اجاره خودرو
      
09125035039
     
تهران - سعادت آباد
     
پشتیبانی 24 ساعته

یکی از راه های سفر به کشور های مختلف استفاده از خودروی شخصی یا اجاره ای می باشد که می توانید تجربه ای متفاوت و شیرین را برای شما به ارمغان بیاورد. برای این کار تنها کافیست تا علاوه بر پاسپورت و کارت اعتباری، گواهینامه ی بین المللی داشته باشید و به شرکت های اجاره ی خودرو در سراسر جهان مراجعه نموده و خودروی مورد علاقه ی خود را از میان لیستی از خودرو ها انتخاب نموده و خودرو را تحویل بگیرید پس می توان نتیجه گرفت اجاره خودرو کاری پیچیده و مشکل نیست. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را با قوانین مربوط به جرایم رانندگی در زمان اجاره خودرو برای مسافرت های بین المللی و نکاتی که در هنگام اجاره خودرو باید به آن دقت شود و همچنین قوانین کرایه اتومبیل برای مشتری و موسسه آشنا نماییم و به این سوال که درهنگام تصادف با ماشین اجاره ای به چه نکاتی باید توجه کنید؟ پاسخ دهیم.

مسئولیت جرایم رانندگی در زمان اجاره ماشین

مسئولیت جرایم رانندگی در زمان اجاره ماشین

همان طور که می دانید برا اساس قوانین راهنمایی و رانندگی مسئولیت انجام هر گونه تخلف با انواع خودرو از جمله خودروی اجاره ‌ای بر عهده راننده است حال این جرایم می تواند عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی یا تصادف باشد یا می تواند حمل مواد مخدر و یا مشروبات الکلی باشد در هر صورت راننده با توجه به جرمی که انجام داده اعمال قانون خواهد شد. و پس از آن مالک خودرو می تواند با مدارک لازم احراز حویت نموده و خودروی خود را پس بگیرد.

نکات مهم در هنگام اجاره خودرو

دارا بودن کارت اعتباری

پیش از اجاره خودرو در تهران باید به این نکته دقت کنید که کارت اعتباری قابل قبول موسسه را دارا باشید اما ممکن است شما کارت اعتباری نداشته باشید و دریافت آن هم برای شما امکان پذیر نباشد در این صورت می توانید با پرداخت هزینه ای به عنوان پیش پرداخت و ضمانت به برخی از شرکت ها خودروی مورد نظر خود را اجاره نموده و یا در داخل کشور با مراجعه به دفاتر معتبر اجاره خودرو هزینه اجاره خودرو را به صورت ریالی به همراه چک ضمانت پرداخت نموده و خودرو را در خارج از کشور تحویل بگیرید.

قیمت اجاره خودرو متناسب با بوجه

قیمت اجاره ماشین در تهران هر خودرو با توجه به مدل و برند آن بسیار متفاوت است اما پیش از انتخاب مدل خودرو بهتر است به قوانین کشوری که قصد سفر به آن را دارید را در نظر بگیرید زیرا استاندارد های هر کشور در رابطه با حق تردد هر خودرو متفاوت است و ممکن است خودرو مورد نظر شما در کشور مقصد مجوز تردد نداشته باشد و در نتیجه مجبور به پرداخت جریمه شوید. به طور متوسط هزینه اجاره خودرو از 100 یورو آغاز می شود.

مجهز بودن خودرو به GPS

در هنگام اجاره خودرو مورد نظرتان به این نکته دقت کنید که اتومبیل به GPS مجهز باشد چرا که پیدا کردن آدرس های مختلف در کشور مقصد به دلیل آشنا نبودن با مسیر ها کاری بسیار دشوار است و می تواند شما را به دردسر بیاندازد. در صورتی که اتومبیل اجاره شده دارای GPS نبود شما می توانید آن را از موسسه اجراه نموده و یا با نصب اپلیکشین های مختلف مسیر یابی به آسانی از آن ها استفاده نمایید.

اجزای مختلف خودرو را بررسی نمایید

یکی از نکاتی که توجه به آن از اهمیت بالایی برخوردار است آشنایی با اجزای مختلف خودرو و مسلط بودن و قابلیت کنترل آن است پس حتما پیش از رانندگی با اتومبیل اجاره شده فرمان، سیستم چراغ ها، برف پاک کن، شیشه ها، کلاچ و دنده را مورد بررسی قرار دهید. سعی کنید را خودرویی اجاره کنید که تا حدودی با آن آشنایی داشته باشید به خصوص در کشورهای که بر طبق قوانین راهنمایی و رانندگی شما مجبور هستید در سمت دیگر جاده رانندگی کنید و یا فرمان در سمت دیگر اتومبیل قرار دارد.

اهمیت بیمه اتومبیل

اغلب خودروهای کرایه ای بیمه هستند اما شما برای اطمینان بیشتر و کاهش هزینه های احتمالی تعمیرات می توانید با پرداخت هزینه مازاد، سقف بیمه اتومبیل را افزایش دهید.

خودرو را با باک پر تحویل گرفته و تحویل دهید

بیشتر موسسات اجاره خودرو معمولا خودروها را با باک پر تحویل می دهند بنابراین شما موظف خودرو را با باک پر به موسسه تحویل دهید در غیر از این صورت شرکت هزینه بنزین در نهایت از شما خواهد گرفت.

با قوانین کشور های مقصد آشنا شوید

برای سفر با خودروی شخصی یا اجاره ای لازم است تا با قوانین کشور مقصد آشنا باشید به خصوص که کشور مورد نظر شما جزو کشور های اروپایی باشد زیرا رعایت قوانین رانندگی در این کشور ها از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این موضوع سعی کنید از قبل برای مسیرهایی که قصد رفتن به آن ها را دارید برنامه ریزی کنید.

قوانین اجاره ی خودرو برای مشتری

قوانین اجاره ی خودرو برای مشتری

قوانین اجاره خودرو برای موسسه

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp chat