اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

موسسه اجاره خودرو رنتینال مدت هاست، در تهران آغاز به کار نموده. همانطور که از نام موسسه بر می آید، خدمات رنتینال اجاره انواع خودرو می باشد. از خودرو های لوکس و گران قیمت تا خودرو های شهری و معمولی را می توانید از ما با نازلترین قیمت ها اجاره کنید. از دیگر خدمات ما می توان به اجاره ماشین عروس، CIP فرودگاه امام و … اشاره نمود. برای اجاره خودرو با راننده یا اجاره اتومبیل بدون راننده باید به نکاتی توجه کنید. اگر قصد اجاره خودرو از رنتینال یا هر موسسه دیگری را دارید، لازم است به نکات زیر توجه کنید.

اجاره خودرو

در سال های اخیر با بالا رفتن قیمت خودرو، اجاره خودرو بسیار متداول شده است. بسیاری از مردم برای مواقع مختلف خودرو اجاره می کنند. یکی از مزیت های اجاره خودرو این است که شما می توانید هر بار یک خودرو جدید اجاره کنید، به این ترتیب تجربه رانندگی با اتومبیل های زیادی را کسب می کنید. موسسات مختلفی در سطح شهر خودرو اجاره می دهند. اما باید توجه کنید اجاره خودرو شرایط و قیمت های مختلفی دارد. سعی نمایید قبل از اقدام به اجاره خودرو شرایط و قیمت های موسسات مختلف را با یکدیگر مقایسه نمایید. نکات زیر می تواند شما را در اجاره خودرو ارزان و به صرفه یاری نماید.

انتخاب خودرو مناسب برای اجاره

خودرویی را برای اجاره انتخاب کنید که متناسب با هدف شما باشد. اگر برای تشریفات قصد اجاره خودرو دارید، بهتر است از خودرو های لوکس استفاده کنید. برای مسافرت های خانوادگی از اتومبیل های خانواده اجاره کنید، اتومبیل های کروک و دو نفره برای سفر مناسب نیستند. در این باره بهتر است با کارشناسان موسسه اجاره خودرو مشاوره کنید.

انتخاب خودرو با توجه به شرایط

همانطور که می دانید اتومبیل ها با راننده یا بدون راننده اجاره داده می شوند. قیمت اجاره بدون راننده کمی بیشتر از با راننده می باشد. همچنین شرایط سخت تری دارد. اگر شرایط و بودجه کافی برای اجاره خودرو بدون راننده را ندارید، می توانید خودرو با راننده کرایه کنید.

مقایسه موسسات مختلف اجاره خودرو

قبل از مراجعه به موسسه های اجاره خودرو حتما لیستی از چند موسسه تهیه نموده و شرایط اجاره خودرو توسط آنها را بسنجید. برخی از موسسات شرایط سخت و قیمت های بالایی برای اجاره خودرو دارند. بهتر است بدانید برای اجاره خودرو، اتحادیه جداگانه ای به نام اتحادیه اجاره و رنت خودرو وجود دارد. قیمت ها و نرخ اجاره و همچنین شرایط و قوانین توسط این اتحادیه تعیین می شود. در رنتینال نیز نرخ و شرایط اجاره اتومبیل توسط اتحادیه تعیین شده است.

اطلاع از پروانه کسب و کار و مجوز

از آنجایی که شما در قبال اجاره خودرو باید مدارکی را به شرکت تحویل دهید، باید از مجوز و پروانه کسب و کار آنها اطمینان حاصل کنید. پروانه کسب و کار و مجوز توسط اتحادیه رنت خودرو صادر می گردد.

اطمینان از بیمه خودرو

وقتی اتومبیلی را اجاره می کنید باید قبل از هر چیزی از وضعیت و تاریخ بیمه شخص ثالث و بدنه مطلع شوید.

حصول اطمینان از سلامت فنی و فیزیکی خودرو

نکته قابل توجه بعدی اطمینان از سالم بودن اتومبیل می باشد. در رنتینال بعد از تحویل خودرو توسط مشتری اتومبیل به طور کامل سرویس فنی می شود تا برای اجاره به مشتری بعدی آماده باشد. اگر اتومبیلی که اجاره می کنید از نظر ظاهری رنگ، خش و هر نقص دیگری دارد بهتر است از آنها تصویر برداری کنید و به کارشناسان موسسه اطلاع دهید. تا بعد از تحویل آن مشکلی برای شما پیش نیاید.

اجاره خودرو

اجاره ماشین عروس

برای اجاره ماشین عروس بهتر است وظیفه گل آرایی را بر عهده موسسه بگذارید. در هنگام چسباندن گل روی ماشین عروس ممکن است خط و خش ایجاد شود. همچنین بهتر است وظیفه کندن گل ها را به کارمندان موسسه بسپارید.

اجاره خودرو

امنیت اتومبیل

بعد از آنکه خودرو مورد نظرتان را اجاره کردید، نکات امنیتی را در قبال آن رعایت نمایید. اتومبیل را در خیابان پارک نکنید و حد المکان از پارکینگ های عمومی برای آنها استفاده نمایید. اجازه ندهید هیچ شخص دیگری با اتومبیل رانندگی کند. همچنین از تنها گذاشتن فرزندان در ماشین پرهیز نمایید.

اجاره خودرو

رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی

برخی از افراد تصور می کنند چون خودرو اجاره ای است می توانند تخلفات رانندگی انجام دهند.  باید بدانید تا زمانی که خودرو در اجاره شما است هر جریمه و تخلفی صورت بگیرد جبران هزینه و خسارت بر عهده شما است.

بررسی باک بنزین

هزینه بنزین خودرو بر عهده مشتری می باشد. اگر اتومبیل را با باک پر تحویل می گیرید، آن را با باک پر تحویل دهید. این گونه هم به مقررات موسسه احترام گذاشته اید و هم هزینه کمتری پرداخت می کنید زیرا وقتی اتومبیل با باک نصفه یا خالی تحویل دهید موسسه ها هزینه ای جدا بابت بنزین از شما می گیرند.

اجاره خودرو

توجه نمایید موارد گفته شده اشاره ای به نکاتی می باشد که رعایت آنها بسیار مهم است. رعایت این موارد به ظاهر ساده از مشکلات احتمالی جلوگیری می کند و در غیر این صورت می تواند هزینه های بالایی را برای شما داشته باشد.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 1

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp chat