اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

اجاره پورشه باکستر Boxster

خودرو سواری


C
A
1
4
2

انواع قیمت اجاره پورشه باکستر Boxster

قیمت بدون راننده
تا 14 روز : 7,000,000 روزانه
بیش از 14 روز : 7,000,000 روزانه
حداقل اجاره : 3 روز
مبلغ ودیعه ضمانت : 90,000,000

قیمت با راننده
قیمت : 7,000,000 روزانه
حداقل اجاره : 3 روز

قیمت ماشین عروس
قیمت : 7,000,000 روزانه
حداقل اجاره : 3 روز
مبلغ ودیعه ضمانت : 90,000,000

محل تحویل خودرو
تاریخ تحویل
ساعت تحویل
تاریخ بازگشت
ساعت بازگشت


مشخصات فنی و تجهیزات در اجاره پورشه باکستر Boxster

مشخصات فنی
حداکثر توان موتور (hp)
1
حداکثر سرعت (km/h)
1
سيستم انتقال قدرت
1
طول خودرو (mm)
1
(kg) وزن خودرو
1
گنجايش مخزن سوخت (Lit)
1
حجم فضاي صندوق عقب (Lit)
1

اجاره پورشه باکستر Boxster

اجاره خودرو در تهران پورشه با بهترین قیمت فقط از ما بخواهید در ادامه به پورشه Boxster میپردازیم.هنگامی که Boxster در آگوست 1996 وارد تولید سری شد، قابل توجه بود که چقدر شبیه به مفهوم خودروی اسپورت با همان نام است که سه سال و نیم قبل ارائه شده بود. طراحی به 550 Spyder برمی‌گردد و طرح موتور وسط موتور شش سیلندر باکسر با قدرت 159 کیلووات (204 اسب بخار) و حجم 2.5 لیتر نیز روزهای گذشته را به یاد آورده است. با این حال، از جنبه فنی، مفهوم قطعه حمل اجباری که همراه با 911 بعدی نسل 996 اجرا شد به این معنی بود که Boxster راه را برای آینده ای بسیار بهتر از لحاظ اقتصادی نشان می داد. به عنوان مثال، قطعات یکسانی مانند کاپوت، واحدهای چراغ جلو، بالهای جلو و درها نیز در 911 استفاده شده است. Boxster جدید همچنین دارای انبوهی از نوآوری های فنی است. برای اولین بار مجهز به کالیپرهای ترمز چهار پیستون آلیاژی در طراحی مونوبلوک برگرفته از موتوراسپرت شد و موتور باکسر برای اولین بار در یک خودروی تولیدی سری بزرگ پورشه با آب خنک شد. چهار سوپاپ در هر سیلندر، دو میل بادامک بالای سر در هر سیلندر، و زمان بندی متغیر ورودی با استفاده از فناوری اختراع شده VarioCam، همگی بر ویژگی های با تکنولوژی بالا واحد قدرت تأکید می کنند و شایستگی آن را به عنوان یک موتور واقعی پورشه با کارایی بالا ثابت می کنند. در همان زمان، موتور شش سیلندر باکسر هسته یک خانواده موتور کاملاً جدید را تشکیل داد. این مورد بعداً در 911 و کیمن نیز مورد استفاده قرار گرفت. به جای گیربکس پنج سرعته دستی استاندارد، Boxster را می‌توان با گیربکس اتوماتیک تیپترونیک S نیز سفارش داد که اکنون برای اولین بار دارای پنج سرعت بود.اگر بخواهیم بگوییم این یکی از محبوب ترین خودروهای اجاره ای است باید به سراغ باکستر برویم این خودرو یکی از مدل های معروف کمپانی آلمانی پورشه است. به دلایل مختلف همانطور که در این مقاله توضیح خواهیم داد، اجاره پورشه باکستر یکی از بهترین خودروها برای اجاره است.

