو می توان به : سقف پانوراما – رینگ‌های 18 اینچی – آینه‌ها تاشوی برقی و مجهز به گرمکن و چراغ راهنما – دوربین دید عقب – سنسور عقب – سنسور نور (روشن شدن خودکار چراغ‌ها) – شیشه‌های ضد آفتاب – کلید هوشمند و استارت دکمه‌ای – کروز کنترل – سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه و… اشاره داشت.

اجاره خودرو رنتینال

تویوتا لندکروز: از آپشن های این خودرو می توان به : گیربکس 5 سرعته خودکار – ظرفیت 8 نفر – دارای دو باک بنزین 93 و 45 لیتری – سیستم انتقال نیرو به چهارچرخ 4WD – سنسور جلو و عقب – بال عقب – سیستم ورود بدون کلید – سیستم Start/Stop – رینگ‌های 18 اینچی – یخچال – کروز کنترل – آینه الکتروکرومیک و برقی – تزئینات چوبی – روکش چرمی صندلی‌ها – شیشه‌شور چراغ‌ها و… اشاره داشت.

اجاره خودرو رنتینال

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp chat