اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

اجاره ولوو XC60

خودرو سواری


C
A
3
4
2

انواع قیمت اجاره ولوو XC60

قیمت بدون راننده
تا 14 روز : 6,000,000 روزانه
بیش از 14 روز : 6,000,000 روزانه
حداقل اجاره : 3 روز
مبلغ ودیعه ضمانت : 90,000,000

قیمت با راننده
قیمت : 6,000,000 روزانه
حداقل اجاره : 3 روز

قیمت ماشین عروس
قیمت : 6,000,000 روزانه
حداقل اجاره : 3 روز
مبلغ ودیعه ضمانت : 90,000,000

محل تحویل خودرو
تاریخ تحویل
ساعت تحویل
تاریخ بازگشت
ساعت بازگشت


مشخصات فنی و تجهیزات در اجاره ولوو XC60

مشخصات فنی
حداکثر توان موتور (hp)
1
حداکثر سرعت (km/h)
1
سيستم انتقال قدرت
1
طول خودرو (mm)
1
(kg) وزن خودرو
1
گنجايش مخزن سوخت (Lit)
1
حجم فضاي صندوق عقب (Lit)
1

اجاره ولوو XC60

خودروهای سری ولوو بسیار محدود و کم هستن داخل ایران اما بسیار ماشین های پرقدرت و لوکس میباشدرنت ماشین تهران ولوو میتوانید در سایت مشاهده کنید.برای سال 2022، کراس اوور پنج سرنشین ولوو XC60 وارد پنجمین سال مدل نسل فعلی خود می شود. این یک راه شیک، راحت و شیک برای حمل و نقل مردم و کالاها از طریق حومه های پردرآمد است. با این حال، امسال، برخی تغییرات جدید و مهم، ویژگی پیشرانه هیبریدی پلاگین رده بالای آن را تغییر داده و آن را بسیار الکتریکی تر می کند.این خودروساز سوئدی اهداف تهاجمی را برای خودروهای برقی و برقی در نظر گرفته است: می گوید نیمی از فروش آن تا سال 2025 با باتری برقی خواهد بود و کل خط تولید آن تا سال 2030 فقط برقی خواهد بود - البته دیگر از موتورهای احتراقی خبری نیست. این یک تغییر بزرگ در هشت سال گذشته است، زیرا ولوو اکنون تنها دو مدل الکتریکی خالص دارد، XC40 Recharge و برادر فست‌بک خود، C40 Recharge.اما این تنها خودروهایی نیستند که با دوشاخه می‌فروشد. امسال، پنج مدل هیبریدی پلاگین آن (با نام پیشرانه T8) سیستم محرک ارتقا یافته ای دریافت می کنند که تقریباً قدرت و برد فقط الکتریکی آنها را دو برابر می کند. این خودروها «هیبریدهای جاده‌ای» باقی می‌مانند، به این معنی که یک موتور بنزینی به چرخ‌های جلو نیرو می‌دهد در حالی که چرخ‌های عقب توسط یک موتور الکتریکی به حرکت در می‌آیند، اما آب بیشتری در آن جریان دارد.

اجاره خودرو ارزان تهران ولوو

اجاره خودرو ارزان تهران یکی از مزایای رنتینال میباشد که تهرانی های عزیز میتوانند با مراجعه به سایت و ارتباط با کارشناسان بهترین خودروی خود را برای اجاره انتخاب نمایند.

شرایط اجاره ولوو XC90 با راننده

ولوو xc90 با راننده به صورت ساعتی در شهر به ازای هر کیلومتر خارج از شهر و ترانسفر امام به فرودگاه اجاره داده می شود. هنگام اجاره خودرو با راننده، هیچ مدرک و مدرکی لازم نیست. تمامی مسئولیت های خودرو از جمله آسیب های تصادفی، تخلفات رانندگی و سرقت بر عهده راننده می باشد. با بیمه کامل، قرار ملاقات و کرایه خودروی مورد نیاز خود را دریافت کنید و هر ساعت و مسافت پیموده شده یک راننده شخصی و با تجربه دریافت کنید.

مزایای اجاره ولوو XC90

ولوو XC90 یک SUV بزرگ است که اولین بار توسط ولوو در سال 2002 معرفی شد. نسل دوم ولوو XC90 در سال 2014 عرضه شد. بدنه و کابین نسل دوم XC90 توسط توماس اینگنلث و رابین پیج طراحی شده است. نسل دوم XC90 بر اساس پلتفرم جدید ولوو به نام SPA ساخته شده است. نسل دوم XC90 رتبه 5 ستاره ایمنی را از Euro-NCAP دریافت کرد. - 4 سیستم تهویه - صندلی های طبی - یخ زدایی اتوماتیک شیشه های عقب بسته به دما - سیستم ترمز و هشدار خودکار - سیستم خواب و هشدار خط راننده - سیستم هشدار مانع با قابلیت فاصله - سیستم فرمان و پایداری دینامیکی - سیستم کنترل سرعت پایین - سیستم پارک اتوماتیک - ایمنی داخل کابین در هنگام غلتک - سیستم تشخیص عابر پیاده - سیستم تشخیص خط ترافیک و تنظیم خودکار فرمان قیمت اجاره خودرو با توجه به نوع خودرو و تعداد روزهای کرایه خودرو تعیین می شود. هزینه کرایه ماشین با راننده در خارج از تهران که طولانی و ثابت است بستگی به قرارداد دارد. می توانید پس از انتشار برنامه سفر خود با تعداد روزهای اجاره و نوع وسیله نقلیه، قیمت کامل و پیش فاکتور را دریافت کنید.

بهترین ها

WhatsApp chat