اجاره خودرو ارزان پورشه باکستر

یک نکته بسیار جالب در مورد خودروی پورشه باکستر این است که برخلاف مدل کاملا زیبا و طراحی جالب این خودرو، هزینه اجاره این خودرو بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از خرید آن است. بنابراین، برای کسانی که به دنبال یک خودروی لوکس ارزان هستند، بهترین گزینه اجاره پورشه باکستر است. زیرا قیمت منصفانه ای دارد و خودرویی لوکس از برند پورشه محسوب می شود. همچنین این خودرو برای کسانی که می خواهند برای مدت طولانی تری خودرو اجاره کنند اما پول ندارند پیشنهاد بسیار خوبی است. ویژگی ها و مزایا امنیت بالا و در عین حال سرعت بالا یکی دیگر از ویژگی های پورشه باکستر این است که این خودرو نه تنها لوکس است، بلکه بسیار سریع است. این خودرو می تواند در 6 ثانیه از 0 به 100 برسد. بنابراین، برای کسانی که می خواهند شتاب و حداکثر سرعت را در محدوده قابل قبول احساس کنند، خودرویی متفاوت را تجربه کنند و در عین حال هزینه کمتری بپردازند، پورشه باکستر یکی از بهترین گزینه ها برای اجاره خودرو است. امکانات رفاهی شگفت انگیز پورشه باکستر هزینه کرایه این خودرو مقرون به صرفه است. پورشه باکستر ویژگی های منحصر به فردی دارد. در مجموع 6 ایربگ برای سرنشینان جلو در نظر گرفته شده است. گرمکن صندلی. صندلی های راحت؛ تنظیم آینه برقی؛ کروز کنترل؛ تعویض دنده فرمان از جمله امکاناتی است که در این خودرو گنجانده شده است. درست مانند نتایج، این ویژگی ها باعث می شود افراد به اجاره این خودرو علاقه نشان دهند.

طرفداران پورشه باکستر در تهران اجاره می کنند

به جرات می توان گفت که این تعداد بسیار اندک است زیرا این خودرو در ایران طرفداران خاص خود را دارد و یکی از بزرگترین دلایلی است که کرایه اتومبیل باکسر مشتریان زیادی دارد. این امر باعث می شود افراد به دلایل مختلفی مانند خودروی پورشه باکستر به دنبال یک خودروی لوکس باشند. پورشه باکستر برای عروسی، ارزان اما شیک تاکنون دلایل زیادی برای اجاره این خودرو دیده ایم. یکی دیگر از دلایل اجاره پورشه باکستر برای زوج هایی است که می خواهند عروسی باشکوهی برگزار کنند. اما در عین حال پس انداز کنید. پورشه باکستر به عنوان یک ماشین عروسی نه تنها برای زوج هایی که در مراسم عروسی و سمینارها شرکت می کنند، بلکه مخصوصاً برای مراسم عروسی استفاده می شود. این یک انتخاب بسیار مناسب برای سازمان هایی است که رویدادها و سمینارها را برگزار می کنند.

نحوه اجاره خودرو پورشه باکستر

با توجه به نکات ذکر شده متوجه شدیم که خودروی پورشه باکستر یکی از محبوب ترین خودروهای اجاره ای است. بنابراین برای اجاره این خودرو باید مراحل مختلفی را طی کنیم که عبارتند از: به قیمت های اجاره اتومبیل باکستر مراجعه کنید: لیست قیمت کرایه اتومبیل به یک شرکت معتبر اجاره خودرو مراجعه کنید اجاره خودرو به یکی از خطوط تجاری در حال توسعه تبدیل شده است و افراد زیادی در این زمینه مشغول به کار هستند. می توانید برخی از شرکت هایی را بیابید که در این زمینه معروف نیستند که خدمات با کیفیتی به مشتریان خود ارائه نمی دهند. به همین دلیل مردم انتخاب شرکت های معروف را توصیه می کنند. شرکت اجاره خودرو رنتینال با سالها تجربه در زمینه اجاره خودرو کلیه خدمات مورد نیاز مشتریان برای اجاره پورشه باکستر و سایر برندها را ارائه می دهد. این نمای کلی در درجه اول به مشتریان شما توصیه های کلی در مورد نحوه اجاره ماشین و شرایط و ضوابط آن می دهد. سپس به آنها فرصت داده می شود تا مطابق نیاز خود انتخاب کنند. قرارداد اجاره ماشین را امضا کنید بعد از اینکه با شرکت اجاره خودرو رنتینال به توافق رسیدید، مرحله دوم اجاره خودرو پورشه باکستر، مشاهده قرارداد نهایی است تا نام و مدل خودرویی که اجاره می کنید به صورت قانونی در سامانه ثبت شود. قرارداد یکی از مهم ترین مراحل در اجاره خودرو است. زیرا به طور قانونی مرزهای شما را مشخص می کند و به شما می گوید در صورت بروز اشتباه و خطا چه کاری انجام دهید.

بهترین ها

WhatsApp chat