اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

این روز ها اغلب مردم به دنبال خرید خودرو های لوکس و پر قدرت هستند. اما متاسفانه با افزایش قیمت دلار و دیگر ارز ها قیمت خودرو نیز افزایش یافته است به همین دلیل قدرت مردم در خرید خودرو های لوکس کاهش یافته است. در این بین بسیاری از مردم برای رسیدن به سود زیاد با خرید خودرو های لوکس سرمایه گذاری می کنند. اما با این حال برخی از افراد با هدف لذت بردن از رانندگی و جلب توجه مردم در خیابان تمامی زندگی خود را صرف خرید یک اتومبیل گران قیمت می کنند. در صورتی که می توان با اجاره خودرو این علاقه را ارضاء نمود. اجاره خودرو صرفا به دلیل لذت بردن از رانندگی با اتومبیل های لوکس نیست. بلکه بسیاری از مردم با اهدافی مانند؛ اجاره خودرو برای ماشین عروس، برای تشریفات، برای مسافرت و … به موسسات اجاره خودرو مراجعه می کنند.

اجاره ماشین عروس

در این بین لازم است برای اجاره ماشین با برخی از اتومبیل های لوکس آشنا شوید. کمپانی خودرو سازی بی ام و در آلمان سال هاست که به تولید خودرو های لوکس و گران قیمت می پردازد. یکی از تولیدات پر طرفدار این شرکت Z4 می باشد. این خودرو لوکس، اسپرت و دو نفره است. اغلب افرادی که به موسسه اجاره خودرو رنتینال مراجعه می کنند، Z4 را برای اجاره ماشین عروس می خواهند.

معرفی Z4

BMW Z4 دو در و با سقف رودستر می باشد. ظاهر زیبای Z4 توجه همگان را به خود جلب می کند. این خودرو شبیه به کوسه می باشد. Z4   انواع مختلفی دارد که در ایران نیز موجود هستند.

این ماشین با آنکه دو در و کوچک است اما امکانات و آپشن های مختلفی دارد. تو دوزی صندلی ها تماما چرمی و دست دوز می باشد. داشبورد Z4 مانند دیگر مدل های بی ام و از کیفیت بالایی برخوردار است. تودوزی و تریم Z4 های موجود در بازار رنگ های مختلفی دارند. مدل 2013 این اتومبیل زیبا با تو دوزی پرتغالی رنگ و تریم آلومینیومی و داشبوردی به رنگ مشکی است. این ترکیب رنگ جلوه ای خارق العاده به این ماشین بخشیده است.

آپشن های داخلی

Z4 ها دارای یک نمایشگر تقریبا 8 اینچی هستند که اطلاعاتی از قبیل؛ اطلاعات سفر، اطلاعات راننده و همچنین GPS و … را نمایش می دهد. اطلاعات اتومبیل و وضعیت سیستمی ماشین در حافظه 12 گیگا بایتی ذخیره می شود. سیستم تهویه هوا داخل کابین خودرو قابلیت تنظیم دستی و اتومات را دارد.

اجاره ماشین

سیستم صوتی اغلب اتومبیل های BMW ظاهری ساده دارند اما با قابلیت های زیادی همراه هستند. 9 بلندگو در Z4 تعبیه شده است و یک ساب ووفر داخلی دارد.

صندلی های Z4 مجهز به سیستم هوشمند پشت سری هستند که برای جلوگیری از صدمات ناشی از تصادفات می باشد. هر دو صندلی ارگونومیک و دارای قابلیت تنظیم گودی کمر، سیستم گرمکن می باشند. همچنین در این صندلی ها میله ای تعبیه شده است که برای حفاظت سرنشینان در هنگام واژگونی خودرو می باشد. این خودرو از ایمنی بالایی برخوردار است. از آپشن های ایمنی می تواند کلید هوشمند و استارت دکمه ای، ستون جمع شونده فرمان در هنگام تصادفات، ایربگ، سیستم ضد سرقت، قفل فرمان اتوماتیک و … را نام برد. از دیگر آپشن های Z4 می توان به موارد زیر اشاره نمود:

اجاره خودرو

مشخصات موتور

Z4 ها دارای موتور های 4 سیلندر و 6 سیلندر می باشند. مدل Z4 28i که در ایران نیز به وفور دیده می شود، موتوری پر قدرت اما کم مصرف دارد. این مدل 4 سیلندر و با حجم موتور 1997 سی سی با قابلیت توربو شارژر می باشد. این موتور قدرتمند 245 اسب بخار را در 6500 دور در دقیقه تولید می کند. سوخت رسانی موتور نیز به صورت انژکتور و تزریق مستقیم است. Z4 کم مصرف می باشد.

اجاره ماشین عروس

شتاب صفر تا 100 Z4 5.5 ثانیه است که نشان دهنده سریع بودن آن می باشد. از دیگر مشخصات موتور و سیستم آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اجاره ماشین عروس

رانندگی با BMW Z4

قدرت موتور BMW Z4 به قدری بالا است که با اولین گاز سرنشین به صندلی می چسبد. این خودرو کاملا اسپرت و با صدای موتور می باشد که بسیاری از افراد به صدای آن علاقه دارند. سوار BMW Z4 بسیار راحت و بدون احساس کوچکترین صدایی از بیرون کابین خودرو می باشد. تعویض دنده ها بدون تاخیر صورت می گیرد. شیفتر تعویض دنده در پشت فرمان تعبیه شده است و این برای بسیاری از رانندگان مورد پسند می باشد.

شما عزیزان می توانید برای اجاره این خودرو لوکس و زیبا به اجاره خودرو رنتینال مراجعه نمایید. BMW Z4 در رنتینال برای اجاره ماشین عروس اجاره داده می شود. و نسبت به شرکت های دیگر نرخ اجاره آن کمتر می باشد.

اجاره ماشین

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp chat