اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

یک ماه  : 50.000.000  تومان

17 روز  : 30.000.000  تومان

اجاره خودرو لوکس

اجاره هیوندای توسان Hyundai Tucson

خودروهای لوکس بسیار شیک و زیبا هستند مانند اجاره خودرو لوکس هیوندای توسان یکی از پرطرفدار ترین خودروهای گران قیمت میباشد.

هیوندای در دو بخش به طور همزمان در “بهترین خودروهای وارداتی سال” مجله تجاری Auto Bild برنده شد. در رده “SUV متوسط”، هیوندای TUCSON سردبیران را متقاعد کرد و در بالای سکو ایستاد، در حالی که IONIQ 5 در رده “خودروهای الکتریکی” برنده شد.

 

هر دو TUCSON و IONIQ 5 ویراستاران آزمون را تحت تأثیر قرار دادند. هیوندای هم به دنیای جدید و هم به دنیای قدیم خدمت می‌کند و دارای فضایل لازم برای متقاعد کردن مشتریان است: طراحی، نوآوری و عملکرد. داوران «مقدار فضای مناسب»، فناوری هوشمندانه ای مانند نمایشگر دید نقطه کور (BVM) و «شکل جذاب» آن ها را ستودند. CUV IONIQ 5 سایز متوسط ​​کاملاً الکتریکی به دلیل فناوری نوآورانه شارژ فوق سریع 800 ولتی خود مورد تحسین قرار گرفت: “IONIQ 5 تقریباً سریعتر از هر خودروی دیگری در بازار شارژ می شود.”

 

تام درچسلر، سردبیر Auto Bild، حکم زیر را در مورد TUCSON صادر کرد: «Hyundai TUCSON مشتریان جدیدی را برای هیوندای با طراحی هیجان‌انگیزش باز می‌کند، اما این اشتباه را مرتکب نمی‌شود که بخواهد در فضای داخلی بیش از حد مدرن باشد. علاوه بر این، نسبت قیمت به عملکرد متعادل آن است.»

 

آندریاس کریستوف هافمن، معاون بازاریابی و رئیس جمهور می‌گوید: «پس از آتش‌بازی محصول ما در سال گذشته، جایزه Auto Bild برای پرفروش‌ترین TUCSON و انقلابی IONIQ 5 ما به عنوان «بهترین خودروهای وارداتی» تأییدی است بر این که ما بسیاری از کارها را درست انجام داده‌ایم. محصول در هیوندای موتور اروپا. “من بسیار خوشحالم که توانستیم ویرایشگرهای آزمایشی را هم با فناوری های نوآورانه خود و هم با کیفیت قابل اعتماد و طراحی جسورانه این دو تازه وارد متقاعد کنیم.”

 

برندگان در “بهترین خودروهای وارداتی سال” Auto Bild توسط تیم تحریریه انتخاب می شوند. این تصمیم بر اساس امتیازات کسب شده در هر یک از تست های انجام شده توسط مجله تجاری Auto Bild است.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp chat